Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee ik ben er klaar mee. Weer een rodeorit naar m'n werk toe.

Weet iemand een bedrijf in omgeving amsterdam die mijn speed kunnen afstellen op een bank, en ook nog eens kunnen checken wat er mis mee is?
 
Okee ik ben er klaar mee. Weer een rodeorit naar m'n werk toe.

Weet iemand een bedrijf in omgeving amsterdam die mijn speed kunnen afstellen op een bank, en ook nog eens kunnen checken wat er mis mee is?

Zie dat je in Zaandam woont, je zou even bij Triumph Zaanstad langs kunnen rijden om uit te leggen wat er aan de hand is.
Voor afstellen kan je naar bijvoorbeeld naar Roke in Mijdrecht, zij hebben veeel ervaring met Triumph's! Zelf geen ervaring met het laten afstellen bij hun.
 
Zondag een rit gehad en s'avonds de motor even gewassen, keek in mijn koelvloeistof reservoir en het peil stond onder de min.

Toenstraks achter gekomen dat me radiateur een lekkage heeft. -O-

Motor afgegooid bij me monteur en die liet het morgen maken als ze tijd hadden.

Iemand meer lekkage gehad? En iemand een idee wat zoiets kost?
 
Hoi, een vraagje ivm met framesliders. Ik rij een speed triple 94 van 2016.
Nu zag ik op de site van triumph dat je voor de nieuwe speed framesliders kan kopen. Passen deze ook op het vorige model?
 
Zie dat je in Zaandam woont, je zou even bij Triumph Zaanstad langs kunnen rijden om uit te leggen wat er aan de hand is.
Voor afstellen kan je naar bijvoorbeeld naar Roke in Mijdrecht, zij hebben veeel ervaring met Triumph's! Zelf geen ervaring met het laten afstellen bij hun.

Ja ik ga maar eens langs in Zaandam. Kijken of zij er iets mee kunnen.
 
Zondag een rit gehad en s'avonds de motor even gewassen, keek in mijn koelvloeistof reservoir en het peil stond onder de min.

Toenstraks achter gekomen dat me radiateur een lekkage heeft. -O-

Motor afgegooid bij me monteur en die liet het morgen maken als ze tijd hadden.

Iemand meer lekkage gehad? En iemand een idee wat zoiets kost?


De meeste radiatorlekjes kunnen wel gerepareerd worden, wat een nieuwe kost kan je vinden op worldoftriumph.
 
Zo weer een paar oude bekenden gezien bij Blom en een paar nieuwe onbekenden.
De zaak is weer mooi opgefrist en een lekker hapje en drankje erbij!
 
Beste MF vrienden,

Vraag: ik bestuur een mooi S3 uit 2007. Ik krijg de tank niet mooi blinkend. Vooral de zijkanten van de tank (waar je knieën rusten) is een crime om te behandelen.. Iemand de gouden tip?

Bij voorbaat dank,
Richard
 
Beste MF vrienden,

Vraag: ik bestuur een mooi S3 uit 2007. Ik krijg de tank niet mooi blinkend. Vooral de zijkanten van de tank (waar je knieën rusten) is een crime om te behandelen.. Iemand de gouden tip?

Bij voorbaat dank,
Richard

Ik gebruik zelf mequiars liquid wax.. Magisch topspul :Y

Heeft hij al doffe plekken? In dat geval zou je misschien eens langs een poetsbedrijf moeten gaan om het spul te polijsten
 
Beste MF vrienden,

Vraag: ik bestuur een mooi S3 uit 2007. Ik krijg de tank niet mooi blinkend. Vooral de zijkanten van de tank (waar je knieën rusten) is een crime om te behandelen.. Iemand de gouden tip?

Bij voorbaat dank,
Richard

Gewoon voor je uit blijven kijken als je rijdt en niet naar beneden :?
(ben ook niet zo'n poetser :W )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan