Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het al later?


En welkom trouwens!

Thanks voor t welkom, kwam toevallig een filmpje van de Speed, mijn Speed tegen.


Nu echter wel voorzien van een fly screen.
Ondanks dat t screen origineel bij Triumph was besteld wijkt de kleur toch redelijk af van t origineel.

Tis bijna later, ff nog geen zin in.
 
Is het uitlaatsysteem van een serie 2008-2010 anders dan van de serie 2005-2007?
Als ik vervangingsdempers zou plaatsen, nu nog origineel, welke aspecten moet ik dan nog meer rekening mee houden?
 
Allemaal aan het motorrijden??

Kheb hier nog 2 van die (alu?) radiator kapjes liggen komend vanaf een 2005/06.
Iemand interesse..........als je ze plastidipt oid zijn ze prima.

Of je moet heel goed kunnen poetsen. :+
 
Allemaal aan het motorrijden??

Kheb hier nog 2 van die (alu?) radiator kapjes liggen komend vanaf een 2005/06.
Iemand interesse..........als je ze plastidipt oid zijn ze prima.

Of je moet heel goed kunnen poetsen. :+

Wat wil je er voor hebben? wil ze zwart maken en dan kan ik de mijne alu houden.
 
Gebeurt er zo weinig tegenwoordig?


:?
Andere circuitslet
full


Toch maar eens denken aan een triple voor de circuit dagen ;)
 
Wat wil je er voor hebben? wil ze zwart maken en dan kan ik de mijne alu houden.
Geen idee, doe me een bod..............wil je ze ophalen in Zutphen/Deventer of versturen?

Op de GS passen ze niet. :+


Mail me anders: solex100 apeding hetemeel punt kom
 
Yeaah eind juni richting de eifel met de speed.... met een Kriega us-20 tas achterop en een klein rugtasje.
Woeeehoeee ben benieuwd.
8 juni nog een beurt bij Roké en me teller unit word weg gestuurd.

En omdat het kan nog even een foto

18422524_10211493201019041_6810554128112134925_o.jpg
 
Druk geweest met aanschaf van een nieuwe (2ehands) auto. Gaat zeer waarschijnlijk een Mini Cooper S worden, om het toch een heel klein beetje Engels te houden ;)


Beetje Engels klopt wel, voor 99% is het een BMW tenzij je het over de echte Mini's heb dan zeg ik Chapeau!!

Vind nieuwe Mini wel gaaf hoor, maar geef mij maar een ouderwetse Mini Cooper, liefst 1 met opgeboord 1.4 16v blok van Ben van Leeuwen. 110pk op 650kg :)
 
Hier staat een mini cooper cabrio in de schuur van mijn vrouw. Maar dat is toch wel erg leuk om mee te rijden hoor.
Het is net een kart. De volgende wordt een S })
 
Laatst bewerkt:
Carbon hielplaatjes en seatcover binnen gekregen afgelopen week en de voetsteunen nu ook matzwart gespoten.
Ik heb ook mijn ruitje binnen gekregen maar weet nog niet of ik het ga monteren, misschien koop ik wel een 2e flyscreen zodat ik kan wisselen want zonder ruit is echt mooier.
 
Is hetzelfde uitlaatsysteem. Je hebt er misschien een andere map bijnodig.
Is een ander systeem ook toch?

Ik weet sowieso dat de lambda sensor op een ander plaats zit, of er nog andere verschillen zijn weet ik niet.
Voor vervangingsdempers zit er wel degelijk verschil in.
 
Beetje Engels klopt wel, voor 99% is het een BMW tenzij je het over de echte Mini's heb dan zeg ik Chapeau!!

Vind nieuwe Mini wel gaaf hoor, maar geef mij maar een ouderwetse Mini Cooper, liefst 1 met opgeboord 1.4 16v blok van Ben van Leeuwen. 110pk op 650kg :)
Inderdaad voornamelijk BMW maar ik ga voor het 2012 model, de allernieuwste vind ik minder mooi, te bolle vormen voor mij.
 
Ik hoorde ooit van iemand dat sommige leasemaatschappijen geen new Mini's meer in de lease hebben omdat die dingen zo vaak kapot gaan. Geen idee of dat echt waar is, maar was wel benieuwd.
Dat ging dan wel om de 1e en 2e generatie new Mini.
 
Ik hoorde ooit van iemand dat sommige leasemaatschappijen geen new Mini's meer in de lease hebben omdat die dingen zo vaak kapot gaan. Geen idee of dat echt waar is, maar was wel benieuwd.
Dat ging dan wel om de 1e en 2e generatie new Mini.

Bijmekaar geraapt spul! PSA blokken erin :z

En vind ze absoluut niet fijn rijden!

Maar goed..liefde maakt blind..

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan