MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de felies :)

Motoplus even gehaald. Prima herbeleving denk ik. :} :} :} :}



Ik wil wel weer lekker raggen :]
 
Komende zaterdag ga ik mee met de allroadrit van Arjan Brouwer. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.
 
Leuk stukje....
... zal de Adventure Div tijdens mijn BarreBarrelTocht gaan ontmoeten. :Y

En zal tzt. een foto posten van mijn AdFentJer bike... ;)
 
Yes, vandaag ticket geboekt, in april een weekje naar Spanje met de racefiets (en de hardloop- en zwemspullen uiteraard) *O*
 
Pfff, blijft verbazingwekkend zo hard als die knapen durven en kunnen :X



Yes, vandaag ticket geboekt, in april een weekje naar Spanje met de racefiets (en de hardloop- en zwemspullen uiteraard) *O*
Met het doel bergen te trainen of?

Ik zou het wel weten. Vlak stukkie en weer lekker zwemmen 8-)
 
Waar een wil is, is een Kwaak op Heidenau's. Puur op karakter hoop ik Zaterdag ermee door de Veluwe te komen. Het zal een beetje oud Hollandsch klunen worden, maar ik ga het fixen. :Y
 
Avond :W


Veel cross/ploeter plezier zaterdag :Y

TT :}

@ HC Veel plezier in Spanje ;)
 
Waar een wil is, is een Kwaak op Heidenau's. Puur op karakter hoop ik Zaterdag ermee door de Veluwe te komen. Het zal een beetje oud Hollandsch klunen worden, maar ik ga het fixen. :Y
Er valt de hele week geen drup regen, dus komt wel goed ;)
 
Waar een wil is, is een Kwaak op Heidenau's. Puur op karakter hoop ik Zaterdag ermee door de Veluwe te komen. Het zal een beetje oud Hollandsch klunen worden, maar ik ga het fixen. :Y

Tenzij je van plan bent een Red Bull Enduro er mee te gaan rijden zal het vast goed komen. :t
 
Ze zijn homofiel geworden en drinken tegenwoordig thee, thee met smaakjes zelfs. Niks mis mee....... als je van thee houdt! :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan