MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teer wat minder, maar koffie en alcohol niet :P



Lang werkdagje weer :z
 
Morgen weer werken neem ik aan? Laat ik dan maar de honneurs waarnemen bij de Snertrit van Brouwer. :]
 
:Y gewoon werken, dus ik wens jou + alle droog blubberaars succes :Y
 
Weekend borreltijd
full
 
achterlijke wereld weer vandaag. Eerst een russische ambassadeur in turkije dood geschoten en dan vanavond nog een vrachtwagen die in rijdt op een kerstmarkt in duitsland. Zucht
 
Het is en blijkt weer kinderlijk éénvoudig om een boel mensen aan het huilen te krijgen :/
 
Maar minder minder minder roepen is verboden :?



Doe maar koffie dan. Meer :Y
 
Ik ook deze ronde, nogal verkouden.... Eerst aan de kwark en dan wat nodig om al het slijm naar binnen te werken.

Dit soort laffe acties als in Berlijn en Nice zijn bijna niet te voorkomen. De oorzaak aanpakken dan komt het wel een keertje goed.

We mogen weer aan het werk, werkse!
 
minder, minder, minder dus



maar meer koffie :Z
 
minder, minder, minder dus

Da's de oplossing niet... het is maar een handje vol dat het verknalt voor een heleboel mensen met alle goede intenties en die graag willen werken, wat voor werk dan ook, maar die niet mogen vanwege regeltjes. Het grootste deel betreft altijd nog mensen die huis en haard hebben verlaten en in de haast hun I-pad en I-phone hebben meegenomen omdat het een onzekere bende werd.

Voor wat betreft migranten uit niet onveilige gebieden.... direct terug, zonder premie of wat dan ook.

Wat mij wel veel zorgen baart is dat de berichtgeving erg eenzijdig is. Zowel over bijvoorbeeld de Amerikaanse verkiezingen als over de Syrië strijd. Je moet haast elk bericht checken om te kijken of het wel klopt. Het klakkeloos aannemen is echt wel voorbij.
 
Vooral de NOS moet je niet te serieus nemen inderdaad.

Er is een boel tuig, lachend de EU binnen gewandeld en daar komen we nooit meer vanaf.
Deze aanslagen komen we nooit meer vanaf :N
Niet op een nette manier iig :')
 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat elke Dodo nu een platform heeft om eens lekker ongezouten en ondoordacht zijn mening te kunnen geven en dat er duizenden andere Dodo's zijn die daar weer over heen struikelen en een discussie over aan gaan. Kansloos!

Never argue with an idiot... They drag you down to their level and then beat you with experience...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan