MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterkte met beide hondjes :/

Leuk bezit, maar als ze wat gaan mankeren is 't ellende -O-
 
Sterkte Tox en Tiet, en naar ik begreep ook beterschap voor jezelf.
Kan me voorstellen dat jullie je kapot geschrokken zijn.

SD gefeliciteerd nog *O*
 
Zijn er nog sGooiers die routes Ierland en Pyreneneën hebben? :)
Alleen Pyreneeën, al is dat niet ingewikkeled, gewoon vanaf Andorra de N260 naar het westen volgen; motorrijders paradijs! :Y :] *O*

25/26 maart zijn we op familieweekend.
 
Laatst bewerkt:
Alleen Pyreneeën, al is dat niet ingewikkeled, gewoon vanaf Andorra de N260 naar het westen volgen; motorrijders paradijs! :Y :] *O*

25/26 maart zijn we op familieweekend.
Thnx. Zal er eens naar kijken. We willen eigenlijk franse kant heen en spaanse kant terug of zo
 
Jaren geleden daar gereden. Aan de noordkant naar San Sebastian en aan de zuidkant terug. Was schitterend!
Helaas heb ik de routes niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Pyreneneën allroad is nog iets op de lijst wat ik graag wil afwerken. Probleempje is dat het nogal tijd kost om er te komen en hoog zomer brand je er weg. Dat wordt dus een keer in het voor- of naseizoen.
 
Pyreneneën allroad is nog iets op de lijst wat ik graag wil afwerken. Probleempje is dat het nogal tijd kost om er te komen en hoog zomer brand je er weg. Dat wordt dus een keer in het voor- of naseizoen.
Ik hoorde vandaag, tijdens een pauze van een motortocht, dat er alleen nog een motortein rijdt vanaf Parijs. Misschien vind je dat nog een alternatief.

Vanaf Düsseldorf (Düsseldorf-Narbonne)en Den Bosch kun je de motor niet meer meenemen met de trein.
 
Mooie trip om 2 weken voor uit te trekken en dan na 600 km snelweg leuk binnendoor te gaan sturen. Week nemen voor heen en terug en een week Spanje.
 
Zullen allebei langere trips moeten worden ivm afstand van de ene en de boot overtochten van de andere. Die ruimte is er. Zoals nu bedacht dit jaar Ierland en volgend jaar Pyreneën
 
Nee joh! Dit jaar!

Ik maak de route wel ff :o


Achi gaat binnenkort ook bedenken dat ie gewoon mee moet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan