MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou elke dag zigzaggen. slapen ontbijt in spanje, lunch in frankrijk bij de hypermarche, en weer naar Spanje voor goed avondeten en drank

2 keer per dag dwars doorsteken ipv dalen volgen
Zoiets is zeker een optie ja.
 
Door de Pyreneeën heen op het asfalt is bijna zonde. Het is een gebied met bijna onbeperkte mogelijkheden offroad. Mij lijkt het wel wat. :P

Dus toch nog maar een brommer verzinnen naast je Dixy Toos. :+
Heeft de aandacht ;)

Daarom ook voorkeur voor dit jaar Ierland. Wellicht dat einde dit jaar of begin volgende de verwachte middelklasse adventures gelanceerd worden. Dan zou dat mooi kunnen combineren met pyreneën :Y
 
:Z

Was weer een feestje net bij de dierenarts. Wolf zijn poot gaat langzaam de goede kant op, met de nadruk op langzaam. Dat andere mormel zit nu aan de insuline. De totaalrekening van de dierenarts over afgelopen week wil ik niet weten, maar dat is vast meer dan een nieuwe Araï.
 
:Z

Was weer een feestje net bij de dierenarts. Wolf zijn poot gaat langzaam de goede kant op, met de nadruk op langzaam. Dat andere mormel zit nu aan de insuline. De totaalrekening van de dierenarts over afgelopen week wil ik niet weten, maar dat is vast meer dan een nieuwe Araï.
:X jij ook sterkte met de rekening
 
Over een maand ben je vergeten dat je ooit dat geld had man. Mooi dat het de goede kant op gaat :Y
 
Net 2 nieuwe Arai's erbij gehaald. Aanbieding samen met zakelijke investering maakte het wel erg aantrekkelijk...
 
De eerste rekening viel vandaag op de deurmat.........
full
 
Avond :W

Succes met de rekeningen -O-
Mooi dat het in ieder geval wel beter gaat met de beesten.

Nieuwe helmen *O*
 
Zelfde als ik al had. Xtend. Alleen nu 2x in het silver.
*O* nieuwe botsmutsen

vandaag eerder klaar met werk en lekker rondje gereden.
Nieuwe helm bevalt me goed kan niet zeggen dat hij veel stiller is dan mijn oude Shoei neotec maar die was ook best stil.
 
Transalp Africa Twin droom ook foetsie? :')
Noop, zo erg is het nou ook weer niet. Ik twijfel alleen of ik nu een nieuwe AT moet gaan scoren als KTM en BMW eind dit jaar met een nieuwe 800 komen. Fijne problemen om je druk over te maken btw. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan