MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sanne; lekker rustig wijkje, daar kan je vast fijn wonen. Spreek je Peg en jochie nog wel eens?

UT, mooie plaat. Moest je die KTM ook al testen? :P
Neuhh, de cursus wel. Verdomme wat vet.

Mooi toch al die hobby's... :X

Hier ook tijd te kort.

Lekkere prent hoor. Leer je zsm aan je gewicht boven de motor te houden en te sturen door onder je weg te drukken ;)

Dat bleek bij trial mijn valkuil in het begin te zijn. Teveel circuit stijl werkt offroad uiteraard niet... ;)
Ja ik moet er tijdens 't rijden echt heel actief op letten... Maar wil er miss wel meer mee gaan doen, dus thanks!
 
nieuwe bike, leuk, weer eens iets anders dan de BMW GS :P

@hc gefeliciteerd met het huis, heerlijk een tuin!
ik kan niet wachten tot ik de tuin hier ga opknappen als alles binnen klaar is :')

ik heb nu bijna alles rond voor een garagebox in de buurt van mijn huis, nog een passeerdatum afspreken en dan ook een garagebox vlakbij voor de motor *D

@cf fijn van de contractverlenging :-)
 
DeToX, gefeliciteerd met de nieuwe brommert! :t

Je had eerst een GS toch?Thnx. Sowieso achter op de aanhanger hè, de politie zou er waarschijnlijk iets van vinden zo met het kenteken geschorst, geen verlichting, geen goedgekeurde banden, etc. ;)

Het zou zorgelijk zijn als je de Peugeot had horen ploffen. En wij wonen niet in dezelfde wijk toch? Almere, Tussen de Vaarten? :P


Toch wel dus........ :P
 
Het voorjaar hangt echt in de lucht. Nieuwe huizen, nieuwe motoren, nieuwe contracten, nieuwe hobby's *O*

Gefeliciteerd allemaal
 
Df gefeli met je garage, dat is ook fijn zo dicht bij huis!

UT nice picca!

Tox nee al jaren geen contact meer mee eigenlijk. Maar wie weet kom ik ze straks tegen in de supermarkt :)
 
full
 
Toch wel dus........ :P

Kleine wereld. :t

Leer je zsm aan je gewicht boven de motor te houden en te sturen door onder je weg te drukken ;)

Vind ik, op losse ondergrond, zo verschrikkelijk onnatuurlijk. Hou je dan gewicht op het voorwiel of verplaats je naar achteren?

Twee weken terug nog even wat geprobeerd maar het leek echt nergens op. Helemaal in mul zand, het wiel schiet in een spoor, zakt er wat in en ik graaf mezelf niet heel veel later uit. Hoop zand verplaatsen, weinig voorwaartse beweging. :/
 
HC: gefeliciteerd! *O* Nieuw huis is altijd leuk :D

DF: garagebox *O*

Ut: lekker bezig :]
Teveel hobby's: herkenbaar :')

CF: contract *O* goed, zeg!

Detox: gaaf *O*

Weer bij-gehipt :)
 
Kleine wereld. :tVind ik, op losse ondergrond, zo verschrikkelijk onnatuurlijk. Hou je dan gewicht op het voorwiel of verplaats je naar achteren?

Twee weken terug nog even wat geprobeerd maar het leek echt nergens op. Helemaal in mul zand, het wiel schiet in een spoor, zakt er wat in en ik graaf mezelf niet heel veel later uit. Hoop zand verplaatsen, weinig voorwaartse beweging. :/

In bochten druk op je voorwiel houden. Naar voren dus. Achterkant kwijt is te corrigeren. Voorkant is doorgaans gelijk stof happen ;)

Rechtdoor druk op achterwiel houden, voorwiel laten hooveren.

Als je gewicht rechtboven de motor zit kan je de motor nog makkelijk links of rechts kantelen om te sturen of balans te houden. Hang je er naast kan je niks meer.
 
In bochten druk op je voorwiel houden. Naar voren dus.
tenzij je met het achterwiel gaat sturen.
Achterkant kwijt is te corrigeren. Voorkant is doorgaans gelijk stof happen ;)

Rechtdoor druk op achterwiel houden, voorwiel laten hooveren.

Als je gewicht rechtboven de motor zit kan je de motor nog makkelijk links of rechts kantelen om te sturen of balans te houden. Hang je er naast kan je niks meer.

weinig sturen in los zand of modder. Balans is het toverwoord, maar wat je gewent bent is balans houden met sturen met je stuur. Dat moet je vergeten. Tis meer surfen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan