ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een tip voor nieuwe banden.
Moet nog een nieuwe set hebben, maar ben eigenlijk uitgekeken op de Bridgestones.
Deze banden hebben naarmate ze meer slijten een wazig gevoel aan de voorzijde.
 
Iedereen heeft zo zij eigen idee over banden maar ik vond de bridgestones ook geen fie band. Ik rijd nu al jaren op Metzler sportec en dat is echt een super band. Goed gevoel met nat en droog. Super wegligging en heeft mij nog nooit een onzeker gevoel gegeven en/of een stapje opzij gezet.
Iemand nog een tip voor nieuwe banden.
Moet nog een nieuwe set hebben, maar ben eigenlijk uitgekeken op de Bridgestones.
Deze banden hebben naarmate ze meer slijten een wazig gevoel aan de voorzijde.
 
Ik verbruikte twee voorbanden op een achterband. Door mijn manier van remmen misschien. De voorband slijt vreemd waardoor er allemaal happen ik kwamen vlak na de groeven. Hierdoor hing hij iets stuiteren en dt vond ik niet prettig. De Metzler slijt veel gelijkmatiger en vertoond geen rare deuken in mijn band.
Ik heb geen problemen met Bridgestone.

Maar komt het wazig gevoel niet van de drank de avond ervoor???
 
ik rij zelf met michelin pilot power 2ct , ben hier tevreden over , natte omstandigheden weet ik niet , dan blijft hij mooi in de schuur staan.
 
Het is net wat Bart zegt, je krijgt rara slijt vlakken in de voorband.
Daardoor voelt het op een gegeven moment vreemd aan bij bochten nemen. :]
Gebruik zelf altijd alleen maar de voorrem, en maar heel af en toe de achter rem.
Daar zal het wel aan liggen denk ik. :?
Daarom een andere band met een ander profiel. :Y
 
check anders een motorbandenmarkt, kijk op set aanbiedingen. zelf ben ik erg tevreden over de conti road attack 2's, setje voor 204,- :] heb op dit setje nu 9000km zitten, zit nog een beetje meer in.
 
Iemand nog een tip voor nieuwe banden.
Moet nog een nieuwe set hebben, maar ben eigenlijk uitgekeken op de Bridgestones.
Deze banden hebben naarmate ze meer slijten een wazig gevoel aan de voorzijde.

ik laat er nu een pilot power 2ct voor en achter een road 2 opleggen. Goede ervaring met sportief sturen en in de regen veel vertrouwen! ik heb slechte ervaringen met Bridgestones, wellicht zijn de nieuwere banden van BT beter.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaah, ik mag erbij in OP *O*

Ik ben dus Mark Meisner, Proces-Operator en (motor)fotograaf in het dagelijks leven. 6 jaar geleden mijn rbw gehaald en destijds proefgereden op een groene ZRX. Schitterend maar ook te snel in mijn ogen om te starten, dus eerst met oudere en langzamere motoren gestart. Eind vorig jaar kreeg ik de mogelijkheid om deze zwarte ZRX uit 2001 over te nemen met een leuke korting in ruil voor foto's van de winkel waar hij stond.

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en vandaag mocht ik hem dan eindelijk ophalen :Y Het zadel zal nog aangepast worden en het originele stuurkuipje komt er weer terug op. Verdere aanpassingen zullen een rek worden aan de achterkant voor mijn camera-spullen en wellicht wat motorische leukigheden en vering. Oh ja, en die taartschep gaat er nog vanaf :+

ZRX1.jpg


ZRX2.jpg


ZRX3.jpg
 
Hallo Mark,

Je topkoffer zal van pas komen op je zrx , vandaag Stefan en z'n broer bij me gehad , vriendelijke mannen wat spullen verkocht die ze kunnen gebruiken .

Gr
 
Jaaaaah, ik mag erbij in OP *O*

Ik ben dus Mark Meisner, Proces-Operator en (motor)fotograaf in het dagelijks leven. 6 jaar geleden mijn rbw gehaald en destijds proefgereden op een groene ZRX. Schitterend maar ook te snel in mijn ogen om te starten, dus eerst met oudere en langzamere motoren gestart. Eind vorig jaar kreeg ik de mogelijkheid om deze zwarte ZRX uit 2001 over te nemen met een leuke korting in ruil voor foto's van de winkel waar hij stond.

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en vandaag mocht ik hem dan eindelijk ophalen :Y Het zadel zal nog aangepast worden en het originele stuurkuipje komt er weer terug op. Verdere aanpassingen zullen een rek worden aan de achterkant voor mijn camera-spullen en wellicht wat motorische leukigheden en vering. Oh ja, en die taartschep gaat er nog vanaf :+

[afbeelding]


Nice ride Mark

Waar is de 2e foto gemaakt?

De koffie heb ik maar weg gekieperd! Je bent toch vlakbij geweest :?

GREETZ

[afbeelding]

[afbeelding]
 

Het liep even helemaal anders vandaag helaas :X RDW had een storing, dus hij kon eerst niet overgeschreven worden, later wel gelukkig via DigiD en helaas was de TomTom mount op de motor verwijderd en naar de nieuwe motor van de voorgaande eigenaar van de ZRX gegaan.

Geen navigatie dus terug dus het was even behelpen met koptelefoontjes van de MediaMarkt in Heerlen om daarna via Google Maps binnendoor terug naar huis te gaan -O-

Dat was wat minder. Maar na 2 uur had ik opeens het heldere idee om isolatietape te kopen en hiermee de stuurklemmen in te tapen en daarna de TomTom hierop vast te tapen, gelukkig laatste 2 uur nog kunnen genieten van bochtige wegen *O*

De tweede foto was ergens in België, ergens tussen Hapert en Maaseik O-)
 
Het liep even helemaal anders vandaag helaas :X RDW had een storing, dus hij kon eerst niet overgeschreven worden, later wel gelukkig via DigiD en helaas was de TomTom mount op de motor verwijderd en naar de nieuwe motor van de voorgaande eigenaar van de ZRX gegaan.

Geen navigatie dus terug dus het was even behelpen met koptelefoontjes van de MediaMarkt in Heerlen om daarna via Google Maps binnendoor terug naar huis te gaan -O-

Dat was wat minder. Maar na 2 uur had ik opeens het heldere idee om isolatietape te kopen en hiermee de stuurklemmen in te tapen en daarna de TomTom hierop vast te tapen, gelukkig laatste 2 uur nog kunnen genieten van bochtige wegen *O*

De tweede foto was ergens in België, ergens tussen Hapert en Maaseik O-)

Of tussen Heppeneert en Maaseik? het komt mij NL bekent voor .

Maar gelukkig heelhuids thuis gekomen after all :t

GREETZ
 
Jaaaaah, ik mag erbij in OP *O*

Ik ben dus Mark Meisner, Proces-Operator en (motor)fotograaf in het dagelijks leven. 6 jaar geleden mijn rbw gehaald en destijds proefgereden op een groene ZRX. Schitterend maar ook te snel in mijn ogen om te starten, dus eerst met oudere en langzamere motoren gestart. Eind vorig jaar kreeg ik de mogelijkheid om deze zwarte ZRX uit 2001 over te nemen met een leuke korting in ruil voor foto's van de winkel waar hij stond.

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en vandaag mocht ik hem dan eindelijk ophalen :Y Het zadel zal nog aangepast worden en het originele stuurkuipje komt er weer terug op. Verdere aanpassingen zullen een rek worden aan de achterkant voor mijn camera-spullen en wellicht wat motorische leukigheden en vering. Oh ja, en die taartschep gaat er nog vanaf :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er mooi uit...

Wel snel het R kuipje er op zetten...

Even een offtopic vraag. Welke camera gebruik jij...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mark,

Je topkoffer zal van pas komen op je zrx , vandaag Stefan en z'n broer bij me gehad , vriendelijke mannen wat spullen verkocht die ze kunnen gebruiken .

Gr

Bedankt voor de gastvrijheid en de koffie en het leuke gesprek,

gtoetjes uit holland
 
Bart je bochten set is weer als nieuw. ;)
full

Ben benieuwd wat er voor brul uitkomt met de gp demper erop. })
 
Welkom Mark, je staat in de OP! Mooie 1100, vind em eigenlijk wel mooi zonder kuipje!

Zal een lekker klusje zijn geweest om dat blokje in die volvo te krijgen stefan? Zijn zware loeders die dingen :)

is dat een gestraalde bochtenset of is ie ook gespoten?
 
Welkom Mark, je staat in de OP! Mooie 1100, vind em eigenlijk wel mooi zonder kuipje!

Zal een lekker klusje zijn geweest om dat blokje in die volvo te krijgen stefan? Zijn zware loeders die dingen :)

is dat een gestraalde bochtenset of is ie ook gespoten?
Opnieuw gespoten. :Y
 
Welkom Mark, je staat in de OP! Mooie 1100, vind em eigenlijk wel mooi zonder kuipje!

Zal een lekker klusje zijn geweest om dat blokje in die volvo te krijgen stefan? Zijn zware loeders die dingen :)

is dat een gestraalde bochtenset of is ie ook gespoten?

Zijn wel zware blokken ja.

Had ff een volvo met 8 cilinders...

:9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan