ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer lekker vandaag *O* Gelijk een nieuwe helm kunnen testen, met Kawa groen :Y

KawaZRX.jpg


2017-03-16,16.37.19-1400px.jpg
 
plaatjes kan ie wel schieten :)

Mooie helmkleur. Maar dat vizier lijkt me toch minder handig dan wat de meeste helmen hebben?
 
Thanks, het is een leuke (uit de hand gelopen hobby).

Het vizier is een minpunt inderdaad, al kun je hem wel goed omhoog schuiven en een kier van 3/4cm maken. Grootste nadeel is dat hij heel snel beslaat dus moet er een pinlock oid in maken :Y Voor de rest is hij wel erg stil, zit comfortabel en ziet er ook gewoon tof uit :)
 
Iemand nog een paar ZRX logo stickers liggen voor op de zij deksel.
Of weet waar ik deze kan bestellen.
De gespoten delen ga ik morgen ophalen en voor de puntjes op de I heb ik deze nog nodig. *D
 
Heb de balhoofd lagers er uit. Het lastigst was het onderste lager van de as te krijgen. Ik dacht dat het lastig was de lagerschalen uit het frame te krijgen maar dat ging bijzonder goed. Lagerschalen zagen er vreemd uit. Nu nog wachten op de onderste stofring en dan de boel weer in elkaar zetten.
 
Heb de balhoofd lagers er uit. Het lastigst was het onderste lager van de as te krijgen. Ik dacht dat het lastig was de lagerschalen uit het frame te krijgen maar dat ging bijzonder goed. Lagerschalen zagen er vreemd uit. Nu nog wachten op de onderste stofring en dan de boel weer in elkaar zetten.

Het onderste lager zal met een lagertrekker moeten denk...

Maar goed bezig!

Je heb nog tijd genoeg voor de meeting... :-)
 
Lastig bij te komen met trekker. Heb slijptol gebruikt. Dremel was spoorloos en werd ongeduldig.


Morgen.

Doe die van mij volgend jaar wel in de winterperiode....heb ik weer wat te doen...

Kan ik alles mooi af stellen.

Heb ze laten zitten met het overzetten van de t-stukken en lekker in het lagervet gezet.

Zoveel rijd ik niet...

Eerst dat blok er maar eens uit....en de ander erin...

Gister alle onderdelen op gehaald...klein vermogen weer kwijt bij de motorzaak...ach ger moet ook eten...
 
Bij het stellen van het balhoofd kwam er uit dat er echt een paar vaste plekken naar boven kwamen waar hij niet soepel wilde draaien. Dus alles er af en nieuw er op. Ben ik hopelijk ook dat irritante gehobbel kwijt.
 
is het een idee om eens met een aantal zrx-en ergens af te spreken waar een dyno bank is om te kijken welke aanpassingen welk effect hebben en dat er dan wellicht voor een aantal wat aanpassingen ter plekken kunnen worden gedaan? Als we dat met meerdere kunnen doen is het wellicht ook zo dat het financieel aantrekkelijker wordt voor iedereen.
 
is het een idee om eens met een aantal zrx-en ergens af te spreken waar een dyno bank is om te kijken welke aanpassingen welk effect hebben en dat er dan wellicht voor een aantal wat aanpassingen ter plekken kunnen worden gedaan? Als we dat met meerdere kunnen doen is het wellicht ook zo dat het financieel aantrekkelijker wordt voor iedereen.

Leuk idee, een beetje afhankelijk van de kosten uiteraard!

Ik denk dat je dit wel vroeg van te voren moet reserveren.

Maar laten we dit de 23e bespreken...
 
Nee. Moet je andere, hoge compressie zuigers monteren, andere carbs, kop aanpassen, nokkenassen en misschien krukas en drijfstangen bewerken. Uitlaat sproeiers en wat andere kleinere aanpassingen kom je niet veel hoger dan 140/145 achterwiel pekaas. Let wel achterwiel en geen krukas
160 pk met uitlaat en carburateur kit is denk ik niet haalbaar???????
 
Wat een uitleg was maar een geintje.
Trouwens de ZRX van James Compton had als ik het goed heb 170 krukas pk,s
Maar dan ben je wel een gods vermogen kwijt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan