ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
met dit weer is het minder fijn, een motorritje
vanaf groningen is wel te doen wel..

helaas is de planning af en toe niet passend voor mij..



enne jopiezrx.. belasting-import-omzeil-trucje vanuit japan om bij jauce.com auction te kopen, ik ben nog steeds geinteresseerd..

Hoe werkt dit dan???
 
Ik hoor het al komt geen klote van terecht. :N

Juist Marcel precies zoals je zegt, de enigste die kloten hebben zijn jij en ik geloof ik :Y
Zrx verbouwen bij het leven, maar er mee rijden is een andere zaak, te koud , te ver, kan plots niet, krijg bezoek, eigenlijk grote LULKOEK dan sta je er niet achter, afspraak is afspraak :( hebben we eindelijk een mooie locatie en dan dit ge emmer :? :?
Rondje Limburg :X :X :X :X wanneer |( |( |(

Wat mij betreft gaan we nog steeds :] dan maar de lange piamabroek eronder aan
Nog een keer wie wil de namen onder elkaar?

GREETZ :W

1 ZRXJE- nederweert
 
Juist Marcel precies zoals je zegt, de enigste die kloten hebben zijn jij en ik geloof ik :Y
Zrx verbouwen bij het leven, maar er mee rijden is een andere zaak, te koud , te ver, kan plots niet, krijg bezoek, eigenlijk grote LULKOEK dan sta je er niet achter, afspraak is afspraak :( hebben we eindelijk een mooie locatie en dan dit ge emmer :? :?
Rondje Limburg :X :X :X :X wanneer |( |( |(

Wat mij betreft gaan we nog steeds :] dan maar de lange piamabroek eronder aan
Nog een keer wie wil de namen onder elkaar?

GREETZ :W

1 ZRXJE- nederweert
Ha nog een echte BIKKEL over }) , ben van de partij hoor. :Y
Lekkere kouwe klauwen rit ;)
 
Ha nog een echte BIKKEL over }) , ben van de partij hoor. :Y
Lekkere kouwe klauwen rit ;)

Juist Marcel precies zoals je zegt, de enigste die kloten hebben zijn jij en ik geloof ik :Y
Zrx verbouwen bij het leven, maar er mee rijden is een andere zaak, te koud , te ver, kan plots niet, krijg bezoek, eigenlijk grote LULKOEK dan sta je er niet achter, afspraak is afspraak :( hebben we eindelijk een mooie locatie en dan dit ge emmer :? :?
Rondje Limburg :X :X :X :X wanneer |( |( |(

Wat mij betreft gaan we nog steeds :] dan maar de lange piamabroek eronder aan
Nog een keer wie wil de namen onder elkaar?

GREETZ :W

1 ZRXJE- Nederweert
2 KWAJONGEN- Hoogkarspel
 
Juist Marcel precies zoals je zegt, de enigste die kloten hebben zijn jij en ik geloof ik :Y
Zrx verbouwen bij het leven, maar er mee rijden is een andere zaak, te koud , te ver, kan plots niet, krijg bezoek, eigenlijk grote LULKOEK dan sta je er niet achter, afspraak is afspraak :( hebben we eindelijk een mooie locatie en dan dit ge emmer :? :?
Rondje Limburg :X :X :X :X wanneer |( |( |(

Wat mij betreft gaan we nog steeds :] dan maar de lange piamabroek eronder aan
Nog een keer wie wil de namen onder elkaar?

GREETZ :W

1 ZRXJE- nederweert



Zeg....verder gaat het goed met je?
 
:t :]moet wel droog zijn :]

Tuurlijk Leo regen vind niemand niks
Maar Leo Marcel Bart Huibert zijn 4 MANNEN, als er niemand bijkomt zie ik het niet zo zitten, een beetje een groepje is toch wel wenselijk lijkt mij , dat zie ik zo niet zitten.

En anders een nieuwe afspraak zo snel mogelijk op een Zondag als het een beetje aangenamer is voor iedereen :Y :t

GREETZ
 
Tuurlijk Leo regen vind niemand niks
Maar Leo Marcel Bart Huibert zijn 4 MANNEN, als er niemand bijkomt zie ik het niet zo zitten, een beetje een groepje is toch wel wenselijk lijkt mij , dat zie ik zo niet zitten.

En anders een nieuwe afspraak zo snel mogelijk op een Zondag als het een beetje aangenamer is voor iedereen :Y :t

GREETZ

Jullie zijn alle uit het westen , dan kijk AUB niet naar mij maak ik er een rondje Limburg van :] :]

GREETZ
 
Ik ga net zo makkelijk richting t zuiden. Als ik morgen maar los mag. Heb er best wat voor moeten regelen dus....
Weet niet of de andere wellicht wat meer naar t zuiden willen. Maakt mij niets uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik baal er wel van dat ik geen motor mee heb, zijn hier wel een paar prachtige wegen te vinden :] Wel is het wegdek niet altijd fantastisch, maar daar is omheen te rijden. Het vreemde is; niet één motor gezien! :S

Jammer van het weer daar, maar ieder heeft z'n eigen voorwaarden. Om mekaar dan voor mietje uit te maken lijkt me niet ok. Met 4 is goed te rijden toch? Ik wens jullie in ieder geval veel plezier!
 
Als ik dit zo zie baal ik ook, had er wel zin in.
Begrijp de rest ook. :Y
Dus haak ik ook af, geen zin meer. :N
Ga ik lekker wat anders doen. *O* :W
 
Ik baal er wel van dat ik geen motor mee heb, zijn hier wel een paar prachtige wegen te vinden :] Wel is het wegdek niet altijd fantastisch, maar daar is omheen te rijden. Het vreemde is; niet één motor gezien! :S

Jammer van het weer daar, maar ieder heeft z'n eigen voorwaarden. Om mekaar dan voor mietje uit te maken lijkt me niet ok. Met 4 is goed te rijden toch? Ik wens jullie in ieder geval veel plezier!

Hier word NIEMAND voor MIETJE uitgemaakt :N
 
Gezellig mannen, iedereen moet voor zich zelf weten of hij met dit weer komt. Is voor sommige best een flink stuk rijden. Ik vraag me nu wel af wie er nog komen. Gaat t nou nog door of niet.
 
Gezellig mannen, iedereen moet voor zich zelf weten of hij met dit weer komt. Is voor sommige best een flink stuk rijden. Ik vraag me nu wel af wie er nog komen. Gaat t nou nog door of niet.

Goede vraag, dat vraag ik mij dus ook af :? als we met een man of 5 zijn kom ik alsnog dus heren even DUIDELIJK melden graag wie alsnog zin heeft om te gaan :t

GREETZ
 
Huib weet wel heel duidelijk wat hij wil zo te lezen??
Beetje aardiger zou idd leuk zijn, als jij graag in de kou rijdt moet je dat zelf weten, maar andere even lekker met rust laten graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan