ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb trouwens de nieuwe seatcover en schuimvulling binnen voor het zadel. Heeft er iemand een standard zadel met beschadigingen die hij (tegen een kleine vergoeding) wil omwisselen voor een standard zadel in goede staat? :)
 
Heb gister een nieuwe ketting set laten monteren.
Rekening viel weer tegen, maar ja dan zit hij er weer om he. :Y
Volgende keer maar zelf doen vind 342 euro toch wel wat veel. :Y
 
Heb gister een nieuwe ketting set laten monteren.
Rekening viel weer tegen, maar ja dan zit hij er weer om he. :Y
Volgende keer maar zelf doen vind 342 euro toch wel wat veel. :Y

Eigen schuld, van te voren duidelijke afspraken maken ;(
Heb er een liggen die had je voor minder dan de helft kunnen hebben :Y :Y zie pag 80

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar geile piccies van zondag supper bike classics Uithoorn.
full

full

full

full

full

full

full

full

Mooi spul man.......ouwe meuk ;)
 
[afbeelding]


Wat moet ik hier nu weer mee? ;-)

Voor onder de kerstboom alvast :9~

Hier ben ik ook aan de slag gegaan. Eerst een paar fotoshopjes.

Origineel, hoe hij nu is.

ZRXOrigineel.jpg


Alleen zwarte brug + onderdelen.

ZRXBrugzwart.jpg


Ook met zwarte paddockstands.

ZRXAlleszwart.jpg



Dus ja, dit gaat hem worden :Y Zaterdag wordt alles wat ik gecoat wil hebben opgehaald dus maar gelijk aan de slag gegaan vanavond. Morgenavond afmaken :t
IMG-20170621-WA0022.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Voor onder de kerstboom alvast :9~

Hier ben ik ook aan de slag gegaan. Eerst een paar fotoshopjes.

Origineel, hoe hij nu is.

[afbeelding]

Alleen zwarte brug + onderdelen.

[afbeelding]

Ook met zwarte paddockstands.

[afbeelding]


Dus ja, dit gaat hem worden :Y Zaterdag wordt alles wat ik gecoat wil hebben opgehaald dus maar gelijk aan de slag gegaan vanavond. Morgenavond afmaken :t
[afbeelding]


Ben benieuwd, ben gek op zwart, zeker voor contrast.
 
Voor onder de kerstboom alvast :9~

Hier ben ik ook aan de slag gegaan. Eerst een paar fotoshopjes.

Origineel, hoe hij nu is.

[afbeelding]

Alleen zwarte brug + onderdelen.

[afbeelding]

Ook met zwarte paddockstands.

[afbeelding]


Dus ja, dit gaat hem worden :Y Zaterdag wordt alles wat ik gecoat wil hebben opgehaald dus maar gelijk aan de slag gegaan vanavond. Morgenavond afmaken :t
[afbeelding]

GVD die antraciet/grijs kleurstelling van jou ZRX vind ik toch wel super mooi :} oogt sjiek :t

GREETZ
:t
 
iemand hierzo ook ervaring met andere carburateurs ( groter ) op de zrx 1100 of heeft dit geen zin op een originele motor ?
 
heb trouwens de nieuwe seatcover en schuimvulling binnen voor het zadel. Heeft er iemand een standard zadel met beschadigingen die hij (tegen een kleine vergoeding) wil omwisselen voor een standard zadel in goede staat? :)

Doe mij eens een PB met je vraagprijs aub. Mijn buddyseat heeft een klein scheurtje in het kunstleer, dus ik moet daar iets mee doen.
 
GVD die antraciet/grijs kleurstelling van jou ZRX vind ik toch wel super mooi :} oogt sjiek :t

GREETZ
:t

Thanks!! Ben er ook zeer content mee, al gaat er niets boven de originele groene :9

Vanmorgen een berichtje in de bus van Schepers Limburg, of ik de gepolijste brug om wil ruilen voor een originele. Dan kon hij deze in een nieuw project stoppen. Geen probleem, dus die ruilen we om en dan gaat de orignele naar de coater :Y

Hij doet er gelijk een setje nieuwe lagers bij voor in de brug *O*

En ook maar gelijk een ketting-pons en revisiesetjes bested voor de remklauwen (3x), remcilinders op het stuur en de koppelingcilinder op het blok. Zit alleen nog te dubben over de benzinekraan, is een nieuwe nou beter of kan ik hem ook gewoon reviseren met nieuwe pakkingen tegen het doorlekken?
 
T is ook een erg mooi ding Mark :t ,ik zou er gewoon een nieuwe kraan op zetten .
en als je excenters verdraaid stuurt tie ook nog ff makkelijker
 
iemand hierzo ook ervaring met andere carburateurs ( groter ) op de zrx 1100 of heeft dit geen zin op een originele motor ?

CV40's van de ZZR geven meer vermogen, maar passen niet zonder andere rubbers en aanpassen van de vlotterhoogte. Ook heb je minimal een open uitlaat nodig en liefst ook zzr nokkenassen voor optimaal effect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan