ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ah ok, dat helpt vast ja :) wil je dat met de 1100 ook doen dan?

de 22ste ben ik trouwens op lelystad om wat aan de bochtentechniek te werken, volgend jaar gaan ze dicht! dus voor de geïnteresserden; dit is één van de laatste kansen :]
 
ah ok, dat helpt vast ja :) wil je dat met de 1100 ook doen dan?

de 22ste ben ik trouwens op lelystad om wat aan de bochtentechniek te werken, volgend jaar gaan ze dicht! dus voor de geïnteresserden; dit is één van de laatste kansen :]


op een zaterdag ?met goed weer kom ik ff kijken :Y
 
ah ok, dat helpt vast ja :) wil je dat met de 1100 ook doen dan?

de 22ste ben ik trouwens op lelystad om wat aan de bochtentechniek te werken, volgend jaar gaan ze dicht! dus voor de geïnteresserden; dit is één van de laatste kansen :]

Ja dat was wel de bedoeling ;=)
 
www.ikhaatlinksrijders.nl

Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
Verstuur privébericht
Goerion,

Ik heb even op zrxoc gekeken voor een basis setting voor jouw setup (kerker, pods). dit is de meest duidelijke die vaker terugkomt, daar kan jeroen misschien wat mee:

K&N Stage 3 Filters

Part number & info: RC 0984

Dyno-jet Kit part number DJK2179.
Baseline setup DJ130 mains, needles 4th notch from top, air screws 1 3/4 turns out.
Use the needle springs in the DJ kit if keeping standard cams. If using ZZR cams, keep the standard ZRX springs.

Remove snorkel, full race system.
Best to set up on the dyno. Carb float bowl breather pipes need stashing out of the air flow where the airbox used to be. Or remove them completely.

Need crank-case breather pipe or mini-filter as standard airbox hose will have no where to go.
K&N Crankcase Breather Filter pushes into existing hose and can be fixed in place with a hose clip : P/N 62-1010

There's little or no gain over a Stage 1 retaining the standard airbox (with K&N), removing the snorkel and a good full exhaust and dynotime set-up.

een aantal gebruikers daar hebben heel veel ervaring met de zrx, vragen is gratis
I'm so bad at shoplifting it's technically looting
 
hmm geen idee :P

meteen even kijken of de snorkel er al uitgehaald is, die krengen kosten je vermogen :+

37c823b80fede076d0edf0bfcb6812935ab1d4c7.jpg
 
full


Vandaag bezoekje aan Dynojet Jeroen vd Meer Uithoorn, wel bekend hier. De rit naar Uithoorn was erg lekker, binnendoor met de mooie weggetjes en pleintjes.

Die knappe gozer is Jeroen dan.

Hij gaat mijn 11 beter afstellen. We gaan uit van de bestaande airbox, de full akra en de pipercross in de airbox, ook zoals hij al had uitgelegd eerder. Erik hier ook trouwens.

Dus wellicht kunnen de podfilters weer mee terug. Belangrijk voor mij is de manier waarop ik de 11 nu rijdt. Gewoon erg soepel op de roundabouts, goed aan t gas. Volgende week weten we meer :-) Erg benieuwd. :]
 
Laatst bewerkt:
Zag bij Motoport Uithoorn buiten nog een mooie groene 12 met airbox :-). En binnen staat er ook één te koop!!
 
[afbeelding]

Vandaag bezoekje aan Dynojet Jeroen vd Meer Uithoorn, wel bekend hier. De rit naar Uithoorn was erg lekker, binnendoor met de mooie weggetjes en pleintjes.

Die knappe gozer is Jeroen dan.

Hij gaat mijn 11 beter afstellen. We gaan uit van de bestaande airbox, de full akra en de pipercross in de airbox, ook zoals hij al had uitgelegd eerder. Dirk hier ook trouwens.

Dus wellicht kunnen de podfilters weer mee terug. Belangrijk voor mij is de manier waarop ik de 11 nu rijdt. Gewoon erg soepel op de roundabouts, goed aan t gas. Volgende week weten we meer :-) Erg benieuwd. :]

Wat hebben we nu aan zo n foto ;( , motoren willen we
Ben ook wel benieuwd wat hij ervan maakt

krijg je zoiets ?
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat hebben we nu aan zo n foto ;( , motoren willen we
Ben ook wel benieuwd wat hij ervan maakt

krijg je zoiets ?
[afbeelding]

Nee Jan, niet zoals bij jou. Dat is FP toch?
We houden de airbox zoals die is, je weet dat ik daar een pipercross vervangingsfiler in heb geplaatst?
Je weet ook dat de 11 af fabriek al rijker staat waardoor de akra er zonder probleem onder kon.
Maar ik zeg je wel, als hij zo lekker loopt plaats ik de airbox ook weer terug op de 12 wellicht.
Grz J.
 
euh,.. Ja Joost. dat is FP, zoals je op de foto op de reusachtige sticker kan zien ... :-)
 
Wat moet je trwns aan de box aanpassen zodat je die grote filter zoals bij jou plaatsen kan? Dat is ook nog een idee voor de 12.
 
haha

Wegens verkoop ZRX 1200 en aanschaf andere kawa

Bagsterhoes met tas te koop

bagagerek en koffer

Bos carbon demper met E Keur

zie adv

https://www.marktplaats.n...p;previousPage=mympSeller


voor vragen bellen 06 82092929
 
Gisteravond de gecoate achterbrug en losse onderdelen binnen gekregen. Snel even losjes in elkaar gezet en oh damn wat ziet het er schitterend uit :P

Hij lijkt bijna op een DAEG :') O-)
 
Weer terug van een plezierig ritje Moesel. :]
Prachtig weer gehad en lichamelijk helemaal gesloopt. ;)
Vandaag maar dagie uitpuffen.
Wat ik de laatste dagen hoor aan de ZRX is gerammel aan de startmotor kant.
En nou zo daar misschien wat los kunnen zitten heb ik hier wel eens gehoord. :?
Iets met een bout en een ring die opnieuw vast gezet moet worden.
Nou mijn vraag hoe haal ik de startmotor van zijn plek om dit te controleren.
Kun je deze er zo uitlichten.
 
Ja dat lijkt me een goed advies.
Dank. Dan kan het zijn dat ik later een set te koop heb ;(
Joost

Als je ze toch hebt erop zetten loopt beter klinkt beter ziet beter uit. Daarbij ook veel makkelijker als je aan de carburateurs moet komen. Ook hoop rotzooi en gewicht minder al die box en toebehoren eraf is. Ik heb het nu al jaren. Enige nadeel met poetsen niet vergeten plastic zak erover voor water. In de wind en regen nog nooit geen last gehad zelfs niet met flinke stort regen. Als het stormt windkracht 7 dan rij ik niet hahahaha
 
Weer terug van een plezierig ritje Moesel. :]
Prachtig weer gehad en lichamelijk helemaal gesloopt. ;)
Vandaag maar dagie uitpuffen.
Wat ik de laatste dagen hoor aan de ZRX is gerammel aan de startmotor kant.
En nou zo daar misschien wat los kunnen zitten heb ik hier wel eens gehoord. :?
Iets met een bout en een ring die opnieuw vast gezet moet worden.
Nou mijn vraag hoe haal ik de startmotor van zijn plek om dit te controleren.
Kun je deze er zo uitlichten.

Kan je koppeling van de dynamo zijn, die zit met een koppeling in het blok. als je de dynamo eruit haalt zit de opname vast met een boutje op de as, deze kan los komen waardoor het gaat rammelen. Beetje blauwe loctite en weer vastzetten, heb je er nooit meer last van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan