Tamiya stekker

Roytjuuh1

MF'er
15 apr 2006
63
0
Schiedam
In het opbergvak zit een Tamiya stekker die verbonden is met de accu. Dan hoeft het zadel niet los..

Kan ik nu ook een Tamiya stekker kopen en daar een usb aan vast maken? Of een Tamiya stekker met krokodillen klemmen maken voor als de accu het eens begeeft?
 
In het opbergvak zit een Tamiya stekker die verbonden is met de accu. Dan hoeft het zadel niet los..

Kan ik nu ook een Tamiya stekker kopen en daar een usb aan vast maken? Of een Tamiya stekker met krokodillen klemmen maken voor als de accu het eens begeeft?
Die stekker is bedoeld voor een druppellader en kan ook gebruikt worden als accessoirestekker.

Om hierop een hulpaccu te zetten is vragen om doorgesmolten bedrading.
 
:^

en toch moest ik eerst aan raceauto'tjes denken....

Nieuwe-tamiya-14112-1-12-kawasaki-ninja-ZX-14-speciale-kleur-ed-motorfiets-model-kit-gratis.jpg


oeps , zelfs brommerts :Y



en welkom op motor-forum :]
 
Laatst bewerkt:
De stekker is ws. een directe verbinding met de Accu. Prima voor een lader op te zetten maar niet sterk genoeg om een startaccu op te zetten. accesoires aftakken kan weer wel maar uitkijken met het vermogen. Een USB accessoire kan enkel als dit al zelf over een spanningsregelaar bezit om de 12 volt terug naar de +5 van een USB te brengen.

Benno
 
Ik had een sigarettenaansteker op een Tamiya stekker gezet. En de kabel van de Zümo.
- rijden: navi op de kabel die naar de accu loopt
- 's avonds: telefoon of Sena opladen via sigarettenaanstekerplug
- winter: met Optimate druppellader de accu in conditie houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan