Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weten velen ook niet dat Gary Nixon No:9 al in 2011 is overleden toch beslist geen onbekende voor de ouderen onder ons.

Aardigheidje, de KR 750 van Nixon heeft ooit een week misschien twee in de zaak gestaan bij TvH
Wat de reden was? ik meen dat hij na die periode naar Engeland zou worden overgebracht.
wel was er het ea uit het blok gesleuteld om misbruik te voorkomen, de kans was groot dat deze fiets na aan zekerheid grenzende zekerheid wel eens over de Leusderweg zou worden gejaagd :]
Door enkele onverlaten op de zaak, Ton zeker niet uitgesloten. ( Ehu Ton van Heugten )
Tussen haakjes om misverstanden te voorkomen.
full

Nixon & Du Hamel
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je wat, ik heb een advertentie op MP gezet omdat ik ongeveer 2 jaar terug een speciaal gespoten Z1 900 kontje zag op MP en dat dit 100% van mijn was geweest het was van een door mij nieuw gekochte Z1 900 die ik in speciale kleur stelling had laten spuitenkleur en motief samen met spuiter bepaald.
En ik heb een reactie van de koper van twee jaar terug,hij heeft het nog en gunt het mij ik kan een bod doen of hem een origineel bruin oranje kontje leveren/ruilen dus.
Ik wil het oude kontje wel hebben natuurlijk, gewoon als herinnering aan die tijd.
Er is 100% nooit een tweede in deze kleurset geweest, dus ik ben heel zeker van mijn zaak.

full
 
Laatst bewerkt:
Van deze dus...............Ik weet nog dat de hele aanschaf toen 9850,00 was 1976

full


Tja dat vond je toen mooi , maar dat was toen :r
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je het kontje alsnog hebt, Rob!

Ha Michiel, ja moet nu nog een ruil object bruin oranje vinden hij wil liever ruilen.
Anders moet ik een bod doen, maar het gaat zeker weer hier komen. :W
Ben internet al aan het naspeuren,een in de USA maar beetje duur komen verzendkosten en invoer bij. Ik speur gewoon ff door.
 
Laatst bewerkt:
Sommige van jullie moeten deze ook nog kennen... helaas ook gestopt met roken ...

klik


Ja ja, ik kende ´m wel.
Eerste foto die ik ooit zag, stond hij op de voorkant van de American Turbo Pack brochure die ik vroeger had.

Kan deze foto helaas niet zo snel vinden op de net.

Deze wel, intruduktie GPZ900R die ik toen al besteld had :Y

full
 
Wat denk je wat, ik heb een advertentie op MP gezet omdat ik ongeveer 2 jaar terug een speciaal gespoten Z1 900 kontje zag op MP en dat dit 100% van mijn was geweest het was van een door mij nieuw gekochte Z1 900 die ik in speciale kleur stelling had laten spuitenkleur en motief samen met spuiter bepaald.
En ik heb een reactie van de koper van twee jaar terug,hij heeft het nog en gunt het mij ik kan een bod doen of hem een origineel bruin oranje kontje leveren/ruilen dus.
Ik wil het oude kontje wel hebben natuurlijk, gewoon als herinnering aan die tijd.
Er is 100% nooit een tweede in deze kleurset geweest, dus ik ben heel zeker van mijn zaak.

[afbeelding]

Dat is nog eens een leuk bericht Rob! Succes met het vinden van een "ruil kontje".
 
Wat denk je wat, ik heb een advertentie op MP gezet omdat ik ongeveer 2 jaar terug een speciaal gespoten Z1 900 kontje zag op MP en dat dit 100% van mijn was geweest het was van een door mij nieuw gekochte Z1 900 die ik in speciale kleur stelling had laten spuitenkleur en motief samen met spuiter bepaald.
En ik heb een reactie van de koper van twee jaar terug,hij heeft het nog en gunt het mij ik kan een bod doen of hem een origineel bruin oranje kontje leveren/ruilen dus.
Ik wil het oude kontje wel hebben natuurlijk, gewoon als herinnering aan die tijd.
Er is 100% nooit een tweede in deze kleurset geweest, dus ik ben heel zeker van mijn zaak.

[afbeelding]

Welk jaar bruin/oranje zoek je?
 
Wat denk je wat, ik heb een advertentie op MP gezet omdat ik ongeveer 2 jaar terug een speciaal gespoten Z1 900 kontje zag op MP en dat dit 100% van mijn was geweest het was van een door mij nieuw gekochte Z1 900 die ik in speciale kleur stelling had laten spuitenkleur en motief samen met spuiter bepaald.
En ik heb een reactie van de koper van twee jaar terug,hij heeft het nog en gunt het mij ik kan een bod doen of hem een origineel bruin oranje kontje leveren/ruilen dus.
Ik wil het oude kontje wel hebben natuurlijk, gewoon als herinnering aan die tijd.
Er is 100% nooit een tweede in deze kleurset geweest, dus ik ben heel zeker van mijn zaak.

[afbeelding]


Leuk voor je Rob *O*
 
De man zoekt deze, en ja is dat leuk of niet dat kontje terug te gaan krijgen ( eigen ontwerp )
Heb hem gemaild of het ook een andere kleur mag zijn als het maar een origineel is.
Ben benieuwd.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je hem al gevonden hebt .... ;)

Ja maar ik denk dat dit te veel van het goede zal wezen, verzendkosten niet aangegeven daar willen zij vaak ook veel voor rekenen/aan verdienen en dan de douane kosten.
Ga hem maar een bod doen, zie het dan wel.
 
Binnen, ik ben er met die man uitgekomen ik heb hem dus terug na zo veel jaren een stukje jeugd sentiment.
 
Laatst bewerkt:
Met het verhaal van Ton in mijn hoofd over de vacuumnippels zie ik meteen al iets wat dan niet zou kloppen ....

Hey Mathh, deze hele motor is niet nieuw, hij is niet eens origineel.
verkeerde carburateurs, cilinder, kopbouten, buddybeugel, te veel om op te noemen.
Hij is zeer waarschijnlijk in 72 wel van een bekende geweest en de motor komt in 72 uit Amerika. :W :W
 
Wat denk je wat, ik heb een advertentie op MP gezet omdat ik ongeveer 2 jaar terug een speciaal gespoten Z1 900 kontje zag op MP en dat dit 100% van mijn was geweest het was van een door mij nieuw gekochte Z1 900 die ik in speciale kleur stelling had laten spuitenkleur en motief samen met spuiter bepaald.
En ik heb een reactie van de koper van twee jaar terug,hij heeft het nog en gunt het mij ik kan een bod doen of hem een origineel bruin oranje kontje leveren/ruilen dus.
Ik wil het oude kontje wel hebben natuurlijk, gewoon als herinnering aan die tijd.
Er is 100% nooit een tweede in deze kleurset geweest, dus ik ben heel zeker van mijn zaak.

[afbeelding]
:t
 
Hey Mathh, deze hele motor is niet nieuw, hij is niet eens origineel.
verkeerde carburateurs, cilinder, kopbouten, buddybeugel, te veel om op te noemen.
Hij is zeer waarschijnlijk in 72 wel van een bekende geweest en de motor komt in 72 uit Amerika. :W :W

Ik heb net een mail ontvangen van de aanbieder, alle originele onderdelen die nu niet op de kawa zitten zijn er als nieuw bij, en er komt nog meer moois zegt hij.
Ik begrijp er uit dat de Z1 opgeborgen is geweest KM/Mijlen klopt dan ook.
Zou bijzonder wezen helemaal nieuw dus nog.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een mail ontvangen van de aanbieder, alle originele onderdelen die nu niet op de kawa zitten zijn er als nieuw bij, en er komt nog meer moois zegt hij.
Ik begrijp er uit dat de Z1 opgeborgen is geweest KM/Mijlen klopt dan ook.
Zou bijzonder wezen helemaal nieuw dus nog.

Wat ik niet snap: waarom zitten er dan de carburateurs van de types vanaf 1976 erop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan