Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja super Ton.

Bijgaand nog de klassiekers die bij de presentatie van de Z900 de boel een beetje moesten opfleuren.
Helaas geen Z1, maar toch minstens zo bijzonder. Ik moet bekennen dat ik deze rookbommetjes beter heb bekeken dan de motor waar het eigenlijk om ging. Ze zien er echt tot in de puntjes uit. Net zoals we van Ton gewend zijn dus!!
De Z900 hebben ze in de showroom gestart en laten lopen .
De oudjes helaas niet })
full
 
en deze
full


Ergens op de achtergrond of onder een motorhoes de 'revolutionaire z900' waar het eigenlijk om ging.
Als je daar een fototje van wilt hebben even een PBtje :9 :W

Meer plaatjes van deze Kawasaki tweetakt topmodellen op verzoek.
Het is een Z1 topic dus in principe laat ik het hierbij.
Genoeg voor een sfeerimpressie.
 
Laatst bewerkt:
Wat sfeerpics bij een maat thuis ..
Gaaf hoor. Mooie remtangen, en de wielen nog redelijk de originele breedte zo te zien dus niet al te overdreven buitenproportioneel. Ook in deze kleur een mooie combinatie met de rest.
Prachtig ! is de motor 18 juni klaar ? :z
Eerder gevraagd en geen reactie op gekregen, maar het blijkt Uithoorn dus.
Best een stukkie rijden in mijn geval, maar ik hoef niet te trappen . . . eh ja een paar keer , maar dan niet meer ;)
Staat in de agenda! :Y
Ik mag het misschien niet al te hard roepen in het Kawa Z1 topic, maar leuk dat er ook superbikes van andere merken komen. Mijn fiets is niet in AMA-trim, dus die mag gewoon ergens achteraf.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Die worden ook schaarser.

Een dik pak sneeuw kan mij er niet van weerhouden de eerste meters van 2017 al weer te hebben gemaakt.

full
 
Zondag nog 3.5 cm gemeten en nu al weer weg, :t kom daar maar eens om daar in AT _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan