Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat een beetje te neuzen in het Fireblade forum van de USA, en zag dat er ooit eens een vervangende koppelings korf is gemaakt voor de SC44 en SC50, alszijnde 'recall model'.
Het vervangende model: 22000-MJC-305

Nou hoor je bij mij in de verte een lichte ruis vanwege de ingeslagen koppelingkorf.. voor een leek waarschijnlijk niet hoorbaar, voor mij storend :)

Bleek dat er bij motorparts-online, nog 1 nieuw in de verpakking lag, voor een nette prijs. Meteen maar aangeschaft :X

Hier onder andere wat info over de recall;
cbr929 recall - Honda Motorcycles - FireBlades.org
 
84522607_2920896132.jpg

Mijn weekend kan niet meer stuk :)
 
Hopelijk snel een koper!

@ GB, heb je je titanium boutjes al binnen? Heb gister nog de titanium tandwielbouten binnen gekregen. We mooi spul hoor damn! :9~~
Nog niet besteld, heb de borgbouten voor de voor-as en moeren voor het tandwiel in een winkelmandje zitten. Denk dat ik die eind van de maand even ga regelen. Misschien komen er nog wat boutjes bij namelijk (voor de rem-schakelset/heelplate bevestiging, maar die moet ik nog nameten).

Maar heeft de 954 geen moeren dan voor het tantwiel? Feauteaus zijn altijd welkom he :9
 
Nog niet besteld, heb de borgbouten voor de voor-as en moeren voor het tandwiel in een winkelmandje zitten. Denk dat ik die eind van de maand even ga regelen. Misschien komen er nog wat boutjes bij namelijk (voor de rem-schakelset/heelplate bevestiging, maar die moet ik nog nameten).

Maar heeft de 954 geen moeren dan voor het tantwiel? Feauteaus zijn altijd welkom he :9

Cool! Hou ons maar op de hoogte.

Normaal gesproken moeren ja. Alleen door die PVM tandwielhouder zijn het bouten geworden.

Zal morgen wel ff een foto maken!
 
Wat moet er ge-upt worden want dan doe ik wel mee hoor. Of stel wat vragen waardoor die bovenaan komt te staan en vervolgens met het antwoord weer O-)
De 600rr van mijn vriendin staat te koop en er is nog niemand geweest met een bod, dus daarom af en toe een upje
 
Laatst bewerkt:
ff technisch vraagje.
Als ik het blok draaien via de startmotor en dan de spanning meet op de accu, hoeveel mag de spanning zakken?
Er zitten geen carburateurs op dus starten zal niet kunnen. Ik ben benieuwd of de accuspanning zoveel zakt dat de bobine's niet genoeg prik meer krijgen om een gezonde vonk te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan