Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Winterproject voor de kleine,

Honda repsol in wording
full
 
Leuk, deze had ik van wessie gekocht...
full


Heb de mallen ook van hem gekregen, maar nog geen tijd/zin gehad om er wat mee te doen.
 
Avond! :W

Paar dagen niet geweest en dat komt door mn nieuwe speeltje.
1482455935029123588.jpg


Een Finow X5 plus smartwatch en ben druk geweest met het maken van een horloge skin.
Wat een tijd gaat daarin zitten zeg. -O-
Maar ben wel blij met t resultaat.

360.jpg
360.jpg


Een Tag Heuer Max Verstappen editie. :+
Orgineel
128439-tag-heuer-max-verstappen-1.jpg


Leuk speelgoed.

@ Joep,

Sterkte man ik hoop echt dat het verholpen kan worden en wat al aangegeven is "luister naar je lijf" ;)

@ Jan,

Das een leuk projekkie man :Y
Zal de kleine wel errug leuk vinden. *O* :]
 
Winterproject voor de kleine,

Honda repsol in wording
[afbeelding]

Dat ziet er leuk uit!

Heb je hier bouwtekeningen van of heb je dit met veel creativiteit en veel kijken naar andere voorbeelden gemaakt?

*Joep mompelt iets over dat het een leuk is om zoiets te maken voor onze dochter*
 
Avond! :W

Paar dagen niet geweest en dat komt door mn nieuwe speeltje.
[afbeelding]

Een Finow X5 plus smartwatch en ben druk geweest met het maken van een horloge skin.
Wat een tijd gaat daarin zitten zeg. -O-
Maar ben wel blij met t resultaat.

[afbeelding][afbeelding]

Een Tag Heuer Max Verstappen editie. :+
Orgineel
[afbeelding]

Leuk speelgoed.
Mooi klokkie, wist niet dat je daar zelf wat van kon maken. Sportieve lay-out iig :t
 
Dat ziet er leuk uit!

Heb je hier bouwtekeningen van of heb je dit met veel creativiteit en veel kijken naar andere voorbeelden gemaakt?

*Joep mompelt iets over dat het een leuk is om zoiets te maken voor onze dochter*


Heb wel mallen, echter zijn die vrij ongeveer dus zelf nog de puntjes op de i zetten qua perfecte maatvoering.
Als je er belang bij hebt stuur maar een pm
 
Avond! :W

Paar dagen niet geweest en dat komt door mn nieuwe speeltje.
[afbeelding]

Een Finow X5 plus smartwatch en ben druk geweest met het maken van een horloge skin.
Wat een tijd gaat daarin zitten zeg. -O-
Maar ben wel blij met t resultaat.

[afbeelding][afbeelding]

Een Tag Heuer Max Verstappen editie. :+
Orgineel
[afbeelding]

Leuk speelgoed.

@ Joep,

Sterkte man ik hoop echt dat het verholpen kan worden en wat al aangegeven is "luister naar je lijf" ;)

@ Jan,

Das een leuk projekkie man :Y
Zal de kleine wel errug leuk vinden. *O* :]

Tof gemaakt!

Dat kan mijn Apple watch volgens mij niet hoor ;( :N
 
Heren!

Ik heb van de week ook dat folie binnen gekregen via alie presentatie, maar hoe hebben jullie de koplampen en/of knipperlichten geplakt?

Ik heb het rolletje nog niet uitgepakt, maar moet je het plakken of met een föhn warm maken zodat het eromheen krimpt?

Of moet je het anders erop doen?

En halen jullie de delen die beplakt/gewrapt/geföhnd enz enz los of gebruiken jullie een klein mesje om het randje?

Gaat in 1e instantie voor de lampen van mijn golf 4 en als dat bevalt wil ik de motorlampen doen.
 
Nat maken met wat wasmiddel er doorheen schijnt drama te gaan. Stukje bij beetje doen, met een wissertje oid glad strijken. Begreep dat je dat ook het beste met een extra setje handjes kan opplakken (1 die de folie vasthoudt en afrolt en 1 die het stukje bij beetje gladstrijkt).

Dit is de ervaring van iemand van het sp-topic, zelf nog niet gedaan, maar ik ga het ook zo proberen...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle steun :)

Hier is de situatie als volgt:we gaan het zien hoe het verder loopt..
Getsie, da's ook nie wat :X Hoop dat je snel geholpen kan worden en de pijn snel weg is. Niks is zo vervelend als rugpijn :N
 
Ik heb een andere veer gekocht van 'n gast uit Oostenrijk, is onderweg hierheen. En dikke öhlins 8-) Als die binnen is wil ik hem wel laten servicen en ook de voorkant vd motor aan laten pakken. Weet alleen niet of dat lukt nog voor Portimao, maar dat zien we dan wel weer :Y :] Morgen gaat 't verse setje supercorsa's er onder en nog een ander voortandwiel er op :9
 
Ik heb een andere veer gekocht van 'n gast uit Oostenrijk, is onderweg hierheen. En dikke öhlins 8-) Als die binnen is wil ik hem wel laten servicen en ook de voorkant vd motor aan laten pakken. Weet alleen niet of dat lukt nog voor Portimao, maar dat zien we dan wel weer :Y :] Morgen gaat 't verse setje supercorsa's er onder en nog een ander voortandwiel er op :9

Zzo,dat zijn leuke toevoegingen. :]
Jij gaat zeker t circuit op!?
 
Vroegah had alleen de knight rider het alleenrecht om tegen zijn horloge te praten. Duurt niet lang meer en dan komt jouw blade ook gewoon naar jouw toe... :P :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan