Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf... kijk ik net ff op autoscout staat daar opeens een blauwe 2003 (favoriete kleurstelling van mij) zonder foto's op. Nette kmstand van 38000 en redelijke vraagprijs van 3450.


Een het mooiste is hij woont op 15 km van mijn huis. Ik die kerel gelijk geappt voor foto's blijkt het ook nog een nette fiets te zijn. Dus maar ff afgesproken voor zaterdagochtend. *O*

kijk je er niet blind op he :)
 
Even uit de persoonlijke hoek; eind van het jaar voor de baas en mezelf een hydrauliek opleiding volgen 8-) Hebben we wat te doen op de lange winteravonden *O*

[me="Annanas"]twijfelde eerst maar ga het toch doen happy me :P[/me]
 
Laatst bewerkt:
Altijd leuk om opleidingen voor de baas te mogen volgen *O*

Ik ben deze maand begonnen als leerling schipper bij onze dienst. Moet binnenkort ook weer wat nautische opleidingen/cursussen volgen *D
 
Altijd leuk om opleidingen voor de baas te mogen volgen *O*

Ik ben deze maand begonnen als leerling schipper bij onze dienst. Moet binnenkort ook weer wat nautische opleidingen/cursussen volgen *D
Ben nog best wel jong 23 dus dit is voor mij de 1e keer ;)

Ook leuk nieuws; morgen voorvorkpoten en achtershock halen bij HK suspension. Voorvork heeft zogenaamde race-aanpassing (was paar tientjes duurder als enkel 'servicen' )gehad en de achtershock is geservice'd.
*stuiter*
D'r gaat iemand mee naar Portimao die gelukkig verstand heeft van vering en me helpt bij het afstellen voor zover ik daar zelf gevoel bij heb :)
 
Laatst bewerkt:
Ben nog best wel jong 23 dus dit is voor mij de 1e keer ;)

Ook leuk nieuws; morgen voorvorkpoten en achtershock halen bij HK suspension. Voorvork heeft zogenaamde race-aanpassing (was paar tientjes duurder als enkel 'servicen' )gehad en de achtershock is geservice'd.
*stuiter*
D'r gaat iemand mee naar Portimao die gelukkig verstand heeft van vering en me helpt bij het afstellen voor zover ik daar zelf gevoel bij heb :)

Kan je me vertellen wat hierbij veranderd wordt?

Ik wil mijn vering namelijk ook nog eens onder handen laten nemen en heb niet veel zin om de hele voorkant te vernieuwen en dit kan dan best een leuke optie zijn (en HK zit hier maar een kwartiertje vandaan 8-) )
 
Nou eh ja iets met shims enzo en ik ben het alweer vergeten 😂😂😂 maar ik neem morgen pen en papier mee en ga alles opschrijven wat ze me vertellen :Y
 
Wtf... kijk ik net ff op autoscout staat daar opeens een blauwe 2003 (favoriete kleurstelling van mij) zonder foto's op. Nette kmstand van 38000 en redelijke vraagprijs van 3450.


Een het mooiste is hij woont op 15 km van mijn huis. Ik die kerel gelijk geappt voor foto's blijkt het ook nog een nette fiets te zijn. Dus maar ff afgesproken voor zaterdagochtend. *O*
*O* blauwe zijn mooi :Y
wit, rood en geel ook hoor
 
Ben nog best wel jong 23 dus dit is voor mij de 1e keer ;)

Ook leuk nieuws; morgen voorvorkpoten en achtershock halen bij HK suspension. Voorvork heeft zogenaamde race-aanpassing (was paar tientjes duurder als enkel 'servicen' )gehad en de achtershock is geservice'd.
*stuiter*
D'r gaat iemand mee naar Portimao die gelukkig verstand heeft van vering en me helpt bij het afstellen voor zover ik daar zelf gevoel bij heb :)

Beter! Alles wat je leert is mooi meegenomen. Komt altijd van pas.


Wat kost zo'n complete setup van de vering?
 
Beste mensen, weten jullie toevallig de breedte van een achterwiel van een cbr900rr uit 1993 (sc28)?

En hebben jullie daar ervaring mee in combinatie met een
Pirelli Diablo-rain 190-60-17-scr1 ?

Dank voor jullie hulp!
 
Beste mensen, weten jullie toevallig de breedte van een achterwiel van een cbr900rr uit 1993 (sc28)?

En hebben jullie daar ervaring mee in combinatie met een
Pirelli Diablo-rain 190-60-17-scr1 ?

Dank voor jullie hulp!
5,5 toch? Staat toch ergens op de spaken van de velg?
 
Beste mensen, weten jullie toevallig de breedte van een achterwiel van een cbr900rr uit 1993 (sc28)?

En hebben jullie daar ervaring mee in combinatie met een
Pirelli Diablo-rain 190-60-17-scr1 ?

Dank voor jullie hulp!
Waarom wil je een regen-circuitband op een straatmotor? :P
En ik denk dat er standaard 180 op zit... dat durf ik niet te zeggen :N
Op mijn blade hoort "af fabriek" ook 'n 190 band op maar ga er straks gewoon een 180 op leggen. Stuurt fijner :]
 
Waarom wil je een regen-circuitband op een straatmotor? :P
En ik denk dat er standaard 180 op zit... dat durf ik niet te zeggen :N
Op mijn blade hoort "af fabriek" ook 'n 190 band op maar ga er straks gewoon een 180 op leggen. Stuurt fijner :]
Omdat ik er mee ga rijden op het circuit. Setje extra wielen (17" voor).
Standaard is achter 180/55 17. Ik vraag me af of daar een 190/60 op past en hoe dat rijdt. Vandaar mijn vraag hoe breed de velg is, dan mag de bandenboer vertellen of zijn band er op past, en de vraag aan jullie of je er rij ervaring mee hebt.
Bij een bredere band moet je de motor platter leggen in de bocht. Ik vraag me af of je dat merkt of dat het verschil verwaarloosbaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan