Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk heb je, matched de kleur gelijk goed. Vwb de auto en motor denk ik er precies zo over. Auto boeit me niet, moet het goed doen, maar geen gekke fratsen.
Had op de motor een klein plekje op mijn topkuip waar ik mij aan stoorde, wilde ik ook glad laten trekken. Toen besloot ik op mijn plaat te gaan en moest de hele bike gladgetrokken worden :')
Nu is een gerepareerd stukje van de topkuip weer gaan scheuren, ipv dat te laten maken, binnenkort maar gelijk een ander model topkuip er op met een andere snorkel bestellen. Ach ja, zo blijf je lekker bezig :P

Alleen mijn EGA vind het voor nu wel ff goed geweest met de uitgaven voor de motor (en terecht) na de vele reparaties aan de falco en daarna de toch maar aanschaf van een betrouwbare honda vind ik het ook wel ff best. Nog ff ene paar knipperlichtjes en dan volgend jaar weer verder kijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mooie blade uit 98 (ook ooit wel eens hier een plaatje gepost), maar heeft nu bijna 45.000 km. Kan iemand mij vertellen wanneer er bepaald onderhoud aan zit te komen?
 
Ik heb een mooie blade uit 98 (ook ooit wel eens hier een plaatje gepost), maar heeft nu bijna 45.000 km. Kan iemand mij vertellen wanneer er bepaald onderhoud aan zit te komen?

even goed aan je rempotje wrijven,dan komt er een geest uit die je het vertelt *O*
 
Ik heb een mooie blade uit 98 (ook ooit wel eens hier een plaatje gepost), maar heeft nu bijna 45.000 km. Kan iemand mij vertellen wanneer er bepaald onderhoud aan zit te komen?
Hoe lang heb je 'm in je bezit? Weet je wat ervoor aan onderhoud aan is gedaan? Heb je er in die tijd al het eea aan onderhoud aan gedaan (sappen verversen, remblokken, bougies enz enz)? Merk je dat ie tijdens het rijden aan onderhoud toe is (carbs reinigen, synchroniseren, kleppen stellen) doordat ie inhoud of onregelmatig loopt? Geloof dat het laatste aan onderhoud ondernabij op 50k of 60k gecheckt zou moeten worden...
 
Laatst bewerkt:
Ach, bosje rode rozen doet wonderen. :Y

Daarna kan je altijd nog zeggen dat je steeds aan haar denkt en zij die uitgave ook nooit bekritiseerd.
Er lezen hier dames mee :o

Maar een bosje bloemen is nooit erg. Sowieso ben ik alleen maar blij als mijn vent spul voor z'n motor koopt :+

[me="Annanas"]is daar wel een beetje anders in }) :+[/me]
 
Hoe lang heb je 'm in je bezit? Weet je wat ervoor aan onderhoud aan is gedaan? Heb je er in die tijd al het eea aan onderhoud aan gedaan (sappen verversen, remblokken, bougies enz enz)? Merk je dat ie tijdens het rijden aan onderhoud toe is (carbs reinigen, synchroniseren, kleppen stellen) doordat ie inhoud of onregelmatig loopt? Geloof dat het laatste aan onderhoud ondernabij op 50k of 60k gecheckt zou moeten worden...
Wat een vragen!
 
En als dat niet werkt? Is de remvloeistof aan vervanging toe zeker :+
Dan heb je altijd nog de optie om een andere rempomp te monteren, zoals ik heb gedaan.... een radiale rempomp komt vast een leukere geest uit :Y

Zoiets;

il_340x270.538430820_2f92.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een complete voorvork van een CBR900RR.
Deze wil ik gaan gebruiken voor ombouw/upgrade van mijn VTR Firestorm.
Zou gaan om de complete voorvork inclusief kroonplaten en wielas, liefst in nette staat.

Als iemand wat heeft rondslingeren houd ik mij aanbevolen :t
 
Ik heb een mooie blade uit 98 (ook ooit wel eens hier een plaatje gepost), maar heeft nu bijna 45.000 km. Kan iemand mij vertellen wanneer er bepaald onderhoud aan zit te komen?
Rond deze km stand zou je van alles kunnen verwachten, zoals bassie al zei: wat is er aan gedaan en wanneer enz enz
 
hei,ik heb nog een remus demper liggen,komt van een sc33 af dus weet niet of dat past?is niet nieuw maar ziet nog redelijk uit,50euro mag hij weg..;-)voor foto's beter whatsapp of zo want hier krijg ik dat niet klaar..haha
grtz
Hallo allemaal,

Een vraag.. zijn hier nog mensen die een sportdemper hebben waar men vanaf wil? Ik heb sinds een aantal maanden een cbr929, prachtige motor en stuurt heerlijk. Alleen die demper man wat een apparaat is dat zeg... daar moet ik wat mee. Voorkeur gaat uit naar een bolt-on gezien mijn twee redelijk linker handen.

Groeten,
Auke (Assen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan