Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, deze via Ebay. Een of andere Engelse shop. Ziet er weer prachtig uit!

KLIK
Heb eens ff zitten kijken, maar volgens mij hebben ze deze bij TRP.nl ook. Scheelt nogal aardig met de prijs. Ik zet ze er maar bij op de bestellijst, krijg een zooitje titanium boutjes voor mijn verjaardag van moeders de vrouw *O*
 
Blok zit erin, nu de rest er om weer opbouwen.
Nieuwe olie en filter regelen. Gelijk ook maar weer eens verse koelvloeistof.

Helaas scotoiller vacuüm aansluiting gesneuveld, deze maar besteld.

Ik ga ervan uit dat ik 28 Mei wel haal, kan nu gelukkig de VFR nog pakken *O*
*O* Reïncarnatie, reden voor een feestje :+
 
8 x Honda CBR600 Titanium Exhaust Nut CBR1000RR 750 F CBF CB XL ST 1992 - 2016 | eBay

Wel in titanium

$_57.JPG
 
Heb eens ff zitten kijken, maar volgens mij hebben ze deze bij TRP.nl ook. Scheelt nogal aardig met de prijs. Ik zet ze er maar bij op de bestellijst, krijg een zooitje titanium boutjes voor mijn verjaardag van moeders de vrouw *O*

Ik kon deze toen volgens mij niet vinden in de juiste maat. Er was in ieder geval iets mee.


We zien de foto's wel verschijnen Chris! Wanneer ben je jarig??
 
Ik kon deze toen volgens mij niet vinden in de juiste maat. Er was in ieder geval iets mee.


We zien de foto's wel verschijnen Chris! Wanneer ben je jarig??
Ga wel ff opmeten dan, ga morgen even nog alles nalopen en dan de bestelling doen.

Was de 19e, voor de 18e keer 20 geworden *O*
 
Laatst bewerkt:
Thanx :)

Heb ff op die site gekeken, geven daar 8x49 aan. Bij trp.nl hebben ze 8x50, dus dat moet wel goed komen *D

Ik weet het alweer, ff op de site gekeken. Alle genoemde prijzen zijn excl btw en excl 6,75 verzendkosten (kan prima in een envelop).

Dan kom je voor 2x flensmoer M8 + 2x M8x55 duurder uit via de TRP. Scheelt een euro ofzo alleen volgens mij was ik kniftig geworden omdat er ineens 21% bijkomt + die verzendkosten :+ _O-
 
Precies, die verzendkosten gaan nergens over als je maar 4 dingetjes moet hebben. Daarom heb ik ook maar even gewacht om zo een totale lijst in 1x te bestellen. Dan hoef ik later alleen nog maar een keertje voor de kuipboutenset te gaan kijken bij pro-bolt.
 
Precies, die verzendkosten gaan nergens over als je maar 4 dingetjes moet hebben. Daarom heb ik ook maar even gewacht om zo een totale lijst in 1x te bestellen. Dan hoef ik later alleen nog maar een keertje voor de kuipboutenset te gaan kijken bij pro-bolt.

Ja, inderdaad. En ik vond het toen dus vervelend dat ze aan het einde ineens ff 21% btw toevoegen B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan