Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

Hierbij stel ik me even voor, ik ben Tom ben 38 jaar, woonachtig in de omgeving van Almelo en werkzaam in de IT. Sinds kort (na jááren een GSX600F gereden te hebben) eigenaar van een mooie Yamaha R1 uit 2002.

Daar waar het werk en gezin dit toelaat probeer ik af een toe een ritje met haar te maken.

Misschien zien we elkaar eens.

Tom (aka. 1nfinity)

Hier een paar pic's van mijn beauty :)

[afbeelding]

[afbeelding]


Welkom..

Zal is op letten, als ik je spot.. :+
 
Ja, een element kan een pickup maken of breken. Ben zelf groot fan van ortofon en Audio Technica.
Heb nu zelf een goedkope Nagaoka (met Expert logo, je weet wel, die elektronicaketen). Gezien reviews zou ik nu zelf voor een Nagaoka MP-110 gaan. Gelijk even 100 Euro duurder dan wat ik nu heb :X.
 
Hoi allen,

Hierbij stel ik me even voor, ik ben Tom ben 38 jaar, woonachtig in de omgeving van Almelo en werkzaam in de IT. Sinds kort (na jááren een GSX600F gereden te hebben) eigenaar van een mooie Yamaha R1 uit 2002.

Daar waar het werk en gezin dit toelaat probeer ik af een toe een ritje met haar te maken.

Misschien zien we elkaar eens.

Tom (aka. 1nfinity)

Hier een paar pic's van mijn beauty :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Welkom Tom.
Strakke fiets.
Check ook eens de fb pagina Motorrijden in Twente.
 
Vandaag ga ik kilometers maken....helaas niet op de motor maar met de benenwagen; trainingskilometers voor de Nijmeegse Vierdaagse......mijn vrouw doet mee en ik mag mee als ondersteuning... _O-

Ohja, voor de auto liefhebbers is er de Cars&Coffee bij de Grolsch Veste vandaag, snelle bolides en dito eigenaren... ;)

Veel plezier alvast!
 
Druk in Gilhus, en later werd het lekker in de zon. Na de tijd met een paar man naar autotuning-gebeuren in Eanske bij Twentestadion.

Druk daar en veel vette bolides 8-)
 
Toch nog geweest, vanmiddag bakkie gedaan bij Jos en Jennie. Was gezellig, nogmaals bedankt.


Jos nog gezien op treff :Y

Druk in Gilhus, en later werd het lekker in de zon. Na de tijd met een paar man naar autotuning-gebeuren in Eanske bij Twentestadion.

Druk daar en veel vette bolides 8-)
Ook geweest...15min ...en verder gelopen...ruim 20km gelopen vandaag.

Gaat m hier niet meer worden. Laatste week erg last van Hallux valgus (knobbel aan zijkant voet). 5 jaar geleden rechts aan geopereerd, nu last van linkervoet. Gaat wsl weer impact hebben hier...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan