Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Druk?

Verder niks te vertellen hier behalve dat ik een nieuwe RVS soeppan moest kopen omdat we hier nu een inductieplaat gebruiken.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ben nog op zoek naar een mooie Kawa ZZR 1200, BMW R1100S/1200S of een VFR V-tec voor erbij. Weet nog niet wat ik precies wil maar moet niet te sportief zijn en zeker geen Italiaan, Engels, Amerikaans of allroad. Beetje meer sport/toer, niet teveel km's en in originele staat. Voetsteunen niet te hoog en niet te ver voorover liggen. De VFR V-tec is me eigenlijk nog net iets te sportief.

kawasaki%20ZZR1200%20%201.jpg


13101_0.jpg


honda-vfr-800-vtec-04.jpg


Heb er geen drukte mee, ik wacht wel totdat er iets op mijn pad komt..
 
Hallo jarno,

Welkom hier!
Als je interesse hebt in een rit of een meeting kijk dan eens op fb bij Motorrijden in Twente. Daar worden ze wel eens georganiseerd.
Veel plezier achterlangs.
Alleen in Weerselo opletten voor de snelheidscontroles.

Bedankt voor de tip, heb me aangemeld.
 
Ben nog op zoek naar een mooie Kawa ZZR 1200, BMW R1100S/1200S of een VFR V-tec voor erbij. Weet nog niet wat ik precies wil maar moet niet te sportief zijn en zeker geen Italiaan, Engels, Amerikaans of allroad. Beetje meer sport/toer, niet teveel km's en in originele staat. Voetsteunen niet te hoog en niet te ver voorover liggen. De VFR V-tec is me eigenlijk nog net iets te sportief.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb er geen drukte mee, ik wacht wel totdat er iets op mijn pad komt..
Ie hebt gelukkig niet zo veel wensen ;)
 
Op de VFR vtec kun je stuurverhogers plaatsen mocht je te voorover zitten...die R1100s heeft nog een tikkeltje sportievere zit dan de VFR..


Bij motor sOost stond een paar weken gelden nog een 1200s te koop.

Ik heb iig niet nodig omdat de zit voor mij uitstekend is....alleen krijg ik een zere kont van te lang zitten.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Druk?

Verder niks te vertellen hier behalve dat ik een nieuwe RVS soeppan moest kopen omdat we hier nu een inductieplaat gebruiken.... _O-


Nee, maar zag ook nog veel verkeer op de oude weg. Verder zijn er nog heel wat met vakantie en zat ik niet bepaald in de spits.
 
Hier niet. Alle drie worden regelmatig gebruikt. Maar ik rij dan ook wel eens ergens anders heen dan naar die Duutse molen... ;)


In nog geen 3 weken op 1150 km met een 250 zegt wel wat })

En dat ding is nog maar 2x bij de molen geweest :P

Maar op de autosnelweg zie je me zelden, met wat voor motor dan ook. :N

De motor die je zoekt heb je eigenlijk al in de vorm van die Kanwa en BringMieWeg :t
 
Nee, maar zag ook nog veel verkeer op de oude weg. Verder zijn er nog heel wat met vakantie en zat ik niet bepaald in de spits.
Zat 2 weken in de spits...drama net na Groenlo op weg naar Eibergen. En ik zat ook op de motoren en inhalen zat me niet lekker in de file.....

Met de trein is een stuk comfortabeler maar wel bijna 3 uur.... |( van de andere kant ook goed een tukje... _O-
 
Laatst bewerkt:
Zat 2 weken in de spits...drama net na Groenlo op weg naar Eibergen. En ik zat ook op de motoren en inhalen zat me niet lekker in de file.....

Met de trein is een stuk comfortabeler maar wel bijna 3 uur.... |( van de andere kant ook goed een tukje... _O-


OV is hier een nogo :')
 
ZXR 1200 Henry is een goede investering
waarde vast veel koppel , super motor

daarna komt de aprilia tuono , maarja die wil je niet
 
heb de R850R eindelijk goed aan het lopen,,


nieuwe achterband inmiddels ook omheen laten leggen...
en met dit mooie weer fijn rijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan