Oldskool GSXR topic deeltje 40

Thx ezvictory en hsplinter!

Is niet erg hoor, jij hebt hulp nodig, dat is veel belangrijker dan complimentjes :P. Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb totaal 0 verstand van voorvorken reviseren...

Ik hoop dat je iemand vind die het voor je kan fixen!
 
@keerringen
Ik heb het zelf al meerdere keren gedaan maar ik durf het niet bij iemand anders zijn of haar motor.

Ik laat ze een uur uitlekken, uit elkaar halen is altijd met de hoop dat de glijbussen niet beschadigen. Uit elkaar is wel mooi schoon maken.

En in elkaar zonder special tool is altijd lastig, het boutje onderin zit net zo vast als het binnenwerk aan frictie heeft. Dus poot in elkaar op de kop, indrukken en aandraaien. Dan dop er af om afgemeten olie erin te gieten etc etc.

Nou weet ik niet zeker of het binnenwerk bij de gsxr in een sleuf valt.

Kortom het is te doen, zeker met youtube voorbeelden!
 
Laatst bewerkt:
woensdag en donderdag benik op assen weest rijden en was toch tevreden over mijn tijden.
ik heb er constant tijden tussen de 2.08 en 2.09 gereden met mijn oude gsxr.
 
woensdag en donderdag benik op assen weest rijden en was toch tevreden over mijn tijden.
ik heb er constant tijden tussen de 2.08 en 2.09 gereden met mijn oude gsxr.

Dat is een lekker tempo :t

10 seconden sneller als mij :')


Ik ben net terug van Ecuyers (F) dat is ook een heel gaaf circuit zeg!
 
Zo de Slingert doet ook alles wat ie moet doen. Nog effe een ruitje scoren, en nog wat bijpassende kleur aan de voorkant en dan is het wel wat.
full
 
Vet ding zo Boy! Mooi houden, leuk voor erbij!

Hier bij-na klaar met het project ''uitlaat''. Vanavond maar eens starten en kijken wat voor herrie eruit komt. Moet nog wel even een nieuwe ophangbeugel maken maargoed, de demper zit erop incl zelfgemaakt verloop.

18700292_1340373099343963_4381144806027060794_n.jpg
 
Leuk ding, Baver!

Demper ziet er prima uit, Pepijn!
Ik geloof meteen dat daar een beste bak herrie uit komt.

Die van mij klinkt met de killer erin al behoorlijk hard.
 
Laatst bewerkt:
Vet ding zo Boy! Mooi houden, leuk voor erbij!

Hier bij-na klaar met het project ''uitlaat''. Vanavond maar eens starten en kijken wat voor herrie eruit komt. Moet nog wel even een nieuwe ophangbeugel maken maargoed, de demper zit erop incl zelfgemaakt verloop.

[afbeelding]


loud pipes .............en nog wat }) })

mooi man :}
 
Misschien dat het ergens staat, maar ik kan het in dit topic niet terugvinden dus here we go...

Wat voor LED knipper relais heb ik nodig voor mijn gsxr1100w? Ik heb zelf een achterlicht ontworpen/gemaakt, maar de knipper licht oplossing in de printplaat werkt niet helemaal 100% dus ik moet er toch een ander relais inzitten.
Past een gewone universeel 2/3/4/5/91 polige of is het een specifieke versie?
 
Mensen,

18 juni Classic Superbike meeting 2017 Uithoorn

Wie gaat?

Ik / we wel van hier met een aantal Oldskool Suzuki's. Misschien wat afspreken ergens om er met een clubje heen te gaan? Wij rijden vanaf Goeree-Overflakkee richting Rotterdam - Delft - Den Haag etc.

Google Maps
 
Ga het niet redden 18 Juni de Gixxer klaar te hebben plannen worden wat uitgebreid:-)

BaveR Kan ik er een van jou lenen haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan