Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hihi jij altijd kerel, als ik hem dan nog heb hahahahGa het niet redden 18 Juni de Gixxer klaar te hebben plannen worden wat uitgebreid:-)
BaveR Kan ik er een van jou lenen haha
Als het droog weer is kom ik ook die kant opMensen,
18 juni Classic Superbike meeting 2017 Uithoorn
Wie gaat?
Ik / we wel van hier met een aantal Oldskool Suzuki's. Misschien wat afspreken ergens om er met een clubje heen te gaan? Wij rijden vanaf Goeree-Overflakkee richting Rotterdam - Delft - Den Haag etc.
Google Maps
Wat kost het ben op zoek.naar de achterlichten voor mijn monokont en de rest als reserve
Grt Dré
Wat kost het ben op zoek.naar de achterlichten voor mijn monokont en de rest als reserve
Grt Dré
Wat kost het ben op zoek.naar de achterlichten voor mijn monokont en de rest als reserve
Grt Dré
Welkom hieroKom mij hier ook maar eens melden. Ik heb nu al een tijdje een gewaterde 750 ('93) staan. Ooit eens voor een appel en een ei overgenomen. Ik wilde hem eerst in onderdelen verkopen maar toch besloten om het beestje op te bouwen. Het plan is zo budget mogelijk een leuke fiets te bouwen. Een vechtertje wel te verstaan want al het originele is werkelijk in lelijke staat. Wat ook in het plan stond was een 7/11 maar dat komt later misschien nog.
Wat ik al gedaan heb zijn de uitlaatbochten vervangen. En heb er ook maar een radiator bij besteld. Ik dacht eerst dat ik de KV rechtstreeks op straat goot, maar de beste radiator was best een beetje lek. Ik heb een schokbreker van een Hayabusa besteld. Deze is 18 millimeter langer en zou dus een verhoging geven van 9 strepen als ik het goed gelezen heb op het forum. (ratio is 2:1 toch?) Ik dacht zelf eerst 36 millimeter maar toch. Feit dat deze zwaarder is zou hem al wat meer voorover zetten dan standaard. Ik heb nieuwe keerringen en stofkappen voor de voorpootjes binnen. Eens kijken if ik dat netjes voor elkaar krijg.
Ander kontje uiteraard maar nog geen idee welke. Nu had ik het idee gevat om het subframe te koppelen door middel van een plaat welke ik tussen het frame en het subframe plaats. Ik weet dat het wel eerder is gedaan maar ik kan hier geen voorbeeld bij vinden. Al heb ik wel een aardig idee.
Superbikestuur wil ik aan de standaard kroonplaat maken. Nu heb ik daar een aantal dingen over gelezen en heb zelf eens lopen kijken. Als je de gaten gebruikt waar de klokken aan gehangen hebben (in ieder geval die diepe M6 aan de voorkant) en daar dan risers (met twee boutgaten) doorheen zet heb je al bijna een stevige verbinding toch. Die andere twee gaten met bout moer voor het restje stevigheid.
Al met al een lekker verhaaltje weer.
Heb ik liggen!
das een best eind omhoog Is bij een W heel wat minder werk als bij een oliekoeler dus .Net even die Busa schokker er onder getrapt met een potkrikje en een tamme ratel. Dat ding past echt precies. Een kleine uitstulping van het luchtfilter afgezaagd. Hij is 4 centimeter omhoog gegaan dus die 3,6 wat ik dacht klopte dus wel. Never trust people on the internets.
Welkom hiero
das een best eind omhoog Is bij een W heel wat minder werk als bij een oliekoeler dus .
Heb je ook nog wat plaatjes geschoten toevallig???
grtzz EZ
haha, ok duidelijkDank u. Ik heb geen plaatjes geschoten. Alles laten zitten en aan een kant die beugel half losgeschroefd zodat ik dat reservoir er doorheen kon trekken. Demper naar beneden getrokken en de andere dus van beneden naar boven er weer in. Alleen dat plastic spatkapje heb ik liefdevol er uit getrapt. Maar stelde niet echt veel voor dit.
Hoe zit je met je werk ivm ophalen spulletjes Boy? Kan ik gelijk ff kijken ernaar
Jammer, had graag wat te kijken gehad!Mooi spul gezien daar, helaas geen foto's gemaakt
@BaronBraap
Ingespoten met kruipolie? Als het aluminimum is kan het ernstig vast zitten inderdaad!! Ook geprobeerd iets vaster te draaien en daarna losser?