Belgentopic - > Meerdaagse 2017

Als we teruggaan naar tzelfde van vorig jaar kan je toch gwn zo'n bmw huren? :)
Veel goedkoper dan elk jaar weer een motor te kopen, pimpzooi op te plaatsen en dan terug te verkopen *O*
 
Nog 2 maanden en niets voorbereidt,
om even een vis te smijten, we kunnen ook hier meegaan.
Is altijd erg gezellig, voor onze eigen meerdaagsen vakanties ging ik altijd met deze gasten mee

Hét MF Motorweekend 2017
 
Laatst bewerkt:
Nog 2 maanden en niets voorbereidt,
om even een vis te smijten, we kunnen ook hier meegaan.
Is altijd erg gezellig, voor onze eigen meerdaagsen vakanties ging ik altijd met deze gasten mee

Hét MF Motorweekend 2017

2,5 maand ;)

En ik pas voor die link die je stuurde :Y

Ik ga sowieso die Meerdaagse week ergens naartoe, Fred zal ook zeker meegaan.

Wat mij betreft is Isábena terug meer dan OK. Er zijn daar nog ritten genoeg te doen, alsook een poging tot een droog Andorra zie ik ook wel zitten.
En er daar ook nog een rit die ik heb langs de kustlijn die waanzinnig mooi moet zijn.
Ik vond Spanje tot nu toe het beste wat de banen betrof, dat was imo onklopbaar :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat ook een optie is, is de 20ste snachts vertrekken tot in Le Mans en daar de Motogp gaan kijken om dan nadien door te rijden naar Isábena, ik roep maar wat...
 
Wat ook een optie is, is de 20ste snachts vertrekken tot in Le Mans en daar de Motogp gaan kijken om dan nadien door te rijden naar Isábena, ik roep maar wat...

Klinkt niet slecht :9~ zal alleen moeilijk zijn om daar nog iets te boeken in de buurt, maar we kunnen die avond ook al een stuk zuidelijker rijden om iets te vinden.
 
2,5 maand ;)

En ik pas voor die link die je stuurde :Y

Ik ga sowieso die Meerdaagse week ergens naartoe, Fred zal ook zeker meegaan.

Wat mij betreft is Isábena terug meer dan OK. Er zijn daar nog ritten genoeg te doen, alsook een poging tot een droog Andorra zie ik ook wel zitten.
En er daar ook nog een rit die ik heb langs de kustlijn die waanzinnig mooi moet zijn.
Ik vond Spanje tot nu toe het beste wat de banen betrof, dat was imo onklopbaar :Y

Dat gaat 'm helaas niet worden voor mij -O-
2400km met de aanhanger om 2-3 dagen bochtjes te rijden is een beetje te on-luxepakketachtig :')
 
Je geeft toch gewoon je motor mee met ons (in bruikleen uiteraard :D) en dan kom je achteraf met het vliegtuig. *O*
 
Heb gesolliciteerd naar een job (intern) waar een levelverhoging aan vast zit.
Indien dit doorgaat moet ik alsnog eens goed de datum controleren,
want qua opleidingen moet ik veel tijd bekopen 😉
 
Heb gesolliciteerd naar een job (intern) waar een levelverhoging aan vast zit.
Indien dit doorgaat moet ik alsnog eens goed de datum controleren,
want qua opleidingen moet ik veel tijd bekopen 😉

En wanneer weet je dat want is mss wel verstandig om onderhand iets te gaan boeken....
 
Al nieuws Sheldon?


nieuws is er gekomen (maar nog niet volgens de officiële kanalen),
job is van mij, echter moet ik hiermee door tijdsdruk (en opzegperiode van oud collega),
opleidingen volgen (bij een extern bedrijf).

Doe het niet graag, maar zal dit jaar moeten overslaan -O-
 
Begint er onderhand op te lijken dat we beter heel de Wieke Tingels activiteiten gewoon opdoeken.

Wat een triestige boel is me dat de laatste tijd seg :r :r :r
 
Als ik een moto had ging ik ook mee :]

Huren is veel te duur voor een week en mag soms ook niet naar buitenland ...
 
Laatst bewerkt:
Mocht de periode lukken ging ik graag mee, maar Katja zit dan in 't buitenland voor 't werk... -O-

Dus :?

Als dan de Kids een probleem zijn kan je er beter opvang voor zoeken. Lijkt mij interessanter om een week gruwelijk te gaan :] ipv op die koters te letten :P :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan