Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook pas vanaf 09:00 open... ;)

En met een feestdag achter de rug die mogelijk goed gevierd is, zal ie waarschijnlijk het niet redden om voor die tijd aanwezig te zijn... :P
 
Laatst bewerkt:
Dat is het irritante als je met iets bezig bent en dat graag af zou willen maken. Dan gewoon door 1 onderdeeltje het moeten onderbreken en daarvoor dan de deur uit moeten :/
 
Morguh!
Zo... mezelf een Triumph rocket 3 cadeau gedaan :)
Was weer tijd voor iets anders (exit XJR1300, welkom rocket 3 )
Groet
Sebas
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst *O* Kom maar op met de foto's :9

Edit: Is idd een heel ander apparaat als een XJR, flink bakbeest :]
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, :W

Ik moest even googelen, dacht dat je een oude Triumph had gekocht, jaren 70, :+
Mooie motor, wel iets anders dan je XJR, maar mooie fiets, :] :)
 
Mogguh :W

Heerlijk zo'n vrije dag, bedankt Alex *O*

Vanmiddag even een setje bandjes (MPP3) ophalen in Schiedam, kan ze maar vast binnen hebben. Zal ze aankomende zomer pas verwisselen, eerst nog even wat km's maken met de huidige bandjes :]
Volgende maand ook voor een nieuw setje remblokken kijken, kunnen we er weer ff tegenaan :]

PP3 , ugh , voor mij niet , de PP2 is beter !
Ik heb er BT30 onder leggen en moet zeggen , ik ben erg onder de indruk , hoe ze in het natte zijn weet ik niet maar daar komen we vanzelf wel achter .
 
PP3 , ugh , voor mij niet , de PP2 is beter !
Ik heb er BT30 onder leggen en moet zeggen , ik ben erg onder de indruk , hoe ze in het natte zijn weet ik niet maar daar komen we vanzelf wel achter .
Kon ze voor een mooi prijsje fixen. En daarbij komt, ik rijd ze toch vierkant :') :$



Krijg trouwens mijn bestelling van Titaniumraceparts.nl binnen, pffff...
full


Fijn opengescheurd envelopje :/

Bestel bijna voor €100,- aan die kut boutjes, betaal voor pakketpost en krijg het in zo'n aftands gebruikte envelop thuisgestuurd. En ja hoor, zakje met 4 m6x25 boutjes missing :( Bizar dat je die zooi op die manier verstuurd zeg... |(
 
Laatst bewerkt:
Kon ze voor een mooi prijsje fixen. En daarbij komt, ik rijd ze toch vierkant :') :$



Krijg trouwens mijn bestelling van Titaniumraceparts.nl binnen,
pffff...
[afbeelding]

Fijn opengescheurd envelopje :/

Bestel bijna voor €100,- aan die kut boutjes, betaal voor pakketpost en krijg het in zo'n aftands gebruikte envelop thuisgestuurd. En ja hoor, zakje met 4 m6x25 boutjes missing :( Bizar dat je die zooi op die manier verstuurd zeg... |(
Verzekerd daarvoor?
 
Geen idee, heb ze een mail gestuurd met de vraag waarom het niet gewoon in een pakket verstuurd is aangezien ik daar ook voor betaald heb. Zeker met bestellingen van hogere bedragen zou ik als verzender dat doen, je hebt toch een aardig risico en zie je hier maar weer dat het dus niet altijd goed gaat. Zij hebben geen correcte vrezendmethode toegepast, dus hoop ik dat ze dat gewoon gaan regelen. Maar je kan ook zo'n bedrijf treffen die zegt "ja, je zal het zelf wel zo opengemaakt hebben", en op dat gezeik zit ik niet te wachten. Even afwachten dus...


Zag wel dat ik ook een aantal boutjes vergeten was te bestellen, maar die heb ik maar via Ebay besteld.
 
Geen idee, heb ze een mail gestuurd met de vraag waarom het niet gewoon in een pakket verstuurd is aangezien ik daar ook voor betaald heb. Zeker met bestellingen van hogere bedragen zou ik als verzender dat doen, je hebt toch een aardig risico en zie je hier maar weer dat het dus niet altijd goed gaat. Zij hebben geen correcte vrezendmethode toegepast, dus hoop ik dat ze dat gewoon gaan regelen. Maar je kan ook zo'n bedrijf treffen die zegt "ja, je zal het zelf wel zo opengemaakt hebben", en op dat gezeik zit ik niet te wachten. Even afwachten dus...


Zag wel dat ik ook een aantal boutjes vergeten was te bestellen, maar die heb ik maar via Ebay besteld.
Betaald via PayPal?
 
Kan niet via die site, gewoon ideal.

Heb een reactie gehad, een of ander lulverhaal over waarom ze in een envelop verstuurd zijn. Ze versturen standaard met enveloppen terwijl ze alle (kleine) klanten pakketpost laten betalen, best een vreemde gang van zaken.
Dan zeggen dat het maar vreemd is dat ze van de post dan niet alle boutjes er uit hebben gehaald. Wat willen ze daar nou mee insinueren? Niet het idee hebben dat 1 zakje boutjes er gewoon in heel het tracé uitgeflikkerd kan zijn. Vreemde gedachtegang van vreemde figuren. Ze sturen ze dan nog wel na, maar of ik daar nog eens boutjes ga bestellen, ik weet het niet... :N
 
Laatst bewerkt:
Kan niet via die site, gewoon ideal.

Heb een reactie gehad, een of ander lulverhaal over waarom ze in een envelop verstuurd zijn. Ze versturen standaard met enveloppen terwijl ze alle (kleine) klanten pakketpost laten betalen, best een vreemde gang van zaken.
Dan zeggen dat het maar vreemd is dat ze van de post dan niet alle boutjes er uit hebben gehaald. Wat willen ze daar nou mee insinueren? Niet het idee hebben dat 1 zakje boutjes er gewoon in heel het tracé uitgeflikkerd kan zijn. Vreemde gedachtegang van vreemde figuren. Ze sturen ze dan nog wel na, maar of ik daar nog eens boutjes ga bestellen, ik weet het niet... :N

Geef eens een hint van het bedrijf of locatie met zoekterm op google. :X want ik weet dat je geen naam mag zeggen maar dan weet k waar ik niks hoef te gaan bestellen :Y
 
Staat een paar posts hierboven, boven de foto ;)

Vreemde is, dat ik wel veel positieve reacties over die site lees. Als je naar sites vraagt waar titanium boutjes te bestellen, is dat de 1e die doorgegeven wordt. Ik zal het dan net getroffen hebben.
 
Staat een paar posts hierboven, boven de foto ;)

Vreemde is, dat ik wel veel positieve reacties over die site lees. Als je naar sites vraagt waar titanium boutjes te bestellen, is dat de 1e die doorgegeven wordt. Ik zal het dan net getroffen hebben.

Excuus verkeerd gelezen. B|
Ik zou toch even proberen maandag nog te bellen ofzo? Mogelijk krijg je een ander aan de lijn... :Y :Y
 
Excuus verkeerd gelezen. B|
Ik zou toch even proberen maandag nog te bellen ofzo? Mogelijk krijg je een ander aan de lijn... :Y :Y
Neuh, het wordt nagezonden, daarmee ben ik er wel klaar mee. Heb expres gewacht met bestellen tot mijn lijst kompleet was, heb nu alles binnen op de kuipset na, maar die bestel ik elders. :)
 
OW en ook nog 2 paar handschoenen, 1 paar van Dane en 1 merkloos goretex paar, voor dames (of mannen met hele kleine handjes)
Ook voor gratis *D
 
Laatst bewerkt:
Zo dan. Ik ging gordijnen ophangen. Ja stom ik had moeten gaan rijden. Maar gordijnen in de slaaapkamer is ook wel lekker. Dus ik sta op de trap om gaten te boren. Derde tree, niet spannend toch? Tot de tree in tweeën breekt en je er van aflazert. Goed de trap was al wat jaren in bezit, maar deze zag ik niet aankomen. Afijn ik voel me hetzelfde als of ik van m'n motor afgevallen ben. Overal pijn en sneeën en schaafwonden. Ook door de dreun pijn in m'n rug en schouder waar ik niet op gevallen ben. En dan een gat in m'n broek...
De gordijnen hangen uiteindelijk wel, gelukkig nog een trapje :+
 
Oei, das vervelend! Altijd weer zeuren met die trapjes, maarja anders kom je er ook niet bij.

Eens denken wat ik vandaag ga doen, tis wel mooi weer, hmm
 
Goedemorgen, :W

Alhoewel ik denk dat de morgen voor Sphyrnidus wat stijver zal zijn dan die van de meesten, sterkte ermee!
Word lekker weer, iemand nog plannen voor vandaag?
:]
 
Met de auto 2 uur naar Limburg rijden om een winkel en 2 motoren te fotograferen. Gelukkig ook rijden op die 2 motoren dus dat is wel fijn :Y En het weer ziet er zeer belovend uit *O*

@Sphyrnidus: Auw, sterkte daarmee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan