Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan. Ik ging gordijnen ophangen. Ja stom ik had moeten gaan rijden. Maar gordijnen in de slaaapkamer is ook wel lekker. Dus ik sta op de trap om gaten te boren. Derde tree, niet spannend toch? Tot de tree in tweeën breekt en je er van aflazert. Goed de trap was al wat jaren in bezit, maar deze zag ik niet aankomen. Afijn ik voel me hetzelfde als of ik van m'n motor afgevallen ben. Overal pijn en sneeën en schaafwonden. Ook door de dreun pijn in m'n rug en schouder waar ik niet op gevallen ben. En dan een gat in m'n broek...
De gordijnen hangen uiteindelijk wel, gelukkig nog een trapje :+
Zo dan, dat zijn fijne verrassingen zeg :X :o :/
 
Laatst bewerkt:
Met de auto 2 uur naar Limburg rijden om een winkel en 2 motoren te fotograferen. Gelukkig ook rijden op die 2 motoren dus dat is wel fijn :Y En het weer ziet er zeer belovend uit *O*

@Sphyrnidus: Auw, sterkte daarmee!
Beter dat je daar ook nog ff kan rijden, Limburg is ook mooi om te rijden :]


Ik mag straks weer gaan werken, maar ik pak ook lekker de motor :]
 
Dank.
Ik ben al weer aan het werk. Over een vrijwel lege weg naar Bergen op Zoom gesuisd met het zonnetje er bij...
En dan weer op een mooie dag 24 uurs dienst doen.
Behalve de schouder gaat het wel weer hoor.
 
Toch nog klein rondje gedaan vandaag . Spijk - Vlaardingen - Pernis - HVT - Spijk . Wel tikkie veel wind als je um tegen heb! wel lekker in leren pakkie in de zon *D :] :]
 
Vanochtend de laatste paar kilometers een paar druppeltjes gehad maar verder niets.
Hoop dat het de terugweg ook zo is.
 
Mogguh :W

Gisteren lekker op de sp naar de arbeid gegaan :] Was om 23:00 uur nog 17°C, dus de thermo in de tas gedaan. Vandaag maar weer op de scootah :)



Trouwens.... Ik rijd met een lederen combi, nu zijn de temperaturen net te warm voor thermo, maar zou onderkleding toch nog wel lekker zijn. Zijn er hier die ervaring hebben met motor-onderkleding voor de nog-net-niet-warm-genoeg dagen, en zo ja, welke?
 
Trouwens.... Ik rijd met een lederen combi, nu zijn de temperaturen net te warm voor thermo, maar zou onderkleding toch nog wel lekker zijn. Zijn er hier die ervaring hebben met motor-onderkleding voor de nog-net-niet-warm-genoeg dagen, en zo ja, welke?

Nee ik deed in deze tijden meestal ochtends je balle eraf vriezen in het leren pakje, en smiddags breed lachend met een omweg naar huis! :] :] :]
 
Off road... Ik heb een keer zo'n training gedaan via motorcursussen.nl uit HvH. Leuke dag, maar het gaat dan om all-roads en ik kwam tot de conclusie na de hele dag in de modder gelegen te hebben met de zware BMW GSA, dat ik dat niet meer ga doen. Ongeplaveide wegen is prima, maar off-road neuh.
 
Toen ik nog in de HW woonde (geboren en getogen in Mijnsheerenland), was een auto in de sloot toch wel het meest spectaculaire wat je hoorde... :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan