Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren voor de scootert een "nieuwe" treeplank en huggert binnen gekregen en gemonteerd. Vandaag 'm gelijk maar weer gewassen, in de was gezet, plastic delen met spray behandeld, uitlaat je opnieuw in de lak gezet, wielen gecleand en her en der wat plekjes bijgewerkt. Alleen nog een bodemplaat zien te scoren en ook nog maar een fris nieuw setje spiegels bestellen, maar hij ziet er weer aardig strak uit :)
full


Wellicht aankomende zomer overspuiten in een ander kleurtje, moeders de vrouw wat stickers laten maken en de wielen ook van een fris lakje voorzien.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat dat nog best wel eens mooi kan worden, in die kleur is ie niet te verkrijgen. Maar hij zal hoogstwaarschijnlijk wit of zwart worden... :)
 
Moguh iedereen. Wat gaat een vakantie toch altijd snel bleh maandag weer werken.

Las over een ongeval op groenekruis/hartelbrug met een motor hopelijk niet iemand van hiero
 
Inmiddels goedemiddag :), maar ik had dan ook nachtdienst...
Nog drie dagen ploeteren en dan vakantie. Dit jaar naar het warme zuiden. Via de Dolomiti naar Gardameer en dan door naar Corsica voor een rondje aldaar. Vervolgens weer terug door de Dolomieten en Duitsland. Zo maar eens de kampeeruitrusting uitzoeken...
 
Goede middag :W

Hier ook nachtdiensten, 1 gehad en nog 2 te gaan, blij als ze er weer op zitten...

Dat is een lekker vooruitzicht, met de BMW neem ik aan?
 
Uiteraard, we gaan weg met 4, richting Colmar. Daar sluiten zich er nog 16 aan op zaterdag. Dan naar de Dolemieten en Gardameer met z'n 20 en en na een week gaan er dan 16 weer terug. Twee blijven daar en wij gaan samen naar Corsica en na een week weer terug.
Dus gevarieerde reis, de helft gaat in hotels, de rest kampeert. Wij zijn diehard kampeerders (zoals vorig jaar in de sneeuw in Finland haha)
Het merendeel zijn BMW's, maar er zijn ook wel anderen hoor (Kawa, Yamaha, Triumph etc)
De Gopro zit er al op de kampeeruitrusting ligt klaar. Het weer lijkt gunstig, dus we hebben er helemaal zin in.
 
Snelle vraag aan de geleerde hier, motor heeft een dag op een politiebureau gestaan, vermoed dat ie is weggezet met parkeerlicht aan, resultaat is dat wr nog geen lampje brand en dat ie dus ook niet start? Kan ik er een auto aan hangen met startkabels en dan naar paar min proberen te starten?
 
Mogguh :W

Kolere, wat een chaos weer op de weg hier zeg. Lang leve de Botlekbrug |(

Gelukkig moest ik in tegengestelde richting naar huis rijden en had ik bergens last van *O* :P
 
Gister lekker een hommel/bij steek in me helm**** en bijna met een zwiepertje links rechts op me bek gaan :( '(
Bedankt toch voor die onbekende die naar buiten kwamen rennen ten opzichte van die andere die over de stoep langs me reden omdat ik in de weg stond .... B|


*** Ik deed 2sec me helm open om even aan me neus te kriebelen -O-
 
Laatst bewerkt:
:j
Mogguh :W

Kolere, wat een chaos weer op de weg hier zeg. Lang leve de Botlekbrug |(

Gelukkig moest ik in tegengestelde richting naar huis rijden en had ik bergens last van *O* :P

Morge, ik ben weer naar huis gegaan.stond bij de Shell Heemraadlaan al vast. Nu een bak koffie en probeer het straks nog een keer.
Is volslagen idioot dat een complete stad ontregeld is vanwege storing aan een brug. Onverantwoord..
 
Laatst bewerkt:
Op een plat stukje achterband na, en gierende hartkleppen en een bult rond me slaap/oogkas. Valt het mee. Ging er bijna rechts highsider af ongeveer -O- :}

Als ik zoiets zou hebben dan is de kans dat ik het zowieso overleef niet zo groot, ben allergisch voor dat soort steken..
Moet eigenlijk ook altijd een speciale injectie pen bij me hebben, maar die vergeet ik steeds..living on the edge zeg maar..
 
@demifort Uh toch de epipen maar meenemen voortaan. Ik zie toch een hoop narigheid voorbij komen op onze SEH van die dingen. Natuurlijk is het lastig, maar je vergroot je overlevingskansen aanzienlijk door de pen te gebruiken als het nodig is.
Maar ben je wel echt allergisch? ~Want nu je gestoken bent, is de reactie toch uitgebleven. Ik zou eventueel eens een allergoloog raadplegen....
 
@demifort Uh toch de epipen maar meenemen voortaan. Ik zie toch een hoop narigheid voorbij komen op onze SEH van die dingen. Natuurlijk is het lastig, maar je vergroot je overlevingskansen aanzienlijk door de pen te gebruiken als het nodig is.
Maar ben je wel echt allergisch? ~Want nu je gestoken bent, is de reactie toch uitgebleven. Ik zou eventueel eens een allergoloog raadplegen....


Ben jaren geleden eens gestoken, niet recent, huisarts was in de buurt en heb toen een injectie gekregen waardoor ik snel weer opknapte. Zijn enige advies was toen, volgende keer kan de reactie nog heftiger zijn. En neem een epipen mee.
Maar die vergeet ik vaak... Dom, ik weet het :')
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond! :)

Mijn buurman, toen ik nog in s'Gravendeel woonde was ook allergisch voor wespen steken, en die was notabene bakker.... :X
Wel een soort van kat op het spek binden dus, die is meerdere keren gestoken, en afgevoerd naar het ziekenhuis, maar had nadien wel die epipen bij zich.
Voor de liefhebbers van oude meuk, ik heb een topic over mijn Z650 gestart,
Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83.

Groeten en een fijne warme avond!
:W
 
Laatst bewerkt:
Als ik zoiets zou hebben dan is de kans dat ik het zowieso overleef niet zo groot, ben allergisch voor dat soort steken..
Moet eigenlijk ook altijd een speciale injectie pen bij me hebben, maar die vergeet ik steeds..living on the edge zeg maar..

Ja dan maar hopen dat de 112 services snel reageren... maar ik geef toe. ik zou dat ook vergeten. :+ :+ Hoewel ze nu wel meer wespen etc etc verwachten door het weer .... :N
 
Mogguh :W

Gisteren nog even een rondje wezen rijden, was weer lekker. Gok zomaar dat het vandaag ook zo maar eens kan gaan gebeuren :P :]
 
Hoi
Ik moest vandaag werken in de wereldstad Etten-Leur. Ik ben met het pontje overgevaren en dan door de Hoeksche Waard heen, de parallelweg langs de Haringvlietbrug (met al die k*t drempels) en dan via Willemstad/Heimolen - Oudemolen-Standaardbuiten-Oudenbosch-Hoeven naar E-L. Prima route, vrijwel geen auto's en leuke bochtjes.
Vanmiddag weer een leuke route bedenken voor de reis naar huis :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan