Motor-Forum

Select Forum

Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet...

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
mogas schreef op 26 september 2017 @ 17:07:

[...]

Zonde hoor ,Was een leuke tent en ze hadden goeie koffie :Y
Vond het kleding gedeelte behoorlijk prijzig en dat verklaard waarschijnlijk ook de lage verkoop cijfers

De prijzen lagen gewoon hoog, even lunchen zat er niet in want je was dan makkelijk € 40/50,- lichter. En ook de kleding was niet goedkoop. Dit was ook hun insteek, ze wilde starten van waar Motostore/Motoport eindigt met hun kledinglijn/prijzen maar dat is niet zo makkelijk. Daar zijn Rotterdammers te nuchter voor, wellicht dat dat in Amsterdam werkt tussen de yuppen maar die zijn er maar mondjesmaat in Rotterdam.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com - Facebook!

DE Brikkenrijder

Reg. datum:
20 jun. 2007
Denk dat die toko een imago wilde hebben welke je eigenlijk op zou moeten bouwen in de loop der jaren.
In een keer een epische motor hang out willen maken gaat nooit lukken.

Was denk ik ook teveel gericht op 1 doelgroep, ik ben er een keer langsgelopen, naar binnen gekeken en snel door.
Kwam op mij over als te gemaakt, teveel, zie ons eens hip zijn.
Daarmee bereik je niet de massa die geld in het laatje brengt.

Overigens, mijn huis is verkocht, binnen 1 week.
Niet verkeerd.
demifort wijzigde dit bericht op dinsdag 26 september 2017 21:50 (35%)
gaap..

DE Brikkenrijder

Reg. datum:
20 jun. 2007
.
demifort wijzigde dit bericht op dinsdag 26 september 2017 21:49 (99%)
gaap..

DE Brikkenrijder

Reg. datum:
20 jun. 2007
.
demifort wijzigde dit bericht op dinsdag 26 september 2017 21:48 (99%)
gaap..

DE Brikkenrijder

Reg. datum:
20 jun. 2007
.
gaap..

DE Brikkenrijder

Reg. datum:
20 jun. 2007
Klote ipad😩
gaap..

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
quote:
GenesiZ schreef op 26 september 2017 @ 18:41:

[...]

De prijzen lagen gewoon hoog, even lunchen zat er niet in want je was dan makkelijk € 40/50,- lichter. En ook de kleding was niet goedkoop. Dit was ook hun insteek, ze wilde starten van waar Motostore/Motoport eindigt met hun kledinglijn/prijzen maar dat is niet zo makkelijk. Daar zijn Rotterdammers te nuchter voor, wellicht dat dat in Amsterdam werkt tussen de yuppen maar die zijn er maar mondjesmaat in Rotterdam.

Motostore/Motoport Zelfs die vind ik al niet goedkoop _O-
Maar bij Republica Moto heb ik eigenlijk nooit echt zitten lunchen dus dat weet ik niet
Beetje rare insteek om je prijzen zo hoog te houden ,Als je bijv nou in London naar het Ace cafe kijkt ,Eten goed en betaalbaar ,Kleding redelijk geprijsd en je ziet ze over de hele wereld met T shirts van hun lopen ,Zaak loopt als een trein en er worden in de hele wereld franchises geopend... m_2013-06-03 Eurofest 019.JPG
XJR Cafe ook op Facebook

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
mogas schreef op 26 september 2017 @ 21:53:

[...]

Motostore/Motoport Zelfs die vind ik al niet goedkoop _O-
Maar bij Republica Moto heb ik eigenlijk nooit echt zitten lunchen dus dat weet ik niet
Beetje rare insteek om je prijzen zo hoog te houden ,Als je bijv nou in London naar het Ace cafe kijkt ,Eten goed en betaalbaar ,Kleding redelijk geprijsd en je ziet ze over de hele wereld met T shirts van hun lopen ,Zaak loopt als een trein en er worden in de hele wereld franchises geopend... [afbeelding]

Ja oke, maar RM vergelijken met Ace Cafe is een beetje vreemd. Die bestaat al vanaf voor 1940 en heeft een cult-status :}

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
demifort schreef op 26 september 2017 @ 21:45:
Denk dat die toko een imago wilde hebben welke je eigenlijk op zou moeten bouwen in de loop der jaren.

Was denk ik ook teveel gericht op 1 doelgroep, ik ben er een keer langsgelopen, naar binnen gekeken en snel door.

Niet verkeerd.

Damn, zo snel *O* *O* *O* Voor de vraagprijs (als ik zo brutaal mag zijn O-) )

En ik moet je gelijk geven over de status die ze uit wilde stralen. Wellicht was het gelukt, maar dan had er nog misschien nog meer geld in gestopt (en verloren) moeten worden.

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
Gefeliciteerd met de verkoop Peter, echt relaxt *O*
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
quote:
GenesiZ schreef op 26 september 2017 @ 22:27:

[...]

Ja oke, maar RM vergelijken met Ace Cafe is een beetje vreemd. Die bestaat al vanaf voor 1940 en heeft een cult-status :}

Ace was tot het eind v/d 60er jaren een Truckstop en eigenlijk sinds de wederopbloei van Rockers en Mods weer helemaal in Maar het ging me om het vergelijk van Motor kroegen
XJR Cafe ook op Facebook

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
quote:
demifort schreef op 26 september 2017 @ 21:45:

Niet verkeerd.

beter :Y :Y :t
Nie mj cyrk, nie moje małpy
It's the physics, stupid!
Vaak verzinnen mensen pas achteraf de reden waarom ze iets gingen doen...

Reg. datum:
13 nov. 2016
Twee prachtige dagen en nog vrij ook dus leuke routes gepland, moet ik op 10 minuten afstand van een wc blijven... B|

Boem is HO! Plons is Water!

Reg. datum:
07 feb. 2004
quote:
Sebas84 schreef op 21 september 2017 @ 14:48:
Grappig! Wij zijn net uit hellevoetsluis ontsnapt!
Na een jaar en 25 bezichtigingen verder.... toch verkocht :)

Huisje gekocht in abbenbroek, met een garage van 60m2 :)
Groet
Sebas

Sebas welke straat woon je eigenlijk, we wonen in het zelfde dorp maar weet even gaan garage van 60m2 te staan zo.
Hyperpro springs Martijns Motorkleding & Accessoires

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
martijn76 schreef op 27 september 2017 @ 13:31:
Twee prachtige dagen en nog vrij ook dus leuke routes gepland, moet ik op 10 minuten afstand van een wc blijven... B|

💩?
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Reg. datum:
13 nov. 2016
Shit ja. Toch net even twee uurtjes kunnen sturen.

Reg. datum:
22 apr. 2015
_O- Denk eerder de vloeibare variant.... :o
SV650S '03, CB450K1 '69, Z650 '79.

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
Mick,
De molenstraat
Soms rustig, soms hooligan :-)

Boem is HO! Plons is Water!

Reg. datum:
07 feb. 2004
quote:

Aha ja daar hebben ze mooie grote garages ook mooi uitzicht :), die kant komen we vaak van de winter langs als we dan met de paarden een rondje rijden, rijden we via je straat van en naar de bernisse en de stal.
Hyperpro springs Martijns Motorkleding & Accessoires

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
We zien indd vaak paarden lopen!
Mijn vriendin heeft ook een eigen knol, een nederlands trekpaard.
Imposant beest!
Ik heb zelf niet veel met paarden
Groet
Sebas

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
martijn76 schreef op 27 september 2017 @ 17:02:
Shit ja. Toch net even twee uurtjes kunnen sturen.

Ja, dat is feest. Met dat soort fratsen vrijwel altijd dat het goed afloopt, enige tijd geleden dus net.... niet :(
Zat in het koekblik, spontaan maximale maagkramp van hier tot Tokio, en dan op een 1 baans weg allemaal van die dooie drama's voor je |( :( Kom je uiteindelijk thuis, is het net of ie bij de pleedeur de porseleinen pot al voelt. Jammer joh, half half zeg maar, maar toch fijn alles mogen cleanen. Ach ja, shit happens :') :/

Maar op de motor gaat mij dat niet overkomen, wil geen motorpak moeten cleanen... :N
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op donderdag 28 september 2017 10:18 (6%)

Z1000 Honda PC800

Reg. datum:
01 feb. 2005
quote:
Ghetto Bassie schreef op 28 september 2017 @ 10:15:

[...]

Ja, dat is feest. Met dat soort fratsen vrijwel altijd dat het goed afloopt, enige tijd geleden dus net.... niet :(
Zat in het koekblik, spontaan maximale maagkramp van hier tot Tokio, en dan op een 1 baans weg allemaal van die dooie drama's voor je |( :( Kom je uiteindelijk thuis, is het net of ie bij de pleedeur de porseleinen pot al voelt. Jammer joh, half half zeg maar, maar toch fijn alles mogen cleanen. Ach ja, shit happens :') :/

Maar op de motor gaat mij dat niet overkomen, wil geen motorpak moeten cleanen... :N

To much info Chris ! _O-
When Im right, no-one remembers but when Im wrong, no-one forgets

Reg. datum:
19 jan. 2009
quote:
Ghetto Bassie schreef op 28 september 2017 @ 10:15:

[...]

Ehm.......iew
TMI
Carpe Diem

Reg. datum:
28 okt. 2008
Whahaha... I know, maar geen details he, zo ben ik dan ook wel weer... _O- Ze zeggen dat je alles eens een keer meegemaakt moet hebben. Is alweer ff geleden, maar die shitzooi kan ik iig weer van mijn lijstje schrappen _O-
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op donderdag 28 september 2017 13:09 (35%)

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
!#$@%!@#$!^ Brug... gisteren bijna 2 uur over gedaan, vanochtend ook weer 1 1/2 uur achterlichten zitten kijken....
!@#$&^Y@$#%~!#@$
(enz)

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.