Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Ik heb vandaag de sp teruggekregen van Ruud. Flappervalve mod gedaan, relais verplaatst onder de airbox en de bedrading aangepakt. Alleen de draadjes van de verlichting zijn nog zichtbaar, heeft ie erg netjes gedaan :}
full

full


Gisteren mijn nieuwe remklauwtje binnen gekregen, dacht deze nog in kleur te moeten spuiten, maar hij blijkt al dezelfde kleur te hebben als de monoblocks *O*
full


Deze is inmiddels gecleand en wachtende op de bestelling van de underslung adapter :)
 
Goed bezig!! Gaat er erg zo dik uit zien die SP :} :9~

Ik rij weer lekker rond met de ZRX, nieuwe banden en de Hyperpro vering voor en YSS shocks achter zijn een goede upgrade geweest, schaamrandjes zijn er bijna vanaf *O* :]


ZRXBW1.jpg



ZRXBW2.jpg
 
De temperaturen gaan de goede kant op. :]

Woensdag een paar rondjes met de S1000R op Zandvoort gereden.
En vanochtend durfde ik gelijk vol over de schaamrandjes met de G310R.. richting snelweg.
Die zijn er nu ook wel af denk ik. :+
 
De temperaturen gaan de goede kant op. :]

Woensdag een paar rondjes met de S1000R op Zandvoort gereden.
En vanochtend durfde ik gelijk vol over de schaamrandjes met de G310R.. richting snelweg.
Die zijn er nu ook wel af denk ik. :+

*O* zou maandag gaan rijden op cpz maar dag was geannuleerd nu de 30e ben benieuwd hoe de SV rijd nu deze goed is afgesteld.

Hoe ging het lichaamelijk nog een beetje vol te houden.
 
*O* zou maandag gaan rijden op cpz maar dag was geannuleerd nu de 30e ben benieuwd hoe de SV rijd nu deze goed is afgesteld.

Hoe ging het lichaamelijk nog een beetje vol te houden.
De SV en de eigenaar moeten dit jaar dus nog nader tot elkaar komen. ;) :t

Ik stond later op post 13, supermooi asfalt ligt er nu op CPZ. :}
Daar had ik iets meer rekening mee kunnen houden .. mentaal voordeel. :+

De eerste sessie duurde alle rondjes bij elkaar wat lang..
En had ook geen tijd om de bandenspanning te regelen, dus daar denk je onderweg wel aan.
Ik moest na de keuring wegens drukte gelijk de baan op met straatspanning. (2.9/2.5 bar)

Maar tijdens de tweede sessie kon ik de rondjes goed volhouden. (Ondertussen de veiligere optie 2.3 en 2.1 bar)

En onderweg toch wel vaak aan het armpje denken, het is gewoon nog gebroken en de botten sluiten niet aan.

Dit keer zonder hangen en wurgen 2.18 gereden, de volgende keer is pas mei.
En dan gaan we iets meer beuken. O-) :]
 
Laatst bewerkt:
De SV en de eigenaar moeten dit jaar dus nog nader tot elkaar komen. ;) :t

Ik stond later op post 13, supermooi asfalt ligt er nu op CPZ. :}
Daar had ik iets meer rekening mee kunnen houden .. mentaal voordeel. :+

De eerste sessie duurde alle rondjes bij elkaar wat lang..
En had ook geen tijd om de bandenspanning te regelen, dus daar denk je onderweg wel aan.
Ik moest na de keuring wegens drukte gelijk de baan op met straatspanning. (2.9/2.5 bar)

Maar tijdens de tweede sessie kon ik de rondjes goed volhouden. (Ondertussen de veiligere optie 2.3 en 2.1 bar)

En onderweg toch wel vaak aan het armpje denken, het is gewoon nog gebroken en de botten sluiten niet aan.

Dit keer zonder hangen en wurgen 2.18 gereden, de volgende keer is pas mei.
En dan gaan we iets meer beuken. O-) :]

kijk mooi tijd gaat vast nog wel een sec of 10 vanaf :)

vorig jaar ook met de sv gereden alleen toen stonden de clip-ons niet goed en konden niet verder naar buiten dus maar terug gegaan naar origineel, tevens is de brommer goed afgesteld op de bank dus zou nu goed moeten gaan.


tja MSL had zeker niet betaald ofzo maar goed kon de dag opschuiven naar de 30e als deze doorgaat :+
 
kijk mooi tijd gaat vast nog wel een sec of 10 vanaf :)
Vorig jaar, de laatste keer, op 23 augustus was er een groot ongeluk en mochten we maar tien minuten totaal rijden..
Dat was mijn eerste kennismaking met de Beemer en reed toen gelijk binnen de tien minuten 2.15.

Een tweede sessie kwam er dus niet, die is meestal een heel stuk sneller, en de keer daarop was mijn accu kapot na het tanken bij de BP.. in het zicht van de haven. :')

vorig jaar ook met de sv gereden alleen toen stonden de clip-ons niet goed en konden niet verder naar buiten dus maar terug gegaan naar origineel, tevens is de brommer goed afgesteld op de bank dus zou nu goed moeten gaan.
Ja ik heb e.a. kunnen volgen op MF. Ben benieuwd. *O*
tja MSL had zeker niet betaald ofzo maar goed kon de dag opschuiven naar de 30e als deze doorgaat :+
Goed voor elkaar. _O-

Vertelde ik woendag nog dat ik een eventuele circuitdag al jaren niet bij de MAC Zandvoort rij, maar bij een organisatie die de zaken beter organiseert. :+ :+
 
Mogguh :W

Zojuist fresh meat ontvangen *O*
full


Heb alleen 4 verkeerde snelsluiter bouten binnengekregen. Imbusbouten besteld en D-ring gekregen, ff een mail gestuurd. Op de site hebben beide bouten dezelfde productcode... :? :/
 
Laatst bewerkt:
Yep, hoop boutjes waren gaar gedraaid en aan vervanging toe. Heb er ook een kroonplaatmoer en dop bij (al denk ik niet dat die er op komt omdat die groter is dan de moer).
 
Laatst bewerkt:
Zo dan, dat is niet zachtjes gegaan :o :/ Dat is bij mijn werk, die weg wordt nogal eens gebruikt om sprintjes te trekken, is een rechttoe rechtaan weg, vraag me af hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen...
 
Goedemorgen, :)

Dat is zeker niet zachtjes gegaan.. :/
Vandaag maar weer de SV uitlaten, rondje Willemstad en beetje Brabant in.
:t
 
Wellicht onstabiel en onderuit gegaan. Werd vorige week ingehaald door een Superduke 1290 en die kwam ook opeens (op een recht stuk) in een speedwobble terecht :X
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat hij het goed maakt :Y en ik vermoed een flinke power wheelie. O-)

full
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Net een bericht gehad dat de kuipen klaar zijn, woensdag ga ik ze ophalen *O*
Morgen maar eens bij de lasser langs, hij zou 1,5 week geleden met de tank aan de bak gaan, maar sindsdien niets meer gehoord. Ben benieuwd of het goed gegaan is en anders of hij er überhaupt aan toegekomen is. Als ik iets voor iemand regel, dan houd ik die persoon telkens op de hoogte van de vooruitgang, ook als iets wat langer duurt. Hij reageert ook niet op berichten en dat vind ik eigenlijk best irritant. :/

Underslung adapterplaat voor de nieuwe achterrem is besteld, volgende week nog nieuwe achterbrug-lifters bestellen en dan is ie voor dit seizoen helemaal klaar. *O*
full

full


In juli bestel ik dan waarschijnlijk de SBK front fender van DHC, of ik pas een oem spatbord aan, daar ben ik nog niet over uit (oem heeft nl ook nog de bevestigingen voor de remleidingen er op zitten en DHC niet). Als ik die binnen heb, dan laat ik die samen met de SBK ombouw topkuip spuiten, dan is alles klaar. Word al helemaal blij van de gedachte dat ie dit jaar eindelijk helemaal klaar is *O*
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn iig de plannen voor dit jaar, optisch is ie dan iig wel af *D

Daarnet de kuipdelen bij de spuiter opgehaald, topkuip is gemonteerd. Koplampunit moest lichtjes aangepast worden om de H4 lamp te kunnen plaatsen, maar alles is geplaatst en aangesloten.
Morgen de dremel in de kontkuip zetten om de uitlaatbeugels er doorheen te kunnen doen. Wordt denk ik wel een rotklus, alles maximaal uitmeten en tig keer nameten voordat er gezaagd gaat worden. Wordt een spannende dag 😅

Lasser heb ik eindelijk te pakken gekregen, tank is waarschijnlijk zondag/maandag klaar. Dan is het alleen nog even wachten op de rechter demper.
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn iig de plannen voor dit jaar, optisch is ie dan iig wel af *D

Daarnet de kuipdelen bij de spuiter opgehaald, topkuip is gemonteerd. Koplampunit moest lichtjes aangepast worden om de H4 lamp te kunnen plaatsen, maar alles is geplaatst en aangesloten.
Morgen de dremel in de kontkuip zetten om de uitlaatbeugels er doorheen te kunnen doen. Wordt denk ik wel een rotklus, alles maximaal uitmeten en tig keer nameten voordat er gezaagd gaat worden. Wordt een spannende dag 😅

Lasser heb ik eindelijk te pakken gekregen, tank is waarschijnlijk zondag/maandag klaar. Dan is het alleen nog even wachten op de rechter demper.

Volgende winter blok eruit om te laten blueprinten O-) O-) :P :P
 
Volgende winter blok eruit om te laten blueprinten O-) O-) :P :P

kan je beter de ECU laten flashen met woolich of iets degelijks, zat ook beter zijn voor de SP met de modificaties die er op zitten anders loopt de SP veel te arm er wordt te heet ben ik bang.
Blueprinten is leuk voor die laatste pk in top toeren gebied maar dat doe je niet met een twin.

Vandaag ook weer eens met de SV naar me werk :] rijd echt beter na het afstellen bij tovami Goes, QC schakeld ook lekker door.
 
Laatst bewerkt:
Ruud Fredriks is helemaal top met afstellen!
Mijn SV is er ook op de bank geweest 2 jaar geleden, loopt heerlijk sindsdien. :]
Heb een KN filter, andere sproeiers in de carbjes en een redelijk luide Bos-uitlaat.
dB-killer zit er wel in nu, voor de controles hier omgeving Rotterdam.
dB-killer vorig jaar, ongeveer, bij Mile Pajic gekocht.
:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan