tk meerdere tandwielen R6 model 1999 - 2002 (5 gaats)

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.096
91
Arnhem
Ik heb liggen, uit de oude doos (gevonden in de schuur)

530
set (nagenoeg nieuw) 45 achter en bijpassend 15 voortandwiel
nieuwe 47 tands staal
nieuwe 46 tands staal
nieuwe 15 tands voortandwiel
gebruikt 16 tands voortandwiel

520
50 tands aluminium (nieuw)
14 tands voor (nieuw)

Voor de gebruikte: de tandwielen zijn gebruikt voor het inrijden van de motoren. Voor de race gebruikte ze destijds 520 sets dus de 530 sets zijn gebruikt maar zeeeer minimaal!

5 bouts bevestiging, bout - bout afstand is: 83 mm
binnenmaat tandwiel: 112 mm

De tandwielen liggen in Arnhem. Versturen kan, maar kosten verkoper.
prijs.... doe een bod. ligt nu maar stof te vangen.
 
Laatst bewerkt:
kickje? niemand meer die met een oude r6 het circuit onveilig maakt? en wat extra tandwielen kan gebruiken??
 
Welja, ze zouden passen op m'n 2004? (de 520 set)
Is die 14 tands voor ook een alu tandwiel?
Wat kost zo'n tandwiel eigenlijk nieuw?

Momenteel is m'n huidige set nog vrij nieuw, dus eigenlijk heb ik er geen nood aan. Nu lig ik met 15-49 denk ik.
Maar ik verzamel wel graag :p Hoewel m'n vrouw me op de vingers begint te tikken na al m'n impulsieve aankopen de laatste twee maand.
 
Voortandwiel van aluminium heb ik nog nooit gezien. De gene die er bij zit is iig van staal.

Wat ze nieuw kosten, geen idee.... ik zal het merk eens opzoeken. Dan "googlen" we ff :-)
 
Voortandwiel van aluminium heb ik nog nooit gezien. De gene die er bij zit is iig van staal.

Wat ze nieuw kosten, geen idee.... ik zal het merk eens opzoeken. Dan "googlen" we ff :-)


Zit een sticker op van Wieres en een typenummer: 1567-50 (maar het lijkt er sterk op dat het een JT tandwiel is.
Tandwielen - Wegraceshop.nl

Setje kost dus nieuw € 75,-

Voor 35,- mag je ALLE aangeboden tandwielen overnemen (en als je alleen de 520 wil.... kost het je evenveel :+ :P ).... Schappelijke prijs lijkt me zo.
Ophalen = kosteloos, verzendenkosten koper
 
Laatst bewerkt:
Wel, blijkbaar volgens verschillende websites zouden die tandwielen van een R6 99-02 toch niet hetzelfde zijn als 2003-2005 model.

Dus ik ga toch passen.
 
Wel, blijkbaar volgens verschillende websites zouden die tandwielen van een R6 99-02 toch niet hetzelfde zijn als 2003-2005 model.

Dus ik ga toch passen.

begrijpelijk :+ :t
Dus dan maar een kickje voor een flink aantal tandwielen! wie maakt me los.
 
Verkoop alles in een keer.
Dus voor € 35,- heb je alle aangeboden tandwielen.
 
aluminium 520 set is gereserveerd/ verkocht.

Dus alleen nog alle 530 tandwielen in de verkoop.
wie maakt me los?
 
Zijn ook te gebruiken als onderzetter, werpster, zaagblad of gewoon om naar te kijken.
Ideaal voor in de camper, boot of auto. Kindvriendelijk en goed voor het milieu.
Bij aanschaf twee voortandwielen nu gratis twee achtertandwielen er bij!!! en dat is niet alles... nu ook nog meerdere andere tandwielen om het set compleet te maken. Dus niet één, niet twee maar ZES tandwielen voor de prijs van een!! Zelfs uw kinderen zijn blij met u en uw vrienden zullen jaloers zijn met de aanschaf van deze tandwielen!

Pas op voor neppers. slechte kwaliteit en onveilig. Maar deze r6 tandwielen zijn gemaakt van utrasonic lazerprecisie gesneden lichtgewicht staal wat ook gebruikt wordt in de ruimtevaarttechnologie. Dr. Simon Taal (beter bekend onder S.taal) van de Calafornische universety heeft 80 jaar onderzoek gedaan naar deze tandwielen. Onderzoek toont aan dat deze tandwielen je een beter gevoel geven, geen stress, en vooral beter voor je gezondheid.

Twijfel niet! nu is je kans. Nog maar beperkt in voorraad... BESTEL NU. De eerste 100 beller maken kans om niets te kopen!
 
De oud ijzerprijs is weer aan het stijgen *O*
Dus binnen enkele weken niet verkocht dan gaan ze terug naar hoogovens _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan