Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
magic five

8af3b9afa255820ff281f42c9471b3a2
 
Laatst bewerkt:
Wil ik net een post maken of iemand nog op kleine voet leeft en belangstelling voor een paar Daytona's zo goed als nieuw heeft...valt als 38,5... voor let op 25 euro!!

Ik heb ze maar gekocht... :P
Misschien wel erg vroeg, maar Daytona's voor die centen zet ik wel de toekomst neer.
 
Wil ik net een post maken of iemand nog op kleine voet leeft en belangstelling voor een paar Daytona's zo goed als nieuw heeft...valt als 38,5... voor let op 25 euro!!

Ik heb ze maar gekocht... :P
Misschien wel erg vroeg, maar Daytona's voor die centen zet ik wel de toekomst neer.

_O- .... voor volgend weekend verwacht ik niet dat onze kleine man van mt. 32 naar mt 38,5 groeit.... :N

Maar idd. goed insmeren en wegzetten.... hij groeit er vanzelf in. :t
 
Vanmorgen een bijzondere ervaring: omdat ik er nog steeds niet uit ben of ik zonder organisatie en reserveringen solo mijn eerste reis naar Noorwegen durf te maken (het alternatief is boeken via een motor-reisorganisatie) sprak ik vandaag een plaatsgenoot die van oorsprong Noors is.
Die biedt me prompt gratis overnachtingen in zijn hytte aan! Vijf meter van een meer, tussen de bergen, maar verder geen luxe (stromend water in het meer)....
18699262_10213126753473647_152412288308052977_o.jpg


Dat maakt de beslissing een stuk gemakkelijker, want zo'n aanbod is natuurlijk super.
Dat gaat nog spannend worden en ik zal me in het maken van GPS routes moeten gaan verdiepen. Te starten met een 11-stedentocht op Hemelvaartsdag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan