Probleempje mychron light laptimer

steel driver

#10 Prosport1000 Champion '22, '23
27 nov 2007
803
202
Krommenie
Instagram
Hoi allemaal,

Ik heb een 2e hands laptimer gekocht, en hij startte prima op. Als ik daarna mijn baken in de buurt hou slaat hij ook prima de tijd op. Echter dit doet hij maar 1x?

Ik had al iets gelezen over, dat een laptimer een paar seconden "blind" is maar meer dan 2 minuten blind lijkt me wat overdreven. Ik weet ook niet hoe ik hem moet instellen, geen beschrijving erbij gehad.

Wie weet wat er loos is?
 
Denk dat er een minimale tijd is ingesteld. Dit Kun je doen zodat hij niet reageerd op andere bakens halverwege de baan. Is de manual staat dit ook beschreven.
 
Het is gelukt!

Het was inderdaad de "blinde" tijd die op max stond. Staat nu op 30 seconden en dat zou voldonde moeten zijn om langs de pitmuur te rijden toch?

Thx mannen!
 
Het is gelukt!

Het was inderdaad de "blinde" tijd die op max stond. Staat nu op 30 seconden en dat zou voldonde moeten zijn om langs de pitmuur te rijden toch?

Thx mannen!

jep tenzij iemand zijn baken aan de andere kan van de paddock heeft gezet dan heb je kans dat 30sec te weinig is maar dat merk je snel genoeg, heb hem zelf geloof ik op 90 sec staan ofzo, rij toch niet sneller dan 1.5min per ronde :+
 
Ja dat is ook weer zo, ach weet nu hoe ik hem in moet stellen dus dat zien we gauw genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan