Grand Prix of Qatar!

Wie pakt de eerste overwinning van 2017 ?!

  • Vinales

    Stemmen: 30 33,3%
  • Marquez

    Stemmen: 22 24,4%
  • Rossi

    Stemmen: 21 23,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 10 11,1%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 6 6,7%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Tikte Ianone nou wel of niet het achterwiel van Marquez aan?

Ik was tot dat moment zwaar onder de indruk van hem. Reed keurig, reed niet als een idioot maar wel supersnel.
Heel erg jammer dat hij eraf stuiterde. En best knullig zo op het eerste gezicht.
 
Het ging niet zo goed met mijn favo número uno, en met de tweede - Zarco later ook niet.
Maar het was toch een leuke seizoensopener. :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Het ging niet zo goed met mijn favo número uno, en met de tweede, Zarco later ook niet.
Maar het was toch een leuke seizoensopener. :Y *O*
Net even een interviewtje met beelden op motogp teruggekeken van je held, maar die was idd erg onzeker. Als je ook ziet hoe íe door Baz even aan de kant werd gezet... :o

Wie is je nummer 2 btw? De crash-koning die Randy de Puniet zadelvast doet lijken? :X
 
Net even een interviewtje met beelden op motogp teruggekeken van je held, maar die was idd erg onzeker. Als je ook ziet hoe íe door Baz even aan de kant werd gezet... :o
Niet gezien, snelheid bocht in al laag zeker?
Wie is je nummer 2 btw? De crash-koning die Randy de Puniet zadelvast doet lijken? :X
Leesteken aangepast. :$
Maar eigenlijk heb ik niet zoveel favo's, het was ook mooi van Viñales, die gun ik het ook.

Ik heb met twee rijders wat minder, voor de rest zie ik iedereen graag winnen, en is de wedstrijd altijd geslaagd. :Y
(Maar briljant als Lorenzo of Zarco winnen)
 
Tikte Ianone nou wel of niet het achterwiel van Marquez aan?

Ik was tot dat moment zwaar onder de indruk van hem. Reed keurig, reed niet als een idioot maar wel supersnel.
Heel erg jammer dat hij eraf stuiterde. En best knullig zo op het eerste gezicht.
Tikte hem aan, MM zei dat hij het voelde.
 
Ja beter doen ze de volgende keer MotoGP in de ochtend en de F1 in de avond, valt een stuk makkelijker in slaap! Wat een wedstrijd zeg, super mooi!
 
En dan heb ik die ochtend om 7u de F1 gekeken :Z

:z
CwG8qQ4WYAA2JYB.jpg


8-)
 
Na deze race weet ik het (bijna) zeker.
Honda wint de constructeurstitel, en MM wordt met overmacht wereldkampioen.

Waarom denk ik dat? Omdat ze de achterstand van het voorseizoen al bijna helemaal dichtgelopen hebben. Als MM de juiste voorband gekozen had was hij bij de rest weggereden.
 
Na deze race weet ik het (bijna) zeker.
Honda wint de constructeurstitel, en MM wordt met overmacht wereldkampioen.

Waarom denk ik dat? Omdat ze de achterstand van het voorseizoen al bijna helemaal dichtgelopen hebben. Als MM de juiste voorband gekozen had was hij bij de rest weggereden.


ik zou eens bellen naar dorna om te zeggen dat ze de andere 17 wedstrijden niet meer hoeven te rijden. _O- _O- _O-
 
Ik hoop dat we een mooi seizoen krijgen waarbij Marquez het niet voor elkaar krijgt om 'rustig aan' te doen (zoals vorig jaar een paar keer met z'n koppie heeft gereden) wegens de druk van Vinales. Ik gok dat ze er beide een aantal keer af gaan, en dat we wellicht een hele andere kampioen gaan zien dan we verwachten :9
 
Na deze race weet ik het (bijna) zeker.
Honda wint de constructeurstitel, en MM wordt met overmacht wereldkampioen.

Waarom denk ik dat? Omdat ze de achterstand van het voorseizoen al bijna helemaal dichtgelopen hebben. Als MM de juiste voorband gekozen had was hij bij de rest weggereden.
Hard was gewoon gevaarlijk door de uitgestelde race en soft paste niet bij de motor.
Dus medium was opgedrongen door Michelin.. achteraf kon hij niet doorvechten, maar wellicht was hij anders gevallen. :)
 
Laatst bewerkt:
Wat.. een.. wedstrijd *O* :}

Zarco :} :} :}

Iannone :} :} :}

Vinales :} :} :}

Dovi :} :} :}

Rossi :} :} :}

ALEIX OP DE APPIE :} :} :}
:^ :}

Mooie race om te zien, schitterende poging van Zarco.
Rossi was wel mooi over hem in de persco: he was my nightmare in wintertesting, always in front of me B|
_O-

Persco was sowieso ook mooi. Vinales lijkt een prima rustige gast die snapt wanneer hij zijn mond moet houden.
Journo: "based on todays race would you say Lorenzo is out of the championship?"
Rossi: *stikt in zn slok water van het lachen en duikt gauw onder tafel* _O- _O- _O-
Om vervolgens terug te komen en met een stalengezicht een politiek correct antwoord te geven _O-
 
ik vraag me af wat MM dit jaar voor truc uit gaat halen om de GOAT of vinalis van de titel af te houden :W

Na deze race weet ik het (bijna) zeker.
Honda wint de constructeurstitel, en MM wordt met overmacht wereldkampioen.

Waarom denk ik dat? Omdat ze de achterstand van het voorseizoen al bijna helemaal dichtgelopen hebben. Als MM de juiste voorband gekozen had was hij bij de rest weggereden.
 
Ja man, had helemaal nog geen rekening met hem gehouden. Wie wel? Was echt prachtig om hem vooraan te zien rijden op een satellietfiets. Was misschien nog even te mooi om waar te zijn. Maar hij komt er vast wel.


Ik
 
Wanneer je in de ochtend F1 hebt gekeken en in de avond MotoGP, vraag je je toch af waarom F1 wereldwijd zoveel populairder is :?

's Ochtends zo'n saaie race dat je moeite moest doen om wakker te blijven.
's Avonds zo'n spannende race dat je daarna moeite moest doen om in slaap te vallen...
 
Wanneer je in de ochtend F1 hebt gekeken en in de avond MotoGP, vraag je je toch af waarom F1 wereldwijd zoveel populairder is :?

's Ochtends zo'n saaie race dat je moeite moest doen om wakker te blijven.
's Avonds zo'n spannende race dat je daarna moeite moest doen om in slaap te vallen...

Omdat ze bijna allemaal denken een carrière als F1 coureur te zijn misgelopen?
 
Wanneer je in de ochtend F1 hebt gekeken en in de avond MotoGP, vraag je je toch af waarom F1 wereldwijd zoveel populairder is :?

's Ochtends zo'n saaie race dat je moeite moest doen om wakker te blijven.
's Avonds zo'n spannende race dat je daarna moeite moest doen om in slaap te vallen...

:^

52 rondjes en 3 inhaalacties :X
1 pitstop..

Ik zoek eigenlijk een goede samenvatting van de race die ik op dumpert.nl kan pleuren.
Van de F1 stond daar ook een samenvatting :')
 
Laatst bewerkt:
Eigen kanaal ook he. _O- _O-

We pay over a $150 for the Motogp season pass and here you are just giving it away for free and high quality too.
Motogp should never do this again.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan