KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Frankrijk, met twee erop, stroef asfalt, warm weer = zelden meer dan 5.000 km met 1 setje = duur !
Je moet ook niet met twee op vakantie gaan :+

Afgelopen zomer rondje Noordkaap gedaan van ca. 8500km, daar was het geen probleem motorbanden te scoren, maar m'n volgende zal naar het oosten gaan: Oekraine, stukje Rusland, Roemenie, Servie etc, zal ook rond de 8000km zijn. Maar zal dan pas ergens rond Roemenie/Hongarije/Oostenrijk nieuw rubber nodig hebben, en da's daar ook niet echt een probleem gelukkig. Moet goed komen!
 
Neen, dat lezen ze “alleen”... :+

Mijn vrouw en ik hebben een goeie afspraak : om de andere dag rijdt ze mee.

Solo kan ik scheuren en met duo stoppen we ergens voor een hapje/drankje...twee soorten lol op en met de motor... bevalt me al járen uitstekend... :Y
 
Mijn lief rijdt zelf gelukkig ook, al een jaar of 13, 14 nu. Ze heeft dus al best veel ervaring, en nu ook een goede motor ;) . Zo ziet onze schuur er tegenwoordig uit:
full
 
Mijn lief rijdt zelf gelukkig ook, al een jaar of 13, 14 nu. Ze heeft dus al best veel ervaring, en nu ook een goede motor ;) . Zo ziet onze schuur er tegenwoordig uit:
[afbeelding]

Ziet er goed uit! Zit ook nog te denken om volgend jaar wheelstriping erop te plakken!
Staat wel goed moet ik zeggen! Heb je de motoren aan het slot in de garage? Ik laat soms de sleutel er wel eens in per ongeluk..;-)
 
Ziet er goed uit! Zit ook nog te denken om volgend jaar wheelstriping erop te plakken!
Staat wel goed moet ik zeggen! Heb je de motoren aan het slot in de garage? Ik laat soms de sleutel er wel eens in per ongeluk..;-)
Ja, die wheelstriping vind ik ook erg mooi staan.
Motoren staan altijd op twee art4 sloten (een voor en een achter) en stuurslot in de schuur. Van het zomer is er bij ons ingebroken toen we op vakantie in de Dolomieten waren. Werd tijdens een bergwandeling gebeld door de politie. Ze waren vermoedelijk uit op onze all-roads (er worden volgens de politie veel crossmotoren en off-the-roads gestolen in Groningen), want mijn Triumph Daytona hebben ze laten staan, die hebben ze overigens -vermoedelijk uit frustratie - wel flink beschadigd, tank bekrast, zadel kapotgesneden, kontje aan beide kanten bekrast en scherm bekrast . Al met al toch zo’n 2500 euro schade. -O- Gelukkig all-risk verzekerd, en zonder problemen vergoed.
We hebben nu een goede multiplex deur met o.a. driepuntssluiting en dergelijke laten plaatsen. Hopelijk komen ze er nu niet zo makkelijk meer in. })
 
Waar woon je? :+

:+

Ja, die wheelstriping vind ik ook erg mooi staan.
Motoren staan altijd op twee art4 sloten (een voor en een achter) en stuurslot in de schuur. Van het zomer is er bij ons ingebroken toen we op vakantie in de Dolomieten waren. Werd tijdens een bergwandeling gebeld door de politie. Ze waren vermoedelijk uit op onze all-roads (er worden volgens de politie veel crossmotoren en off-the-roads gestolen in Groningen), want mijn Triumph Daytona hebben ze laten staan, die hebben ze overigens -vermoedelijk uit frustratie - wel flink beschadigd, tank bekrast, zadel kapotgesneden, kontje aan beide kanten bekrast en scherm bekrast . Al met al toch zo’n 2500 euro schade. -O- Gelukkig all-risk verzekerd, en zonder problemen vergoed.
We hebben nu een goede multiplex deur met o.a. driepuntssluiting en dergelijke laten plaatsen. Hopelijk komen ze er nu niet zo makkelijk meer in. })

Damn..Das erg man! Woon ook in het hoge noorden, maar gelukkig valt het hier mee.
Wel hebben we goed hang en sluitwerk ook inderdaad. Je moet het ze niet makkelijk maken.
Dat sowieso niet, want ze lopen hier niet heelhuids naar buiten, mochten ze zo gek zijn...
 
Ook hier vanuit het oost Groningen.
Geen slot, maar wel dikke waakhonden.
Duitse herder en een lab (erger dan de Duitser).

Moeten echt in Groningen eens afspreken in voorjaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan