Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

full

Een helm van €62 voor motorrijles; LS2 FF358 Supra wit/titanium met Sharp 4 rating
 
Laatst bewerkt:
TTUPh0y.jpg


Sena SR10 met een iCom kabel, omdat ze de Motorola single pin niet op stock hadden :(
Hebben toch 2 portofoon sets thuis, dus die motorola kabel komt wel nog.

Kan ik eindelijk zonder problemen en zonder bellen communiceren met mijn vader die geen motor rijdt als we op stap gaan, en heb ik een (hopelijk) stabiele en lange connectie.
 
vandaag een kastje gekocht bij de IKEA (nee, ik heb geen aandelen)
voor in de gang, helmen erin, laarzen, handschoenen, etc.

Het grappige van die EKET serie is dat alles apart te kopen en combineren is.
In die 35cm kastjes past precies een helm.

Zoekfunctie - IKEA

25evjox.jpg
 
Laatst bewerkt:
vandaag een kastje gekocht bij de IKEA (nee, ik heb geen aandelen)
voor in de gang, helmen erin, laarzen, handschoenen, etc.

Het grappige van die EKET serie is dat alles apart te kopen en combineren is.
In die 35cm kastjes past precies een helm.

Zoekfunctie - IKEA

[afbeelding]

Ook net geweest, heb alleen een ander kastje. Hij staat in mijn hobby kamer dus mag vooral praktisch zijn, het uiterlijk boeit niet zo.

Mooie plankjes voor helmen en handschoenen, haakjes voor jassen, stang om de broeken over te slaan en onderop nog een plankje voor de laarzen.



full
 
Nieuwe botsmuts (Arai Chaser-X) met intercom (Sena 10R). Heel tevreden, heb zelfs getelefoneerd met 100km/h en de andere kant had niet eens in de gaten dat ik op de motor zat (tenzij ik flink accelereer).


 
Laatst bewerkt:
Alweer een tijdje geleden, in maart, een waardige vervanger aangeschaft om m'n PC800 weg te kunnen geven:

w07keo.jpg

qqLgwv.jpg

M3V8mt.jpg


Uit 1991, slechts 133K op de teller (eind deze week 140K).

Wat is er nu alweer stuk gegaan?

In april het overloop-slangetje van de radiator. Gevolg: kwartier na vertrek van Boele's bijna kokende motor. Bij een Suzuki-dealer bijna een liter koelwater moeten afrekenen en de monteur kortte het slangetje ietsje in (scheurtje), daarna door naar het oosten.
Deze week: uitlaat is lek (collector? demper(s)? bochten zijn van RVS of titanium, roest in elk geval niet). Eindelijk maakt-ie wat herrie.

Het rijdt geweldig!
 
Cluzel replica, meteen donker raampje erbij!
Zal wel een wereld van verschil zijn met mijn oude scorpion ;)[afbeelding]

Mooi!
Volgend jaar moet de AGV vervangen worden en dit is ze zeker één van de kandidaten.
Heb je toevallig nog foto's met donker vizier en vanuit een ander perspectief?
 
Laatst bewerkt:
Hey dit zoek ik ook! Bedoel je een Garmin action cam of navigatie? Ben eigenlijk meer op zoek naar een bluetooth microfoon die ik aan mn garmin kan koppelen

Garmin navigatie, ga hem gebruiken om aan mijn garmin te koppelen, waarna ik mijn mobiel aan mijn garmin kan koppelen. Dan heb ik muziek en navigatie tegelijkertijd. Kosten +- 10 euro. Zit naar mijn weten geen microfoon in.
 
Koelslangen en olieleidingen voor de ombouw van de radiateur en oliekoeler.
Zooi M6 inbus boutjes en plastic bumperklinknageltjes (?) bij Ali en bij de Lidl 4 opbergboxen met 33 en 17 lades voor alle boutjes en moertjes :)
 
Voor de MT-07 van mijn vrouw:

- Lange zwarte verstelbare hendels met rode verstellers
- Zwarte grips voor op de tank kuipen
- Smoked led achterlicht met geïntegreerde knippers
- Led knippers voor de voorzijde
- Rode stuureinden, platte versie

Verder nog wat bolkop inbus boutjes in diverse maten, altijd makkelijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan