Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Uit China vervangende knipperlicht kapjes in "smoke" kleur, inclusief de oranje 21W lampjes.
Toch niet goed opgelet, knipperlichten voor hebben 21/5W lampjes, morgen maar even langs de automaterialenwinkel.
 
Laatst bewerkt:
MLC schreef: knip En zelfs met mooi weer vind ik iets van onderkleding wel prettig (is het maar een gewone T-shirt en een katoenen legging). Ik heb een leren pak met een soort gaas binnen, voelt niet prettig tegen je huid...
Of bedoel je dat je je gewone outfit onder je pak aan houdt?
Ik ben helemaal naakt onder mijn pak _O-
 
Laatst bewerkt:
alpinestars smx 2 handschoenen

alpinestars_gloves_leather_smx-2-air-carbon-v2_black-red-white.jpg
 
Ik vond mijn Fazer toch wat te krap worden op lange afstanden en wilde wat groters, dus:

y4mv1PH3A-SQI43469ZiMIBa99hJHqPfxTEFyoDea4e8i_PsgK_aMO4WvY5UjhFbPLvS2jmT3sq4tWvYiBgjTTLX3YJyW2HxvtmVhtIqYeUHiLBfT8TvM3uHXfRUCTuv7pdbDoe26_Zhrk_TA3ICKvVV-RY0vPeOvy1Csiju9Wo-oVDPF8PAtRM1Rfz63J8y03sHYRzAXQ5UwmUrQOTlO89oQ


y4mSFQ4xQpY_EZLK00v9F9MmOesUNYcaPR8fwUMeNKx9cVisgpxmCbJ-ff4ekj2uhNqXazQJ0PiF842txLNlyUGC8iG0BbX4fFdj5TjtVvDsU_l02HmZOSQAvx7qVaA08CaWILAPfocSdtcOHBupWY4H634_SUAd3UA8v4gTPwVsH20hpaErtem65hlOx2BoXDDN8hv58JhEmJZylBwGuwPmA


bc_trs_00_203_10000_b_1_xl.64.jpg


SW Motech Ion Three. Was in de aanbieding bij Tenkateshop.com voor ca. 100 euro tijdens de Motorbeurs. De tankring hadden ze daar niet en die komt dan weer van MLM-parts, waar er geen verzendkosten zijn tijdens de beurs :)
 
Laatst bewerkt:
Op de motorbeurs een mooie jas van Rica gekocht. Had em helemaal niet nodig, maar ik deed em aan en hij bleef gewoon aan me plakken... :D
 
Ik vond mijn Fazer toch wat te krap worden op lange afstanden en wilde wat groters, dus:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

SW Motech Ion Three. Was in de aanbieding bij Tenkateshop.com voor ca. 100 euro tijdens de Motorbeurs. De tankring hadden ze daar niet en die komt dan weer van MLM-parts, waar er geen verzendkosten zijn tijdens de beurs :)


Hot damn! Nice ! :9~ :} *O*
 
Een nieuwe Junior Controler voor mijn Gerbing verwarmde handschoenen... ik schijn de vorige vermoord te hebben, en vandaag was echt niet de dag om zonder te moeten doen...
 
Nieuwe flyscreen van een nieuwer type Speed triple, staat net ff wat mooier denk ik. Nu nog mooi weer en zin om hem te monteren.
 
Hot damn! Nice ! :9~ :} *O*
Dankje! Kan niet wachten totdat ze 'm af komen leveren. Tanktas gaat wel weer terug, want er kan niet genoeg in. Toch weer terug naar de Lidl-tas. Prima tas verder, maar ik vind quick lock ook wel mooi.

Nog wat dingetjes voor de TDM besteld, die her en der in de aanbieding waren:
- Handvatverwarming (Oxford Hot Grips Sports - in de aanbieding bij Motozoom voor 49,95)
- Middenbok (Bij Louis krijg je nu 50 euro korting bij besteding van 250 euro, dus naast die bok nog wat olie en filtertjes meebesteld)
 
Ontbrekende montagemateriaal voor mijn topkoffer gekocht. Kan ik mijn eigen lunchpakket/drinken meenemen, ik ben dan niet afhankelijk van een terras ofzo. Bovendien vind ik het heerlijk om zo ergens om een mooie plek met bankje rustig te gaan zitten.

En ik vind terrassen rete duur worden....kan ik zowat de tank weer voor volgooien.... :+

full
 
Zojuist mijn nieuwe uitlaatsysteem (SBK replica) besteld, maar dan met carbon dempers. Zal met een maandje klaar zijn *D
full


Zo ziet het er dan gemonteerd uit *D
27xq87c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe richtingaanwijzers voor achter op mijn GSX-F besteld... De huidige zijn van binnen aan het roesten :(
p84187.jpg
 
Het is (overwegend) zwart, en het moet een dergelijke gat laten op de rekening... past perfect in de topic!

Nee, serieus... mooi!
 
Nieuwe kettingset. Na het rijden gister was ik m'n ketting aan het smeren kom ik 1 gebroken plaatje tegen. Heel apart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan