Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe dashboard, ruil maar weer in die oude 2017. :+

bmw-new-dash-3851-default-large.jpeg
 
Weet iemand hoe ik mijn f650gs kan verhogen? ik dacht zelf aan een langere schokbreker. gaat het daar mee lukken? of moet er meer gebeuren?
 
Weet iemand hoe ik mijn f650gs kan verhogen? ik dacht zelf aan een langere schokbreker. gaat het daar mee lukken? of moet er meer gebeuren?
Voor mij KLE heb ik zelf bussen gedraaid voor de voorvork en dogbones gemaakt voor achter.

7641_1154422897903860_8629402827346162672_n.jpg
 
Ik heb 4 jaar een kle gehad voor mijn gs1150. Heerlijke fiets. Ik had ondanks korte pootjes veel aan het verhogen van het zadel. Wellicht helpt dat goed bij je bmw.
 
dogbones zijn dan inderdaad het makkelijkst. maar als ik die opzoek dan lijkt het of daar nog iets van een lager in zit. bij de bmw dealer hier kosten die dingen 99,- per stuk.
als ik inderdaad gewoon kortere dogbones laat maken bij een staal boer zou dat dan werken?
 
Wij kraken helemaal niets af, wij observeren en registreren en brengen daar ongevraagd verslag van uit. Ons immer objectieve en professionele mening is van onschatbare waarde voor de ontwikkeling van de GS en baanbrekend voor de branche an sich.......

full
 
Ik was gisteren nog even bij van Harten Amersfoort, op de R9T dag. Ik heb toch wel iets met die Urban GS, wat een gaaf ding is dat. Voor mij veel te klein, maar als je smurf bent, kan je er best leuk mee smurfen. F&S keurt het ding af vanwege een gebrek aan windbescherming en da's jammer, ik had hem best in de schuur willen hebben.

19693387_1397165543708171_4642346097077538105_o.jpg


Btw, nette brommert MD, veel plezier ermee. :t
 
Beetje friemelen met de draadjes maar de lampjes zitten er in. Alleen voor het mooie het parkeer lampje nog eens vervangen nog door een witte / led lamp
full
 
Mooi ding! Ik vind de graphics voor de normale versies de laatste tijd mooier dan de R versies.

Thanks. Eigenlijk vind ik zelf de R wat mooier maar ik wilde een meer straatgerichte en de R is ook gelijk weer hoger en heeft een 21 inch voorwiel. Die viel daarom af. Maar deze rijdt echt fantastisch.
 
Ik was gisteren nog even bij van Harten Amersfoort, op de R9T dag. Ik heb toch wel iets met die Urban GS, wat een gaaf ding is dat. Voor mij veel te klein, maar als je smurf bent, kan je er best leuk mee smurfen. F&S keurt het ding af vanwege een gebrek aan windbescherming en da's jammer, ik had hem best in de schuur willen hebben.



:9~ :9~ :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan