Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kosten zijn incl. Afschrijving, kleding, helm, navigatie, nieuwe bandjes, financieringskosten, brandstof, onderhoud, verzekering, mrb en 1 reparatie aan de nokkenas...
Als ik zo reken kom ik aan ruim 1000€ per maand. Maar mijn afschrijving is een fiscale afschrijving en die heeft weinig met de reële waarde te maken. Maar dit is wel heel goed om onkosten te maken. ;)
 
Ondertussen is het ook hier weer een typische grijze en trieste novembermaand... snif... :+





full
 
Tsja, toch een Nederlands tintje aan die saaie Cote d'aduur.
Hier is het gelukkig deprimerend herfst weer. Gisteravond zei Anita nog dat ze zo van de seizoenen hield. Ze maakte de zin compleet met iets over knisperige herfstblaadjes bij de eerste vorst. Ik hou van het zomerseizoen, de rest mogen ze overslaan. :X
 
Tsja, toch een Nederlands tintje aan die saaie Cote d'aduur.
Hier is het gelukkig deprimerend herfst weer. Gisteravond zei Anita nog dat ze zo van de seizoenen hield. Ze maakte de zin compleet met iets over knisperige herfstblaadjes bij de eerste vorst. Ik hou van het zomerseizoen, de rest mogen ze overslaan. :X


Ik wil nog één kleine toegeving doen : een warme, zonnige lente mag er ook nog bij zijn... de rest van het Benelux-klimaat wordt gesaneerd... :Y
 
Laatst bewerkt:
"Blijdschap Aan Nerds" bezorgen....

Ik wist niet dat er zo'n officiële erkenning bestond... ik ben vereerd, maar eigenlijk vind ik het gewoon normaal om jullie te laten meegenieten... als mijn motorbroeders...

Een BAN krijgen, op mijn leeftijd nog wel... sjonge.... *D *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik niet naar 020, maar naar 010 op de motor. Vanwege file in de Beneluxtunnel hebben ze bij de Ketheltunnel maar het licht op rood gezet. |(

Nou ja, dan maar bij Schipluiden eraf en het weggetje binnendoor. Met de motor niet echt een straf. Was wel wat laat, maar ik had een geldige reden. :)
 
"Blijdschap Aan Nerds" bezorgen....

Ik wist niet dat er zo'n officiële erkenning bestond... ik ben vereerd, maar eigenlijk vind ik het gewoon normaal om jullie te laten meegenieten... als mijn motorbroeders...

Een BAN krijgen, op mijn leeftijd nog wel... sjonge.... *D *O* *O* *O*


Hoe verzin je het.... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan