Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enne, welkom sjoerdiej.

Bekend verschijnsel trouwens. Ik heb vroeguh wel eens Krauser koffers laten smelten door m'n nieuwe Lafranconi's. En de onderin in plastic zakken verpakte schoenen konden ook de vullisbak in.

|(

Gevalletje shit happens.
 
Ja, dat heb ik dus ook. De uitlaat hangt een beetje ertussenin, alsof ze geen keuze konden maken. :?
Ik geloof trouwens ook niet dat hij veel beter zal zijn dan de AT, dus voorlopig zit ik in het Jappenkamp.
 
Enne, welkom sjoerdiej.

Bekend verschijnsel trouwens. Ik heb vroeguh wel eens Krauser koffers laten smelten door m'n nieuwe Lafranconi's. En de onderin in plastic zakken verpakte schoenen konden ook de vullisbak in.

|(

Gevalletje shit happens.

Thx,

Ja precies, drama dus.....
 
Die Duitse kampjes waren ook niet echt een pretpark hè....... :/


denk dat beide kampjes jap en mof niet zoveel sterren gekregen hebben '(

opvallend vind ik wel dat beide kampen nu industriële reuzen zijn geworden en het beste bouwen wat je op 2 en 4 wielen kan kopen.
en de winnaar van WW2 de UK iedereen weet de teloorgang van hun 2 en 4 wielen industrie
en wat er nu nog over is zijn assemblage fabrieken van buitenlandse merken of in buitenlandse handen......
en de VS, doen het beter, maar behoren nog steeds niet tot de top, een Cadillac of Continental staan nog steeds lager op de ladder dan de top van de duitser en japaners .

maar die vs heeft weer andere kwaliteit
dit hoef ik met geen enkele rijst of sauerkraut pick up te doen .
 
Laatst bewerkt:
Hoe was dat gezegde ook alweer?

Uiteindelijk willen ze allemaal toch ooit een keer een...........motor !!!!!!

Duits, japans, chinees, kereaans, italiaans, amerikaans, engels.......
Wat maakt het uit ......lekker rijden !!!!!

Hoewel met dit weer...........?

Ik ben lekker internet aan het afstropen naar een leuke lokatie voor juni 2018.
We gaan dan omgeving Kitzbuhel, Kaprun, zell am See eens goed uitkammen
 
Regenpakken zijn goed in orde , of moet de Kerstman zich nog even reppen ?


Je kán mazzel hebben in Oostenrijk. 't Kan.....

"Op de KNMI-internetsite schrijft Harry Geurts dat Oostenrijk wel een reputatie heeft als regenland. Gemiddeld valt er in de drie zomermaanden tussen 250 en 450 mm tegen slechts zo'n 200 mm in onze streken. Salzburg is in de zomer goed voor gemiddeld 467 mm, Bad Ischl brengt het zelfs tot 600 mm."

Suc6!
 
Dit jaar in het Lech dal geen spetter regen gehad........
Alleen op de heenreis en een beetje op de terugreis....
Maar wij zaten heerlijk in de voiture....
 
Ligt er ook aan waar in Oostenrijk je bent,wij gaan elk jaar in juli naar Karintië.
Afgelopen jaar drie weken met 1 dag regen en temperaturen van 25+ graden
 
Dit was ook in Juli in Oostenrijk,bij het hoogste gelegen weerstation van Europa
full
 
Laatst bewerkt:
Het verschilt inderdaad per provincie. Maar ook in Karinthië kun je pech hebben zoals in het Drautal. Elke middag rond 4 uur begon het te plenzen als het niet al de hele dag bezig was.

Ik mijd Oostenrijk dan ook zoveel mogelijk, maar ik moet er wel eens doorheen om in Zuid-Tirol terecht te komen.

-.Trentino_Rinze_007.jpg
 
Nee joh. Zij wil ook naar Tirol
Vooral toen ik een paar hotels liet zien met een mooi welness,zwembad en massage deel erbij......

Dus als we dan de hele dag zeiknat geregend zijn...hup daarna de sauna in en een goede massage...en dan lekker eten...en aansluitend de kroeg in...

Zo lijkt het motorrijden gewoon bijzaak

Wat dacht e van
Austria trend hotel schloss lebenberg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan