Motor-Forum

Select Forum

Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Orange is the BOMB!

Reg. datum:
25 jun. 2012
quote:
FlowDesign schreef op 26 juni 2017 @ 12:35:

[...]

Dat we verloofd zijn bedoel je? :P

Yep! Haha!
Cbr 600F, RSV Mille R, Cbr 954 RR, Speed Triple 2008 Blazing Orange, 2008 Speed Triple Black, Speed Triple 1050 2012 ABS mooiste koeleur!!, Speed Triple 2009 Blazing Orange!

Triumph speedtriple 1050

Reg. datum:
09 jun. 2009
Ennnnnnnnnnn dan denk je nog even een blokje om te rijden met de motor...helaas dacht een vrouw in een Opel daar anders over en verleende ze geen voorrang....ben vol in de zijkant geklapt, over de auto gevlogen....
Gelukkig niks gebroken, ze dachte eerst aan me staartbeen, heup en schouder...gelukkig dus nika gebroken, maar wel zwaar gekneusd....motor waarschijnlijk total los, dus aankomende donderdag geen motor weekend voor mij....
G-jo wijzigde dit bericht op maandag 26 juni 2017 21:49 (18%)
Loud Fast Rules.....

speed, speed, speed triple

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:
G-jo schreef op 26 juni 2017 @ 21:47:
Ennnnnnnnnnn dan denk je nog even een blokje om te rijden met de motor...helaas dacht een vrouw in een Opel daar anders over en verleende ze geen voorrang....ben vol in de zijkant geklapt, over de auto gevlogen....
Gelukkig niks gebroken, ze dachte eerst aan me staartbeen, heup en schouder...gelukkig dus nika gebroken, maar wel zwaar gekneusd....motor waarschijnlijk total los, dus aankomende donderdag geen motor weekend voor mij....

DAmnnnnnnn -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Das klote. Wel goed dat je zelf niets gebroken hebt..... al zul je waarschijnlijk morgen het gevoelen hebben alsof er een leopard tank over je heen gereden is :P En dat is bij een breuk net ff iets minder pijnlijk (the day's afther).

Beterschap :Y
www.supermotardtraining.nl

Ducati MST Pikes Peak + KTM

Reg. datum:
21 apr. 2006
Shit man. Dat is klote voor je. Heel veel sterkte
"You live more for five minutes going fast on a motorcycle than other people do in their entire life" - Marco Simoncelli

DoubleTriple

Reg. datum:
13 nov. 2004
quote:

Shit man,veel sterkte de komende dagen met de pijn.

Reg. datum:
07 okt. 2014
Ah klote, kneuzingen zijn lelijk. :/
Succes met herstel. Dat je maar snel weer op mag/kunt stappen :t

Assen,

Ik reed om 5 uur weg richting de rest om mee te rijden maar moest nog ff tanken.

Bij het takstation in het dorp (liempde) werkt de pin in de avonduren blijkbaar niet :? , toen maar even snel doorgereden de snelweg op bij best, kom ik de uitvoegstrook opgereden vliegt het borg klipje van me vizier eraf(hjc) met als gevolg 2 scheurtjes |( even terug ander vizier er op geklikt :t

Naar de rest gereden bakje koffie en om kwart voor 6 zijn we aangereden, het weer was oke totdat en hoe kan het ook anders want we gaan weer naar Assen weer REGEN! Is ook ieder jaar hetzelfde :N
Snap niet dat ze geen circuit in Brabant neerplanten voor iedereen beter, de Belgen de Duitsers en de Engelsen. _O-

Maar door al die droogte en dan die regen was het me toch glad op plekken, vanaf de a50 afslag Arnhem de a12 op (prachtige chicane en 1 van de drie mooie bochten die de snelwegrit tot nog een beetje aangenaam maakt) ik stuur in, geef gas, ging lekker, bijna de bocht uit, wow shit glibber glibber kon hem nog net houden, gelukkig O-)

Zelfs op het rechte stuk nog wheelspin :9

Daar aangekomen geparkeerd bij de boer, droge kleertjes aan, bakje koffie ik zeg ideaal!
Kaartjes gehaald, bij de mandeveen gaan zitten en een gruwelijk mooi dagje gehad waren super races en tot het eind gebleven. Ook fijn was dat ze het tralud hadden verlaagd en je niet meer zo omhoog hoefde te klauteren :t

Blijft allemaal mooi maar:
Superbikes te koud
TT te nat

_O-
sv650s 25kw - rsv mille 99' - rsv 1000r 07' - speed triple 11'

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:

Godver, mooi klote zeg -O-

Sterkte met de afwikkeling en hopelijk morgen niet al te veel pijn (aan je kont) :+
...I make the Whoosh noises!

Reg. datum:
10 okt. 2011
quote:

Balen man, gelukkig kun je het navertellen. -O-

S1000XR

Reg. datum:
16 apr. 2005
quote:

Damn -O-
Zag het net op Flevoland. Sterkte met herstel.
Rummer wijzigde dit bericht op dinsdag 27 juni 2017 07:42 (4%)
Ringteller: 97 ronden
Just because you're breathing, doesn't mean you're alive!!!

Triumph Speed Triple 2006

Reg. datum:
09 dec. 2008
quote:

Sterkte kerel!

Assen was top inderdaad. In 2 uurtjes heen kunnen rijden. Mooie races. Alleen terug was echt drama om weg te komen. Zat rond een uur of 4 op de motor, en rond kwart voor 5 op de A28 _O-. Kwart over 7 uiteindelijk thuis. Files bleven maar komen. Dat was echt waardeloos. Wel een ervaring om met zoveel motoren door de file heen te gaan met al die zwaaiende mensen. En de lange rit is trouwens goed geweest voor de speed. Draait nu een stuk lekkerder. Al met al een geslaagd dagje :]
Sinds 15-10-2016 weer een fiets -> Triumph Speed Triple 2006

flexwinnaar MF VT 14-15; 16-17

Reg. datum:
18 dec. 2008
quote:

oei dat is kak zeg -O-

beterschap en sterkte ermee...
On the stReet!!

alias: Bart Z1000

Reg. datum:
04 aug. 2015
quote:

suc7 met herstel en afhandeling...
Triumph Speed triple

flexwinnaar MF VT 14-15; 16-17

Reg. datum:
18 dec. 2008
quote:
FlowDesign schreef op 26 juni 2017 @ 12:35:

[...]

Dat we verloofd zijn bedoel je? :P

Gefeliciteerd!
On the stReet!!

Reg. datum:
07 aug. 2015
Iemand toevallig nog een zwarte seat cover voor het 2005 model liggen voor een paar tientjes? Bij de dealer zijn ze me te prijzig.

Triumph speedtriple 1050

Reg. datum:
09 jun. 2009
Thnx iedereen. Verder nog niks gehoord van de politie etc onderzoek is nog niet klaar....weet wel waar de motor staat maar verder nog helemaal niks

Ondertussen weet ik wel dat de versnellingsbak vast zit, stuur krom..spiegels kapot.. voorvork krom (hopelijk is het balhoofd nog oke) schakelpook afgebroken...en achterbrug beschadigt etc
G-jo wijzigde dit bericht op dinsdag 27 juni 2017 17:36 (39%)
Loud Fast Rules.....

Orange is the BOMB!

Reg. datum:
25 jun. 2012
quote:

Beterschap en sterkte ermee! Balen!!
Cbr 600F, RSV Mille R, Cbr 954 RR, Speed Triple 2008 Blazing Orange, 2008 Speed Triple Black, Speed Triple 1050 2012 ABS mooiste koeleur!!, Speed Triple 2009 Blazing Orange!

S1000XR

Reg. datum:
16 apr. 2005
quote:
G-jo schreef op 27 juni 2017 @ 11:54:
Thnx iedereen. Verder nog niks gehoord van de politie etc onderzoek is nog niet klaar....weet wel waar de motor staat maar verder nog helemaal niks

Ondertussen weet ik wel dat de versnellingsbak vast zit, stuur krom..spiegels kapot.. voorvork krom (hopelijk is het balhoofd nog oke) schakelpook afgebroken...en achterbrug beschadigt etc

Die is economisch total-loss.
Rummer wijzigde dit bericht op woensdag 28 juni 2017 07:20 (1%)
Ringteller: 97 ronden
Just because you're breathing, doesn't mean you're alive!!!

speed, speed, speed triple

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:
RWA schreef op 27 juni 2017 @ 11:50:
Iemand toevallig nog een zwarte seat cover voor het 2005 model liggen voor een paar tientjes? Bij de dealer zijn ze me te prijzig.

Ja heb ik.... maar wat bedoel je met een paar tientjes :-)
Heb er tweedehands destijds 100,- voor betaald (is een originele triumph). Heb hem een keer gemonteerd maar was niet zo mooi vond ik met het korte achterlicht/ kentekenplaathouder wat ik er op heb.

Kijk ff op internet/ google.

ps.....voor $117,- heb je een nieuwe carbon exemplaar (imitatie) thuis...
http://www.ebay.com/itm/T...t-Cover-Cowl/371624298807

hier een exemplaar voor € 100,-
https://www.sparks-online...eed-triple-1050-2005-2007

en voor € 35,- NIEUW imitatie (alleen ff zwart laten wrappen voor 10 euro :-)
https://www.motoforza.de/...h-speed-triple-1050-05-07

keuze zat dus :-)
www.supermotardtraining.nl

general failure

Reg. datum:
03 jan. 2010
quote:
G-jo schreef op 27 juni 2017 @ 11:54:

Shit man dat is waardeloos. Zo ben je lekker aan het rijden en dan ben je ineens de sjaak. Maar ja je bent er zelf nog goed vanaf gekomen.
Ik heb zelf net mijn onderdelen gekregen om de mijne weer in goede staat te brengen. Voorpootje 670 euro. Kost kapitalen, maar ik heb straks weer een nieuwe voorkant.

Hoop dat jij er ook goed mee weg komt.

Succes
Everyone dies, not everyone Lives

Orange is the BOMB!

Reg. datum:
25 jun. 2012
2 mooie dagen gehad in de Eifel! Prima weer en als vanouds alles weer dik voor elkaar bij Toets en Angela! Moeten we toch vaker dan 1x per jaar naar toe!

http://i1366.photobucket.com/albums/r778/pdavie2311/IMG_0398_zpscbmvvdw7.jpg
http://i1366.photobucket.com/albums/r778/pdavie2311/8ebc0552-38e8-4ea8-95a9-fb40c1e27ef5_zpskrimiceb.jpg
http://i1366.photobucket.com/albums/r778/pdavie2311/IMG_0408_zps6p7p7cjy.jpg

Reg. datum:
07 aug. 2015
quote:
jvd schreef op 27 juni 2017 @ 22:27:

[...]

Ja heb ik.... maar wat bedoel je met een paar tientjes :-)
Heb er tweedehands destijds 100,- voor betaald (is een originele triumph). Heb hem een keer gemonteerd maar was niet zo mooi vond ik met het korte achterlicht/ kentekenplaathouder wat ik er op heb.

Kijk ff op internet/ google.

ps.....voor $117,- heb je een nieuwe carbon exemplaar (imitatie) thuis...
http://www.ebay.com/itm/T...t-Cover-Cowl/371624298807

hier een exemplaar voor € 100,-
https://www.sparks-online...eed-triple-1050-2005-2007

en voor € 35,- NIEUW imitatie (alleen ff zwart laten wrappen voor 10 euro :-)
https://www.motoforza.de/...h-speed-triple-1050-05-07

keuze zat dus :-)

Thanks! Zat inderdaad rond de 50 euro te zoeken, wou ook eens kijken of ik het mooi vond staan. Die laatste is dan wel interessant dus zal ik eens voor kijken.

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
Pdavie3026 schreef op 28 juni 2017 @ 07:41:
2 mooie dagen gehad in de Eifel! Prima weer en als vanouds alles weer dik voor elkaar bij Toets en Angela! Moeten we toch vaker dan 1x per jaar naar toe!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Blèhrt altijd zo lekker in die tunnel hè? :P

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:

Thanks! :)

Voor de geïnteresseerden, ik heb haar hier gevraagd in november 2015... pas toen we terugkwamen van onze reis zagen we dat het blijkbaar de login achtergrond van Windows 10 is _O-

https://mergy.org/wp-content/uploads/img100.jpg

Wie weet waar dit is mag het zeggen :)

Orange is the BOMB!

Reg. datum:
25 jun. 2012
quote:
FlowDesign schreef op 28 juni 2017 @ 10:19:

[...]

Blèhrt altijd zo lekker in die tunnel hè? :P

Yep! En die spare ribs...Pffff...

NK SportCup 600 #23

Reg. datum:
07 feb. 2007
Beterschap G-jo! Gelukkig geen (ernstig) letsel. Hopelijk ben je ook goed verzekerd :Y en kun je weer wat moois uitzoeken straka
WWW.RACING-BOLT.NL

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.