Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thxs ben er ook erg blij mee. Was ik met de R toen ook uiteraard maar deze rijd toch nog even lichter en makkelijker. *D ben wel bang dat ik de drie cilinder huil ga missen. Maarja consesies horen erbij in het leven.
 
Mooie Duc!

Ik heb na een jaar plezier met de Speed nu toch ook de Speed weer tekoop gezet. Hij ziet er fantastisch uit en stuurt echt super heerlijk, maar mis echt het motorkarakter van een Duc.
Ik zou er het liefst een duc-blok onder willen schroeven ;-) :+

Hoe dan ook, mocht iemand geinteresseerd zijn of iemand weten:
Gele SpeedTriple 1050 uit 2006
Geen krasje op te bekennen en 100% in orde
 
Mooie Duc!

Ik heb na een jaar plezier met de Speed nu toch ook de Speed weer tekoop gezet. Hij ziet er fantastisch uit en stuurt echt super heerlijk, maar mis echt het motorkarakter van een Duc.
Ik zou er het liefst een duc-blok onder willen schroeven ;-) :+

Hoe dan ook, mocht iemand geinteresseerd zijn of iemand weten:
Gele SpeedTriple 1050 uit 2006
Geen krasje op te bekennen en 100% in orde


Afhankelijk wat de verzekering/expert zeggen misschien ik!
 
Knappe fiets.
Ga je echt geen spijt van krijgen :]
Vanmiddag in de Eifel bij Café Fahrtwind ook nog even van dichtbij naar zo'n Multistrada 1200 S Pikes Peak staan kijken, wel een nice apparaat idd. Zaten echt heul veul carbon onderdelen op, is dat standaard bij zo'n S en/of Pikes Peak model?
 
Vanmiddag in de Eifel bij Café Fahrtwind ook nog even van dichtbij naar zo'n Multistrada 1200 S Pikes Peak staan kijken, wel een nice apparaat idd. Zaten echt heul veul carbon onderdelen op, is dat standaard bij zo'n S en/of Pikes Peak model?
Daar voor moet je in het Ducati topic zijn ;)
 
En die ducs worden tegenwoordig ook wat betrouwbaarder sinds audi daar de boel runt...



... en toen kwam H-D om de zooi te fucken _O-
 
En die ducs worden tegenwoordig ook wat betrouwbaarder sinds audi daar de boel runt...



... en toen kwam H-D om de zooi te fucken _O-
Audi kocht Ducati in 2012 voor 860 miljoen en wil het nu verkopen voor 1,5 miljard Euro. Katsjing! :o
 
Ze hebben ducati dan ook wel weer aardig op de rit gekregen. Geloof dat Italianen t best worden gemanaged door Duitsers :X
 
Hmmz, merk sinds zaterdag dat ik een toenemende vibratie in m'n motor heb. Als ik gas geef merk ik het, belast en onbelast. Trek ik de koppeling in en laat de motor rollen dan is er geen vibratie. De vibratie is ook goed voelbaar bij m'n rechtervoet, gezien de 3 in 1 uitlaat is opgehangen aan de voetsteun rechts.

Ik vermoed dat de blokbouten aangedraaid moeten worden? :?
 
Hmmz, merk sinds zaterdag dat ik een toenemende vibratie in m'n motor heb. Als ik gas geef merk ik het, belast en onbelast. Trek ik de koppeling in en laat de motor rollen dan is er geen vibratie. De vibratie is ook goed voelbaar bij m'n rechtervoet, gezien de 3 in 1 uitlaat is opgehangen aan de voetsteun rechts.

Ik vermoed dat de blokbouten aangedraaid moeten worden? :?

Tis niet een Ducati geworden? :o :P
 
Hmmz, merk sinds zaterdag dat ik een toenemende vibratie in m'n motor heb. Als ik gas geef merk ik het, belast en onbelast. Trek ik de koppeling in en laat de motor rollen dan is er geen vibratie. De vibratie is ook goed voelbaar bij m'n rechtervoet, gezien de 3 in 1 uitlaat is opgehangen aan de voetsteun rechts.

Ik vermoed dat de blokbouten aangedraaid moeten worden? :?
je motor heeft eindelijk karakter *O*

Is altijd wel een emotioneel momentje :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan