Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet alleen nog wel ff een nieuwe bout halen :X :


full
 
Yep, over 2 weken.
Is import uit Denemarken, alles stond in het deens. Bmp en RDW moeten nog geregeld worden.
Alle vloeistoffen worden gecontroleerd en een extra poets en schoonmaak beurt.
Ding stond er net een paar dagen, motorblok was wat zanderig maar geen lekkages.
Verwacht ik ook niet met een auto die net over de 14000km is.

Netjes man. Succes ermee.
 
Voor weinig een teller voor de Blade gekocht bij Dekker Motorparts Hapert. Goede service en snelle levering.
Staat rond de 53k km op. Kan dus nog 47k mee. Over een jaartje of 2 maar weer zoeken. :+

Nu nog uitzoeken hoe ik het wissel met de bestaande.
 
Voor weinig een teller voor de Blade gekocht bij Dekker Motorparts Hapert. Goede service en snelle levering.
Staat rond de 53k km op. Kan dus nog 47k mee. Over een jaartje of 2 maar weer zoeken. :+

Nu nog uitzoeken hoe ik het wissel met de bestaande.
Ik gok de ene eraf en de andere erop :+
 
Meenemen? Kopen bedoel je hopelijk. Heb er voor minder ontslagen.

zeker kopen :Y snap dat het zo kan overkomen in mijn post. Maar daar ben ik toch echt te eerlijk voor. Als ik iets gratis wil (zelfs al wordt het weggegooid) dan vraag ik het altijd ff. Kan ik altijd met een schoon geweten rondlopen.
 
Voor weinig een teller voor de Blade gekocht bij Dekker Motorparts Hapert. Goede service en snelle levering.
Staat rond de 53k km op. Kan dus nog 47k mee. Over een jaartje of 2 maar weer zoeken. :+

Nu nog uitzoeken hoe ik het wissel met de bestaande.

Lekker bezig! Heb je toevallig nu een net glaasje/frontje over? Bij mij zit er een brandvlek op. Weerkaatsing van de zon via het vizier. Helm lag op de tank in de brandende zon. :')
 
Grappig zeg. Bij welk bedrijf zit je? Straks zitten we bij dezelfde hahaha.

Ik werk bij de Hubo en wij waren vroeger een "officiele" ijzerwarenzaak maar nu dus veredeld. :)
Moet zeggen dat er nu nog maar weinig echte ijzerwarenzaken over zijn dus ik ben benieuwd waar jij zit?
 
Lekker bezig! Heb je toevallig nu een net glaasje/frontje over? Bij mij zit er een brandvlek op. Weerkaatsing van de zon via het vizier. Helm lag op de tank in de brandende zon. :')
Eerst de "nieuwe" overzetten. Daarna kijk ik wel verder wat mogelijk is.
 
Ik werk bij de Hubo en wij waren vroeger een "officiele" ijzerwarenzaak maar nu dus veredeld. :)
Moet zeggen dat er nu nog maar weinig echte ijzerwarenzaken over zijn dus ik ben benieuwd waar jij zit?

Ik werk bij mastermate. Wat vroeger jan van Leusden was (die toen ook nog echt alleen ijzerwaren deed) Das Idd ook wel veranderd. Doe daar de telefonische verkoop. Veel vragen van uitvoerders van grote bouwen. Leuke baan hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Ff spammen :P Topkuip is klaar, zal binnenkort opgestuurd worden *O*

full

full


Nu nog wachten tot ie klaar is met de race-tail :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan