Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook een 99 er ik weet dat Mikis van Es een 1.53 gereden heeft naar zijn zeggen , heb zelf 3 stuks 17 inchers liggen heb vandaag toevallig 320 mm gietijzeren Brembo,s gekocht voor een sc 33 van een maat van me die verandert is van fireblade ik heb hier ook nog 2 stuks 6 zuiger Nissin klauwen liggen die gaan er deze winter op met de Brembo 320 schijven kijken of dat de boel afremt volgend jaar O-)

Ik heb het er inderdaad wel eens met Mikis over gehad, maar die had ook een geblueprint blok met overmaatse zuigers, USD 929rr voorvorken, Öhlins shock en meer van dat soort gekkigheid (als ik het goed heb begrepen). Het moet qua kosten wel een beetje leuk blijven natuurlijk hè.

Kan je mij wat meer vertellen over welke 17 inch velg je gebruikt en wat er aan is aangepast?
 
ik heb zowieso 1 vfr voorwiel welke ik 10 jaar geleden gekocht heb ik heb hier toen aan beide kanten van het remschijf gedeelte 1 mm afgedraaid dacht ongeveer ivm de offset schijven blade
de andere 2 velgen heb ik onlangs gekocht weet de historie hier niet van maar zouden volgens verkoper op een blade passen maar of dit klopt kom ik van de winter achter als de Brembo,s erop gaan , in principe hoeven deze niet afgedraaid aangezien ik toch andere brackets moet maken omdat het 320 schijven zijn en de klauwen 6 zuiger nissin
Ik heb het er inderdaad wel eens met Mikis over gehad, maar die had ook een geblueprint blok met overmaatse zuigers, USD 929rr voorvorken, Öhlins shock en meer van dat soort gekkigheid (als ik het goed heb begrepen). Het moet qua kosten wel een beetje leuk blijven natuurlijk hè.

Kan je mij wat meer vertellen over welke 17 inch velg je gebruikt en wat er aan is aangepast?
 
Laatst bewerkt:
ik heb zowieso 1 vfr voorwiel welke ik 10 jaar geleden gekocht heb ik heb hier toen aan beide kanten van het remschijf gedeelte 1 mm afgedraaid dacht ongeveer ivm de offset schijven blade
de andere 2 velgen heb ik onlangs gekocht weet de historie hier niet van maar zouden volgens verkoper op een blade passen maar of dit klopt kom ik van de winter achter als de Brembo,s erop gaan , in principe hoeven deze niet afgedraaid aangezien ik toch andere brackets moet maken omdat het 320 schijven zijn en de klauwen 6 zuiger nissin

Ik heb je even een pb gestuurd
 
normaal gesproken pakt men CBR600f3 (pc31) voorvelg
heeft dezelfde 5-spaaks look en is 17 inch, remschijven vd blade passen hier ook op, of de 600f3 schijven die volgens mij wat kleiner zijn
 
Mag ik vragen wat voor tijden je rijdt op Assen en met welke bandjes je dat doet? Ik ga er vanuit dat je 929 nog in straattrim is?

Sorry voor de late reactie, de laatste tijd ben ik wat minder op M-F te vinden.

Mijn motor is inderdaad nog in straattrim. Ik heb alleen een andere set met wielen welke ik met een circuitdag monteer. De vering is gewoon nog standaard en de remblokken zijn wel iets beter dan standaard.

Ik rij eigenlijk altijd op pirelli diablo supersorsa’s.

Mijn rondetijden hangen nu ergens rond de 2:03 maar dat ligt meer aan de rijder dan het materiaal :+
 
normaal gesproken pakt men CBR600f3 (pc31) voorvelg
heeft dezelfde 5-spaaks look en is 17 inch, remschijven vd blade passen hier ook op, of de 600f3 schijven die volgens mij wat kleiner zijn
Voor een sc28 of sc33 type 1 is dat idd het type voorwiel welke je 1 op 1 kan overzetten, ook die van de VFR750 (rc36) is ook hetzelfde.

Voor de sc33 type 2 heb je een VFR800 voorwiel nodig en moet er geloof ik het een aan de offset gedaan worden...
 
normaal gesproken pakt men CBR600f3 (pc31) voorvelg
heeft dezelfde 5-spaaks look en is 17 inch, remschijven vd blade passen hier ook op, of de 600f3 schijven die volgens mij wat kleiner zijn

Hier heb ik inderdaad vaker dingen over gelezen, alleen blijkt dat met een 98-99 Blade wat lastiger te zijn. Ze hebben hier iets veranderd aan de voorvorken waardoor ze niet hetzelfde staan als de 96-97 Blade. Daarnaast zijn de schroefgaten voor de schijven niet hetzelfde patroon als ik het goed heb begrepen. Van '92 t/m '97 zijn inderdaad zo om te wisselen met een F3 voorwiel. :/


Sorry voor de late reactie, de laatste tijd ben ik wat minder op M-F te vinden.

Mijn motor is inderdaad nog in straattrim. Ik heb alleen een andere set met wielen welke ik met een circuitdag monteer. De vering is gewoon nog standaard en de remblokken zijn wel iets beter dan standaard.

Ik rij eigenlijk altijd op pirelli diablo supersorsa’s.

Mijn rondetijden hangen nu ergens rond de 2:03 maar dat ligt meer aan de rijder dan het materiaal :+

2:03, nette tijd hoor! 190/55 of een 180/60 achterop? Ik zit helaas dankzij mijn 16-inch voorwiel niet zo ruim in de bandenkeuze. De vorige keer reed ik op Battlax S20, maar die glijden en gummen toch redelijk snel. Ik wou dan ook graag de Racetec RR's of Supercorsa's een keertje proberen zodra ik een 17-incher voorop heb zitten. Heb er namelijk veel goede dingen over gehoord.
 
Hoe is het met je babe? :j
😘 tof dat ik je hier ff tref... Heb wel veel contact met she_devil *D
Gaat goed..bijna mn blade verkocht..ze stond welgeteld 23min op mp..
Potver dat deed zeer aan mn eh.. Donder..
Hop dr af.. Volgend seizoen maar weer gewoon ouderwets pakken.. Wordt weer tijd..

full
 
Hoe is het met je babe? :j
😘 tof dat ik je hier ff tref... Heb wel veel contact met she_devil *D
Gaat goed..bijna mn blade verkocht..ze stond welgeteld 23min op mp..
Potver dat deed zeer aan mn eh.. Donder..
Hop dr af.. Volgend seizoen maar weer gewoon ouderwets pakken.. Wordt weer tijd..

full
 
Omg ik zit op whatsapp/facebook/instasnelheid.... das weer ff wennen hier.. 😂
Ik groet jullie broeders en wuufke..
Tof weer even..
 
😘 tof dat ik je hier ff tref... Heb wel veel contact met she_devil *D
Gaat goed..bijna mn blade verkocht..ze stond welgeteld 23min op mp..
Potver dat deed zeer aan mn eh.. Donder..
Hop dr af.. Volgend seizoen maar weer gewoon ouderwets pakken.. Wordt weer tijd..

[afbeelding]
Zo dan, dat was een rappe advertentie dan _O-

Maar babe blijft hier dan dus nog ff rondhangen *O*
 
Zo dan, dat was een rappe advertentie dan _O-

Maar babe blijft hier dan dus nog ff rondhangen *O*
Ja joh...en had 6 man op mn nek in mail van MP.. Ik had t toch benauwd. Ik kon t niet uitstaan dat een ander met haar de straat uit zou rijden.. Ik zou hem er zo afschoppen.. :Z
Tja.. Wat kan je doen dan.. Gewoon niet verkopen. _O-
Gaat me nooit lukken joh.. |(
Wel een nieuw jack gekocht..
Textiel for crying out loud! Wow! Maar dat zit toch verdomd lekker..
Dus ff beetje bijlezen hier en hopla. *O*

Wel tof dat er hier iig 1 vrouw zit.. Yeah!! T werd verdomd eens tijd.. O-)
 
Ja joh...en had 6 man op mn nek in mail van MP.. Ik had t toch benauwd. Ik kon t niet uitstaan dat een ander met haar de straat uit zou rijden.. Ik zou hem er zo afschoppen.. :Z
Tja.. Wat kan je doen dan.. Gewoon niet verkopen. _O-
Gaat me nooit lukken joh.. |(
Wel een nieuw jack gekocht..
Textiel for crying out loud! Wow! Maar dat zit toch verdomd lekker..
Dus ff beetje bijlezen hier en hopla. *O*

Wel tof dat er hier iig 1 vrouw zit.. Yeah!! T werd verdomd eens tijd.. O-)
En wat voor vrouw. *O*
 
En wat voor vrouw. *O*
Ja beterrrrr }) ben dr helemaal blij mee *O*
Één met ballen...blond haar...nice ass op t circuit..hoppetee!!just one of the guys... }) T 900 heeft niet te klagen.. Je moet toch uit bepaald hout zijn gesneden om hier te zijn...en te blijven..
We hebben er al een paar zien verschijnen en verdwijnen.. :o
 
Ja beterrrrr }) ben dr helemaal blij mee *O*
Één met ballen...blond haar...nice ass op t circuit..hoppetee!!just one of the guys... }) T 900 heeft niet te klagen.. Je moet toch uit bepaald hout zijn gesneden om hier te zijn...en te blijven..
We hebben er al een paar zien verschijnen en verdwijnen.. :o
Bedoelde eigenlijk die ene vrouw die een poosje weg was. 8-)
 
Idd, wie dat verzonnen heeft... :N

Zijn die Y-spaak wielen van de nieuwe blades trouwens niet makkelijk pas te maken voor de 929-954? Lees dat die ook veel gebruikt worden voor de SP...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan