Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees dat jullie rugzakje mee hebben en/of bammetje. Ook nog kleine ritjes. Had vandaag toch maar mooi mazzel. Moest een versnellingsbak voor de V70 ophalen uit Druten. Opsturen zou 80 euro kosten. Dacht even dat ik wel met de Blade kon. Rugzakje mee en lekker ritje van 250 km. Moest naar Zwolle dus toch maar met de auto. Wordt de versnellingsbak aangereden met een takel. Niet te tillen dat ding en past ook niet in een rugzak. Hutkoffer komt eerder kijken.

Soms is het maar goed dat je een auto hebt. *D


_O- _O-
Ik zie ze in India en omgeving anders vaak genoeg rijden met de hele veestapel + kinderen die ze dan ook nog even langs school brengen op een scootertje,
dan moet zo'n bakje toch geen probleem zijn?
 
Lees dat jullie rugzakje mee hebben en/of bammetje. Ook nog kleine ritjes. Had vandaag toch maar mooi mazzel. Moest een versnellingsbak voor de V70 ophalen uit Druten. Opsturen zou 80 euro kosten. Dacht even dat ik wel met de Blade kon. Rugzakje mee en lekker ritje van 250 km. Moest naar Zwolle dus toch maar met de auto. Wordt de versnellingsbak aangereden met een takel. Niet te tillen dat ding en past ook niet in een rugzak. Hutkoffer komt eerder kijken.

Soms is het maar goed dat je een auto hebt. *D
Ff een versnellingsbakkie mee op je rug... _O-
 
_O- _O-
Ik zie ze in India en omgeving anders vaak genoeg rijden met de hele veestapel + kinderen die ze dan ook nog even langs school brengen op een scootertje,
dan moet zo'n bakje toch geen probleem zijn?

_O- _O-
Zoals je dat zegt. Bakje. Heb een station (V70) en de ruimte achter de achterbank ligt bijna vol. Niet te tillen dat ding, laat staan met touwtjes op je rug binden. Zouden trossen moeten zijn. :+

Had mij ook nog een 3e hernia bezorgd.
Nee, geluk bij een ongeluk was ik met de auto.

En ja, eerste keer in Indonesië keek ik ook mijn ogen uit toen er een bemo voorbij kwam met een man erin die een schaap op schoot had. Zal maar geen opmerkingen maken hierover. Stel dat Erdogan meeleest. })
 
Lees dat jullie rugzakje mee hebben en/of bammetje. Ook nog kleine ritjes. Had vandaag toch maar mooi mazzel. Moest een versnellingsbak voor de V70 ophalen uit Druten. Opsturen zou 80 euro kosten. Dacht even dat ik wel met de Blade kon. Rugzakje mee en lekker ritje van 250 km. Moest naar Zwolle dus toch maar met de auto. Wordt de versnellingsbak aangereden met een takel. Niet te tillen dat ding en past ook niet in een rugzak. Hutkoffer komt eerder kijken.

Soms is het maar goed dat je een auto hebt. *D

Dan zal je denk ik wel bij Rima geweest zijn?

(Groeten uit Druten :+ )
 
iemand een idee als een 954 bokkig optrekt maar daarna gewoon prima rijdt en trekt?
voelt beetje alsof hij op 3 poten loopt met optrekken maar trekt daarna prima en alle bochten worden warm
 
Misschien is het iets kleins? Slappe of versleten kettingset? Injectoren vies, flesje reiniger? Oude benzine? Zenuwachtige rechterhand?:+
 
Ff spammen, einde is in zicht. :P
Had de tank gisteren van de lasser terug gekregen, maar zal nog even retour moeten om een extra randje dicht te lassen (:/).
Rechter demper verwacht ik donderdag weer binnen te hebben. In ieder geval alles wel even in elkaar gezet :)
full

full

full


To do list:
- underslung achterrem monteren (adapter is onderweg)
- achterbrug lifters monteren (zijn besteld)
- kuipbouten vervangen door zwarte van pro-bolt (in huis)

Verwacht alles in mei klaar te hebben *O*
 
Laatst bewerkt:
iemand een idee als een 954 bokkig optrekt maar daarna gewoon prima rijdt en trekt?
voelt beetje alsof hij op 3 poten loopt met optrekken maar trekt daarna prima en alle bochten worden warm

Beetje onduidelijk.
Start motor netjes als deze koud is?
Hoe klinkt het blok als je start? Bij koude motor (choke) maar ook bij warme motor (Choke af)
Wanneer voel je aan de bochten? Direct na starten of na poosje rijden?
Hoe trek je op? Bij koude motor zowel als bij warme motor.
Wat bedoel je met bokkig? Hoelang loopt het op 3 poten en wanneer op 4? Duurt het lang na gasstand open of pakt het op met lichte vertraging?

Beste is even langs dealer of motorzaak te rijden. Kan die luisteren en eventueel advies geven.
Op afstand altijd lastig te oordelen.
 
Ff spammen, einde is in zicht. :P
Had de tank gisteren van de lasser terug gekregen, maar zal nog even retour moeten om een extra randje dicht te lassen (:/).
Rechter demper verwacht ik donderdag weer binnen te hebben. In ieder geval alles wel even in elkaar gezet :)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

To do list:
- underslung achterrem monteren (adapter is onderweg)
- achterbrug lifters monteren (zijn besteld)
- kuipbouten vervangen door zwarte van pro-bolt (in huis)

Verwacht alles in mei klaar te hebben *O*

Da's nog 7 dagen hard doorwerken dan. ;)
Maar je mag spammen hoor, is een pracht ding. :} :}
 
Beetje onduidelijk.
Start motor netjes als deze koud is?
Hoe klinkt het blok als je start? Bij koude motor (choke) maar ook bij warme motor (Choke af)
Wanneer voel je aan de bochten? Direct na starten of na poosje rijden?
Hoe trek je op? Bij koude motor zowel als bij warme motor.
Wat bedoel je met bokkig? Hoelang loopt het op 3 poten en wanneer op 4? Duurt het lang na gasstand open of pakt het op met lichte vertraging?

Beste is even langs dealer of motorzaak te rijden. Kan die luisteren en eventueel advies geven.
Op afstand altijd lastig te oordelen.

tja tis lastig. start meteen, 954 heeft automatische choke
reageert goed op gas, belast en onbelast. bochten worden meteen alle 4 warm, loopt keurig stationair.

Wanneer hij in versnelling gezet wordt en je de koppeling op laat komen moet je best wat gas geven om hem niet uit te laten vallen. dan schokt hij beetje met optrekken (bokt) en als je meer gas geeft dan trekt hij goed weg.

dus is alleen bij vanuit stilstand wegtrekken. net of je de motor bijna laat uitvallen.

tis nieuwe benzine, injectiehuis is al vernieuwd ivm kapotte injector en drukregelaar.
bougies vervangen, olie en oliefilter vervangen, kleppen zijn gesteld.

Ketting stond wel beetje strak. heb ik nu losser gezet maar nog niet testgereden

zal ik vd week doen
 
Goedenavond allemaal,

Even een vraag omdat ik nu in 3 jaar tijd met mijn 4 Spanningsregelaar bezig ben op mijn blade van 92.
Dus ben ik aan het rond kijken naar een upgrade.
Nu heb ik op een Duits forum gelezen dat ze hem vaak vervangen voor eentje van een sc57.
Heeft een van jullie hier ervaring mee of een andere tip

Hoor het graag en al vast bedankt

Gr Jürgen
 
:? 4 al?
Zit pas met de 2e in 22 jaar.
De laatste heb ik aan de andere kant van het frame een koelblok gemonteerd van cpu, van intel of zo.
Om het koel oppervlakte te vergroten, wel met koelpasta gemonteerd.
Overigens gewoon een Chinese sr erop zitten.
Heb er zelfs nog 1 of 2 op voorraad.

Ik had meer last van een verbrande stekker door slecht contact
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal,

Even een vraag omdat ik nu in 3 jaar tijd met mijn 4 Spanningsregelaar bezig ben op mijn blade van 92.
Dus ben ik aan het rond kijken naar een upgrade.
Nu heb ik op een Duits forum gelezen dat ze hem vaak vervangen voor eentje van een sc57.
Heeft een van jullie hier ervaring mee of een andere tip

Hoor het graag en al vast bedankt

Gr Jürgen

Bij toeval kwam ik er achter dat ik die van mij afgelopen weekend al 6 jaar heb.. ik zit aan mijn 2e SR (wat toen ook een nieuwe accu kostte).

Gister ook een nieuwe Gipro gear indicator gemonteerd, voor de leuk :) Nu denk ik langzaam aan naar PVM's, of VTR wielen
 
In de jaren bij mijn blade en die van moeders de vrouw beide 2 sr's versleten. Die China dingen deden het gewoon goed en kostten iets van €10,- ofzo. Kan je er, net wat Per zegt, dan wel een paar van op voorraad hebben.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren achtergekomen dat de benzinekraan lekt.

onder op de kraan zit een pijpje van +/- 5mm met een klein gaatje erin.
Daar druppelt dus benzine uit.
Maakt niet uit of de kraan open of dicht staat.

Iemand enig idee waar dat pijpje voor dient?
En hoe ik de lekkage stop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan