MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben gelukkig een huur appartement dus zitten zelf niet klem in de verbouwing, is het een beetje te doen zo op alleen de tussenverdieping?
Wel mooi om te zien hoe het weer een huis word *D
 
Ach. Heeft paar euro en max 40 minuten gekost in totaal. Ik heb sinds een paar jaar een kleine compressor mee. Die heeft zijn geld inmiddels terug betaald ;)

Welke compressor heb je? Mutzz heeft een handpomp bij zich, maar een kleine compressor werkt stukken beter. Nog een een keer met de hand een band oppompen is erg zwaar.
 
Laatst bewerkt:
We hebben gelukkig een huur appartement dus zitten zelf niet klem in de verbouwing, is het een beetje te doen zo op alleen de tussenverdieping?
Wel mooi om te zien hoe het weer een huis word *D


Het "logeerbed" viel wat tegen omdat we een waterbed gewend zijn. Maar ondertussen staat het waterbed op de zolder. Er moet daar nog een wandje gesloopt en geplaatst worden maar dat heeft voor nu even geen haast. Eerst beneden de boel klaar maken voor de cementdekvloer zodat erna de nieuwe keuken er in kan (die komt over 5 weken)

Kwa ruimte lukt het kamperen wel, we zijn met z'n tweeën en 2 poezen. Dus geen kinderkamer nodig.

En ondertussen nog druk rekenen en nadenken of een warmtepomp interessant is. Een pelletkachel komt er in ieder geval (met of zonder CV aansluiting) :)
 
Veter in 't gaatje. Pompje aan en rijden maar weer ;)
Er bestaat ook een setje waarmee je van BUITENAF een paraplu maakt aan de BINNENkant van je band. Sinds een paar weken hebben Don Dalton en ik er 1 in ons bezit. Geen 15 minuten wachttijd meer omdat de veter moet uitharden en een paraplu schijnt veel beter te zijn.
www.stopngo.com/pocket-tire-plugger-for-all-tubeless-tires/
 
Welke compressor heb je? Mutzz heeft een handpomp bij zich, maar een kleine compressor werkt stukken beter. Nog een een keer met de hand een band oppompen is erg zwaar.
ik heb deze al een aantal jaar en bevalt erg goed, met vaderdag ook 1 aan mijn vader cadeau gedaan.
Link

Er bestaat ook een setje waarmee je van BUITENAF een paraplu maakt aan de BINNENkant van je band. Sinds een paar weken hebben Don Dalton en ik er 1 in ons bezit. Geen 15 minuten wachttijd meer omdat de veter moet uitharden en een paraplu schijnt veel beter te zijn.
www.stopngo.com/pocket-tire-plugger-for-all-tubeless-tires/
Link via amerika laten komen dat scheelt nogal in prijs met nederland
 
Laatst bewerkt:

Handig setje, maar je moet de spijker of schroef wel vóóraf vertellen dat ie er wel recht in moet :') :')


Veter: Die doe je er dubbel in. IN de band zet de veter uit en je draait en nog een paar slagen aan, komt echt niet los.

Ook bij m'n bus gebruik ik ze en er is nog nooit iets mis mee geweest.


edit: 15 minuten wachten :? veter in't gaatje, blazen en rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Die veters zijn vies goor smerig plakkerig.
Daar heb ik meer vertrouwen in dan in deze plugjes.

Iemand al eens werkelijk gebruikt?
 
Welke compressor heb je? Mutzz heeft een handpomp bij zich, maar een kleine compressor werkt stukken beter. Nog een een keer met de hand een band oppompen is erg zwaar.
Geen idee welk merk. Zijn er genoeg van te vinden. Liefst zo klein mogelijk. Ik heb er een 12v stekker aan zitten omdat ik die op het tuinhuis aan kan sluiten. Los knippen en rechtstreeks op de accu moet ook wel werken ;)
 

Handig setje, maar je moet de spijker of schroef wel vóóraf vertellen dat ie er wel recht in moet :') :')


Veter: Die doe je er dubbel in. IN de band zet de veter uit en je draait en nog een paar slagen aan, komt echt niet los.

Ook bij m'n bus gebruik ik ze en er is nog nooit iets mis mee geweest.


edit: 15 minuten wachten :? veter in't gaatje, blazen en rijden :Y
Staat in de uitgebreide handleiding niks over uitharden idd.
Tot nog toe werkt het allemaal prima ja.

Inmiddels derde lekke band nu achter de rug en deze idd zelf gedaan en easy peasy. Kost je 5 minuten...
 
Makkie ja.
Maareuh... rij anders om de spijkers heen Toos 8-)



Dit daar in tegen... :')

Lekt als een malle!

Succes ermee Leo en Fred :+
 
Het "logeerbed" viel wat tegen omdat we een waterbed gewend zijn. Maar ondertussen staat het waterbed op de zolder. Er moet daar nog een wandje gesloopt en geplaatst worden maar dat heeft voor nu even geen haast. Eerst beneden de boel klaar maken voor de cementdekvloer zodat erna de nieuwe keuken er in kan (die komt over 5 weken)

Kwa ruimte lukt het kamperen wel, we zijn met z'n tweeën en 2 poezen. Dus geen kinderkamer nodig.

En ondertussen nog druk rekenen en nadenken of een warmtepomp interessant is. Een pelletkachel komt er in ieder geval (met of zonder CV aansluiting) :)

Eigen vertrouwde bed is wel lekker idd,
Wij hebben nu geen toilet, badkamer en keuken

Maar vooral fijn dat we het echt compleet naar smaak kunnen maken
 
Onze keuken is naar een MFer gegaan voor zijn mobile home in Frankrijk. We doen het nu even met de airfryer en een electrische kookplaat. De badkamer doen we volgend jaar of het jaar erna pas. Gelukkig een toilet beneden en in de badkamer.
 
https://www.youtube.com/watch?v=AMBSLVuuDbM
vanaf 21:45
Ook gezien ja, maar heb je vertrouwen in de handigheid van deze man? :')
En die schroef gaat nooit recht je band in :N


Geloof mij, een veter lekt niet :N
Ook zonder die lijmtube trouwens. Die hoef je niet eens te gebruiken.
In Noorwegen had ik een tubetje lucht... zat gewoon niets in, dus dan maar zonder. Band gewoon opgereden :)

3 autobanden en volgens mij ook 3 motorbanden mee geplakt.
 
Laatst bewerkt:
belangrijkste ruimtes die toch wel af moeten zijn (of anders zo snel mogelijk) tijdens een verbouwing: toilet en douche.
 
Geen idee welk merk. Zijn er genoeg van te vinden. Liefst zo klein mogelijk. Ik heb er een 12v stekker aan zitten omdat ik die op het tuinhuis aan kan sluiten. Los knippen en rechtstreeks op de accu moet ook wel werken ;)

Ik heb zo'n 12V aansluiting op de Boxer zitten.. (sigarettending zeg maar), dus daarmee zou het handig opgelost zijn.
 
Meeste auto winkels verkopen wel zoiets. Welk merk lijkt me weinig uitmaken. Ik zou de kleinste pakken ;)
klopt maar meestal met passieve koeling waardoor ie na x aantal minuten uit moet omdat ie anders te heet wordt daarom de heyner gekozen die heeft actieve koeling, maakt iets meer herrie maar je kan wel in 1x door je banden op pompen en hij is lekker compact.
link
 
klopt maar meestal met passieve koeling waardoor ie na x aantal minuten uit moet omdat ie anders te heet wordt daarom de heyner gekozen die heeft actieve koeling, maakt iets meer herrie maar je kan wel in 1x door je banden op pompen en hij is lekker compact.
link
Geen idee of de mijne actieve koeling heeft. Alstie ploft dan ploftie ;)
Vooralsnog heeft hij zijn geld opgebracht en het makkelijk pasr minuten achter elkaar volgehouden. Ik ga het wel meemaken :Y
Maar wel goeie tip voor een volgende pomp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan