MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen Plex (en sterkte...). -O-

Vriendin een weekendje van huis, dus even onder het toezicht van de poes banden wisselen, morgen "even" naar Emmen. Weersverwachting is aardig, dus ben bang dat het weer idioot druk is op de baan...
 
Rustâág hier. :z

Emmen ook. 6 motoren op de baan, eindelijk eens lekker rijden. Kickstarter verloren, 400 gram lichter, lange tijd niet zo fijn gereden... :')

Alleen het aanduwen voor een sessie is een beetje kut. Zeker als de dodemansknop nog verkeerd staat. |(
 
lol, dat ken ik nog van mijn brommer.
Trappen tot je een k*t hebt en dan zien dat de schakelaar verkeerd staat :')
 
Honda MT-X


Contact slot aanwezig, maar aantrappen moest ik :Y
bikepics-107599-full.jpg
 
MTX was duidelijk van na mijn tijd! :')

De FS1 had ook een kickstarter en helaas, ook geen foto's, maar ik had bijna alles verchroomd, ingekort achterspatbord, een korte buddyseat en een John Tickel stuur :9
 
full


Hier is mijn brommertje, en later deze

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oeh brommer forum, na jaren kan ik mee doen sinds n paar dagen...



Met n hypermoderne yamaha neo's. :')
Het liefst had ik ook zo'n mooie oude brommer gehad maar dat vind ik niet tof voor zo'n oud beestje om elke dag te moeten woon werken.
 
Ik vond de Kreidler Florett ook erg mooi. Zeker met veel chroom, maar de MTX paste beter bij mij 8-)
 
Zeker mooi en ook goed op te voeren :9 Pim Casteelen was het Mekka voor Kreidlerrijders, nu alleen nog maar scootahs... :o
 
Heb hier nog een Citta in de schuur staan die ik nog moet maken. Wel handig als ik in het centrum ofzo moet zijn :) Ding staat al zo lang stil in de schuur dat hij zelfs nog niet is gekeurd. Dat moet ook nog gebeuren als alles weer werkt.
 
Laatst bewerkt:
Voor lekker weer en in het dorp hier wel ideaal :Y
 
Zolang is dat nog niet geleden, misschien een jaartje of 35 :+
 
@ CF: van harte :)

Beroerd geslapen vannacht. KNMI is ook niet meer serieus te nemen met hun code geel en oranje :')
 
Laatst bewerkt:
Dat was juist de grootste brommert die er was ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan