Medereiziger gezocht

Jordy920

Die hard MF'er
30 nov 2013
763
286
Rijen
Beste MFvrienden,

Mijn planning is om in de weken 31,32 en/of 33 (vrij van 29 Juli t/m 20 Aug) met de motor op pad te gaan.
Ik dacht om +/- 2 weken van deze 3 weken weg te gaan.

Bestemming nog onbekend. Dacht zelf aan een beetje de kant van Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Italie.
Qua overnachtingen sta ik ook open voor kamperen, B&B, Hotels, combinatie van eerder genoemde.
Mijn buitenland ervaring tot nu toe beperkt zich tot Duitsland, Belgie, Luxemburg.
Overnachten in hotel of herberg. Wel een ervaren kampeerder.. maar nog niet met de motor.

Over mezelf:
27 jaar oud, vrij rustig persoon. Werkzaam op een R&D afdeling in de recreatiebranche.
hobby's: Motoren (je verwacht het niet), Auto's, Muziek (speelt gitaar).
Drinkt graag een biertje na een lange warme dag motorrijden.

Ik rij met een Honda VTR1000F Firestorm.
Rijstijl is naar mijn idee redelijk normaal tot sportief.
Wil als ik dan toch in het buitenland ben ook nog wel wat van de omgeving zien.

Veel mensen in mijn omgeving met motorrijbewijs zijn toch gebonden (vriendin/gezin) waardoor een langere trip geen optie is.

Dacht misschien is hier iemand op zoek naar een metgezel in dezelfde periode.

Groet,
Jordy :]
 
Heey,

Ben de zoon van je (ex-collega) denk ik *D

Zou graag mee willen maar ik kan geen 3 weken vrij krijgen momenteel, het beste wat ik kan is een weekje -O-

Ben een die-hard motor kampeerder dus had me leuk geweest :Y

Succes met je zoektocht! *D
 
Joris!
Zonde dat ik volgende week nog geen vrij kan krijgen.
Wel een fijne vakantie gewenst! :]
 
Prima oproep Jordy. Ik zit met exact hetzelfde probleem. Veel bekende zitten met kids en dergelijke. Jammer genoeg heb ik mijn vakantie begin juli moeten plannen, maar voor volgend jaar hou ik me zeker aanbevolen. Heb evt nog een leuk 8 daagse trip (1,5 dag heen, 1,5 dag terug) hier liggen door de Alpen
 
Eigenlijk moeten we hier iets voor maken? Ik kan wel eens wat uitzoeken....

Gewoon een soort agenda, en dat je kan aanvinken waar je naartoe wilt, rijeigenschappen, biertje naderhand ja / nee, camperen ja/nee?

Of bestaat er al zoiets?

Een soort rittenplanner zeg maar.
 
Eigenlijk moeten we hier iets voor maken? Ik kan wel eens wat uitzoeken....

Gewoon een soort agenda, en dat je kan aanvinken waar je naartoe wilt, rijeigenschappen, biertje naderhand ja / nee, camperen ja/nee?

Of bestaat er al zoiets?

Een soort rittenplanner zeg maar.
Zat ik stomtoevallig ook al aan te denken. Zelfs voor dagtrips in Nederland/België/Duitsland zou dat ideaal zijn
 
Wat een beetje in de richting komt is www.motormaatje.nl (niet gratis overigens, wel actieve community).

Ik had deze website inderdaad ook gevonden.
Zag niet direct iets staan wat helemaal bij mij aansloot in deze periode. Maar misschien wel de moeite waard om daar ook een oproepje te plaatsen.
Bedankt voor de tip!
 
Hey,
Ik zit een beetje met hetzelfde 'probleem', ik wil dit jaar ook weer met de motor weg liefst richting de Pyreneeën of Kroatië (afhankelijk van het weer) maar ken ook niemand die mee wilt. Zwitserland en Italië ben ik al twee keer geweest met de motor maar zou het niet erg vinden om ook daar weer een paar dagen te rijden. Ik heb vakantie van 17-07 tot 7-08 maar het moet eventueel wel lukken om dat te verschuiven. Stuur maar een pb als je meer wilt weten :)
 
Ik ben van 11-18 augustus al op vakantie, maar wil nog proberen een weekje met de motor weg te gaan :). Flexibel qua dagen, alleen wel voorkeur voor B&B/hotel/huisje
 
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een reismaatje. Ik heb gepland om van +/- 10 tot 30 juli richting Pyreneeën te gaan. Camping, hotel, b&b, kan allemaal.
Ik woon in Belgisch Limburg. Ik ben een rustige rijder en zeker op vreemde wegen houd ik me aan de regels en rijd ik defensief. De toerist uithangen dus. :P
Iemand zin om mee te gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan