Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjezus wat kunnen jullie zeveren B|

(Sorry,ik beheers niet de kunst van sarcastisch schrijven :$ )

:+

Over zeveren gesproken:

Da's die gast die vandaag 4 plaatsen voor desmo dovi getraint geeft(en 3 voor Uwe favoriet :) )
Wat ie morgen presteert is dan weer de vraag,want hij is zo wispelturig als een verwent nest(wat ie schijnbaar ook is).
Los van het feit dat ie verschrikkelijk arrogant is en een lul van de bovenste plank :Y :P
 
Over zeveren gesproken:

Juist ja,pareren :+

Maar lees mijn post is goed,zijn het niet de feiten (6e getrained) en verder de overheersende mening van de gemiddelde Vale fan :) ??

Ik heb er in ieder geval geen 2 pagina's voor nodig om een misverstand te verklaren/mening te geven O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er in ieder geval geen 2 pagina's voor nodig om een misverstand te verklaren/mening te geven O-)

Heel goed. Alsjeblieft.
golden-medal-design_1166-34.jpg

Omdat je zo goed bent in misverstanden oplossen.

Goed,terugkomend op het onderwerp van dit topic

Wat voorspellen jullie?
 
Is t nou eens klaar met dat gejank....Lappen text die nergens over gaan.
 
Juist ja,pareren :+

Maar lees mijn post is goed,zijn het niet de feiten (6e getrained) en verder de overheersende mening van de gemiddelde Vale fan :) ??

Ik heb er in ieder geval geen 2 pagina's voor nodig om een misverstand te verklaren/mening te geven O-)

Aha, nu komt de aap uit de mouw: Je vertolkte "de overheersende mening van de gemiddelde Vale van". Dus niet je eigen mening. Leuke spelletjes speel je. Alleen erg doorzichtig.

En verder: Knap van je dat je zoveel sneller van begrip bent dan een ander. Applausje! Je medaille heb je bovenstaand al ontvangen.

Nu weer graag on-topic aub.
 
Vinales toch weer net sneller dan Rossi. Maar wel voor Dovi genfisht! Maar we gaan de zomerstop in met 4 titelkandidaten. Wie had dat gedacht? Ongekend dit!
 
Schade nog behoorlijk beperkt gehouden.
10 punten
Was 11
Op de kop loper.
Wel weer een andere kop loper.
Wat een spannend seizoen *O*

:Y :^

Kan me niet herinneren, een dergelijk spannend seizoen sinds ze overgegaan zijn op de 4-takten *O*
 
Aha, nu komt de aap uit de mouw: Je vertolkte "de overheersende mening van de gemiddelde Vale van". Dus niet je eigen mening. Leuke spelletjes speel je. Alleen erg doorzichtig.

En verder: Knap van je dat je zoveel sneller van begrip bent dan een ander. Applausje! Je medaille heb je bovenstaand al ontvangen.

Nu weer graag on-topic aub.

Da's de bedoeling ook :)

Maar verder gegroet ,doe maar lekker verder ontopic keuvelen,ik heb andere leukere verplichtingen :P
 
Schade nog behoorlijk beperkt gehouden.
10 punten
Was 11
Op de kop loper.
Wel weer een andere kop loper.
Wat een spannend seizoen *O*
Probleem voor Rossi is wel dat hij op zijn favoriete banen weinig punten heeft gehaald. Jerez en Catalunya grote problemen met de motor en Le Mans die dure 0 score.
 
Ik vrees alleen wel weer voor een sterke marquez. vorig jaar kwam hij ook vanuit een achterstand en heeft daarna niet meer losgelaten.
 
Wie o wie......weet het volgende nog te herinneren?

Rossi heeft ooit eens met zoveel overmacht gereden dat hij de nummer twee op den duur gebaarde van 'ga er maar langs' tijdens de wedstrijd, om hem vervolgens weer in te halen en dik te winnen.
Iemand enig idee welke wedstrijd dat was? Is al heeeeeel lang geleden, de andere rijder zat op een rood/geel/witte fiets merk is mij onbekend.

Dat was in Assen, in 1996, geloof ik. Het was echter niet zo dat hij dat deed om de race spannender te maken, maar omdat hij problemen had met z'n koppeling. Weer een mythe ontrafeld :+
 
Is net een pitbull...hij bijt vast en laat niet meer los.

Benieuwd of de Honda vanaf nu op elk circuit snel kan zijn, alle 2017 motoren lijken wel momenteel wel vergelijkbare problemen te hebben, op het ene circuit niet te verslaan, op het andere er (net) niet aan te pas kunnen komen..
 
Benieuwd of de Honda vanaf nu op elk circuit snel kan zijn, alle 2017 motoren lijken wel momenteel wel vergelijkbare problemen te hebben, op het ene circuit niet te verslaan, op het andere er (net) niet aan te pas kunnen komen..


Behalve die van Suzuki die gaan overal ruk.... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan