Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van alle nieuwe fairings en winglet typen vind ik die van de Yamaha (en KTM) toch wel het mooist.

MYM_070817__78I1255.jpg


DGsLQhsWAAEnuJc.jpg
 
Jaaaa heel gaaf. Ik wacht met smacht op de schaalmodellen van deze machines. Ik moet zeggen dat ik die van Ducati ook erg mooi vind.
 
Deed ie dacht ik ook alleen 2 ronden later dan MM...
Wat ik niet goed begrijp is dat wanneer de baan er zo bij ligt en het zonnetje schijnt stevig, dat de coureurs, lees Rossi, dat dan zelf niet kunnen bedenken.
Neem aan dat ze toch ook wel eens naar boven kijken als ze aan het rijden zijn.
 
Deed ie dacht ik ook alleen 2 ronden later dan MM...
Wat ik niet goed begrijp is dat wanneer de baan er zo bij ligt en het zonnetje schijnt stevig, dat de coureurs, lees Rossi, dat dan zelf niet kunnen bedenken.
Neem aan dat ze toch ook wel eens naar boven kijken als ze aan het rijden zijn.

Omdat Rossi en zijn hele Crew domme mensen zijn zonder verstand, ze schijten nog net niet op je bankstel.


Ik snap heel deze discussie niet.

Wel mooi dat er op M-F er zovelen zijn die het vanachter hun computer in NL beter weten als een voltallige ervaren racecrew die ter plekke is.
 
Omdat Rossi en zijn hele Crew domme mensen zijn zonder verstand, ze schijten nog net niet op je bankstel.


Ik snap heel deze discussie niet.

Wel mooi dat er op M-F er zovelen zijn die het vanachter hun computer in NL beter weten als een voltallige ervaren racecrew die ter plekke is.

Maar jij snapt het dus eigenlijk ook niet.....
 
Als je onder het rijden naar boven kijkt ga je op de muil. ;)
Als MM gevallen was op slicks, dan had iedereen hem uitgelachen, domme actie.
Nu is het fucking briljant. :]
 
Laatst bewerkt:
Dus het liedje 'hoog Rossi kijk omhoog Rossi' wordt hier niet gewaardeerd :N ;)
Geloof best dat eea op de motor moeilijker te beoordelen valt.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de races bekeken in Pizzeria Da Rossi in Tavullia, erg gaaf om eens mee te maken. Tijdens de Moto3 nog redelijk rustig, maar tijdens de Moto2 werd het al behoorlijk druk. Tijdens de MotoGP zat de hele tent tot de nok toe gevuld natuurlijk. Ook het (ruime) terras zat vol en daar staan ook 2 grote led-tv's. De zalen boven waren gereserveerd, volgens mij ook een zaal met vrienden en/of familie.
Jammer dat Rossi geen toprace had, maar met zo'n spectaculaire race met bijbehorend slot gaat de tent helemaal los daar, super!
Echt een aanrader om eens te doen, maar wel om 12:00u aanwezig zijn wanneer je een zitplaats wil.
 
Vandaag de races bekeken in Pizzeria Da Rossi in Tavullia, erg gaaf om eens mee te maken. Tijdens de Moto3 nog redelijk rustig, maar tijdens de Moto2 werd het al behoorlijk druk. Tijdens de MotoGP zat de hele tent tot de nok toe gevuld natuurlijk. Ook het (ruime) terras zat vol en daar staan ook 2 grote led-tv's. De zalen boven waren gereserveerd, volgens mij ook een zaal met vrienden en/of familie.
Jammer dat Rossi geen toprace had, maar met zo'n spectaculaire race met bijbehorend slot gaat de tent helemaal los daar, super!
Echt een aanrader om eens te doen, maar wel om 12:00u aanwezig zijn wanneer je een zitplaats wil.

Als je het tijdens de Misano GP doet is er meer zitplek daar denk ik ;)
 
Vandaag de races bekeken in Pizzeria Da Rossi in Tavullia, erg gaaf om eens mee te maken. Tijdens de Moto3 nog redelijk rustig, maar tijdens de Moto2 werd het al behoorlijk druk. Tijdens de MotoGP zat de hele tent tot de nok toe gevuld natuurlijk. Ook het (ruime) terras zat vol en daar staan ook 2 grote led-tv's. De zalen boven waren gereserveerd, volgens mij ook een zaal met vrienden en/of familie.
Jammer dat Rossi geen toprace had, maar met zo'n spectaculaire race met bijbehorend slot gaat de tent helemaal los daar, super!
Echt een aanrader om eens te doen, maar wel om 12:00u aanwezig zijn wanneer je een zitplaats wil.

Gaaf! Wij vertrekken straks naar Catollica en gaan opzeker een bezoek brengen aan Tavullia *D
Is het de moeite waard? Vast wel!
Weet je toevallig waar dat uitkijkpunt is om van bovenaf de ranch te kunnen bekijken??
 
Gaaf! Wij vertrekken straks naar Catollica en gaan opzeker een bezoek brengen aan Tavullia *D
Is het de moeite waard? Vast wel!
Weet je toevallig waar dat uitkijkpunt is om van bovenaf de ranch te kunnen bekijken??
De ranch zie je duidelijk liggen vanaf de zijweg. Ik heb niet geprobeerd om nog dichter bij te komen (ik was op de fiets), maar volgens mij kun je nog veel dichter bij komen door de inrit gewoon in te rijden.
Pas op met fietsen, het is behoorlijk heuvelachtig daar, had ik niet verwacht 😅
 
Gaaf! Wij vertrekken straks naar Catollica en gaan opzeker een bezoek brengen aan Tavullia *D
Is het de moeite waard? Vast wel!
Weet je toevallig waar dat uitkijkpunt is om van bovenaf de ranch te kunnen bekijken??
ook dan ff naar het Simoncelli museum ;)
 
Als je het tijdens de Misano GP doet is er meer zitplek daar denk ik ;)
wij waren er tijdens het GP weekend en was idd druk daar ( vrije trainingen ) en een drukte voor de shop pfffff heb daar anderhalf uur gestaan om binnen te komen ( per 6 man ongeveer naar binnen ).

Maar was heel gezellig met alle supporters daar. en s'avonds is er idd genoeg plek buiten op het restaurant terras.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan